nieuw en oud door elkaar?

Plaats je droom, of help een ander een droom te verklaren Verbaasd over de uitleg van je droom? Ervaar het.
Plaats reactie
Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

nieuw en oud door elkaar?

Bericht door Annoeska30592 » 11-10-2010 21:59

hoii ik droom telkens heel vaag.. mar kan het wle heel goed onthouden.. het is zegmaar soort van het verleden met wat nog moet komen door elkaar.. dit droomde ik vannacht..,,. wat moet ik ermee?
xx noes

nou was heel raar
ik zat in de klas en toen zag ik niels (dat is die jongen waar ik veel mee zing) hij was met chantal(das zn vriendin) en toen vroeg ik of ik naar de wc mocht, zodat ik met hem kon zingen.. dus gin gik naar de wc zogenaamd.. toen was ik ineens in het gebouw waar ik orkestrepetitie heb en dan in het kamertje waar de piano staat en dus gingen we oefenen met zingen niels en ik.. en ik speelde piano
ineens was het een half uur verder..
en bedacht ik me dat ik les had
ik besloot net te doen of er iets ergs gebeurd was
en of ik moset huilen..
en ik maakte mn ogen helemaal rood op en dee dnet of ik moest huilen.
ik ging het lokaal weer in en iedereen keek.. de lerares..dacht echtdat ik moset huilen en ik rende de klas uit.. ze kwam achter me aan
en zei dat ik niet moest huilen, maar ze was wel kwaad dat ik zo lang weg was geweest
en toen ik weer terug kwam in de klas
was het ineens een groot podium en ik was in een dans tutu.. met zo'n witte pruik op
van het zwanenmeer weet je wel.
nou
toen ging ik meedansen en ik was vet geod maar toen was daar ineens ook iemand die mij altijd beetje als mindere zag enzo..
en
die zag ineens dat ik wel kon dansen
en toen vond ze het heel erg
dat ik nooit heb gedanst bij haar enzo..
en ze wilde dat ik terug kwam en ook bij de dansgroep
en toen kwam die docente weer
die wilde dat ik niet terug ging
en dat ik bij haar zou dansen..
egt vet vaag..

en toen kwam mn vader me wakker maken

ik kan trouwens niet egt goed dansen hoor(A) hahah zit wel op dansen.. niet bij haar trouwens.. maar bij iemand anders.. maar ik bak er niet zoveel van.. dus waar het allemaaa lop sloeg.. geen idee?
xx noes
frozen eyes can't cry

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 12-10-2010 21:13

Lieverd volgens mij laat het zien dat je in ontwikkeling bent om voor jezelf te kiezen, je volwassenheid te ontwikkelen en je eigen weg meer te kiezen.
De mensen die er in voor komen moet je niet letterlijk nemen, maar zijn het verleden en die hebben je een sturing gegeven en haal je erbij als herkenning en veilig gevoel gevend.
Dat je niet echt goed kan dansen zoals je zegt, zegt voor mij niks, want dat is jou interpretatie van iets wat een ander misschien wel in je ziet.
Ook hier gaat het niet letterlijk om het dansen, maar over hoe je je voelt en hoe je over komt.

Denk dat het een groei laat zien in allelei opzichten.
Thuis, losmaken van je ouders door steeds meer eigen beslissingen te nemen.
Op school daar groei je enorm en kijk es wat er allemaal met je gebeurd, wat je eerst niet durfde doe je nu wel, ook al is het eng.
Maar zeker ook je spiritualiteit het aanvoelen van situaties waar je steeds zekerder in wordt. Je voelt heel goed aan wat goed of minder goed voor je is en of mensen om je heen het goed of niet goed met je voor hebben.
JIJ maakt hierin hele belangrijke keuzes meid kijk daar maar es naar en ben trots op jezelf.

Je bent goed bezig hoor! Toppie
Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 13-10-2010 08:48

dankjewel wilma:)
xx
frozen eyes can't cry

Plaats reactie

Terug naar “Algemene dromen overleg”