rare mooie droom ?

Plaats je droom, of help een ander een droom te verklaren Verbaasd over de uitleg van je droom? Ervaar het.
Plaats reactie
jeltje
Lid
Lid
Berichten: 154
Lid geworden op: 16-09-2008 21:02

rare mooie droom ?

Bericht door jeltje » 11-12-2010 18:50

laatst had ik een droom alleen weet ik hem niet helemaal te verklaren.
ik woonde thuis en was ergens op een plein waar een merrie met veulen was en de bazin.
later liep ik op een pad en zag aan de rechterkant het veulen los lopen en die wilde weglopen en toen kwam er een vrouwtje aan die pakte het veulen en zette hem op een weilandje neer bij een gebouw.
Ik liep mee en op dat moment kwam een vriend in de auto aan en die stopte daar en hij liep uit de auto vandaan en kwam lachend naar me toe.
we omhelsden elkaar en hij wilde dat gebouw binnen met een pas maar dat kon niet want hij moest nog steeds zijn ID laten zien en ook nu was ie hem weer vergeten dus kon ie niet naar binnen.
daarna liepen we al zoenend weg, ik hing op hem en hij hield me vast en hij liep.(het voelde net echt )
ineens was ik weer thuis bij mijn moeder en die vertelde dat er een andere vriend bij ons kwam wonen en dat ie bij mij op mijn slaapkamer kwam en ik vond het wel best.
mijn moeder vertelde me wel dat ik moest helpen dus ik heb er gelijk maar gezegt ik wil best helpen maar de rest helpt ook.
ik ging naar de slaapkamer en daarna liep ik een trappetje op en toen kwam ik op een bospad terecht waar links en rechts bomen waren en het pas mooi bezaaid was met herfstbladeren.
daarna werd ik wakker.


kan iemand mij misschien vertellen wat deze droom betekent.......

groetjes jeltje

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 12-12-2010 19:34

Heb geen idee wat dat nou zou betekenen maar je zou haast zeggen je bewandeld of gaat een ander pad bewandelen
Don't shoot the messenger

michtrisch
Lid
Lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 25-10-2010 13:29

Bericht door michtrisch » 22-12-2010 20:07

hoi,...

het paard gaf aan omdat het weg wilde lopen maar op een andere plek neer werdt gezet dat het vast gehouden werdt...iets is er wat jij vasthoud of waar door je vast gehouden wordt.. de persoon geeft aan dat je hulp zal krijgen om los te komen of het los te laten..hopenlijk kun je hier ist mee...
geloof nooit een woord van het geen wat ik zeg ervaar het en je weet het.
blessed be,

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 22-12-2010 20:34

Hoi Jeltje

Mijn gevoel bij deze droom is dat je sterk bent. Het paard kan fysieke energie betekenen. Die zijn weg zoekt. Het is op een plein dat naar alle kanten uitwegen heeft.
Een huis staat voor je eigen ik. Die vriend wil bij je binnen komen maar jij houd de deur dicht, hij heeft geen sleutel. Zou kunnen betekenen dat je niet open staat voor iemand in je gevoel binnen te laten, maar je steunt op hem en kust hem. Dat komt over als of je het wel heel graag wilt maar niet goed kan. Iemand leren vertrouwen zodat je je zelf helemaal kan geven is niet mogelijk, maar de wens is er wel.
Je moeder en huis is voor jou bekende energie die je herkent en je kan daar jezelf zijn, maar wilt wel wat steun want je kan het niet alleen en daarom ga je het bospad op want dat is de weg die jij bewandeld naar nieuwe ontwikkelingen.

Dat is wat ik er bij voel meid en heb wat symbolen opgezocht om me zelf te helpen verklaren wat ik er bij voel.

Misschien kan je er iets mee want ik ben geen dromen expert dat weet je.
Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

jeltje
Lid
Lid
Berichten: 154
Lid geworden op: 16-09-2008 21:02

Bericht door jeltje » 18-01-2011 21:04

wiba schreef:Hoi Jeltje

Mijn gevoel bij deze droom is dat je sterk bent. Het paard kan fysieke energie betekenen. Die zijn weg zoekt. Het is op een plein dat naar alle kanten uitwegen heeft.
Een huis staat voor je eigen ik. Die vriend wil bij je binnen komen maar jij houd de deur dicht, hij heeft geen sleutel. Zou kunnen betekenen dat je niet open staat voor iemand in je gevoel binnen te laten, maar je steunt op hem en kust hem. Dat komt over als of je het wel heel graag wilt maar niet goed kan.
het is een gebouw waar ie voor staat en niet naar binnen kan hij moet zijn ID laten zien. Iemand leren vertrouwen zodat je je zelf helemaal kan geven is niet mogelijk, maar de wens is er wel.
Je moeder en huis is voor jou bekende energie die je herkent en je kan daar jezelf zijn, maar wilt wel wat steun want je kan het niet alleen en daarom ga je het bospad op want dat is de weg die jij bewandeld naar nieuwe ontwikkelingen.

Dat is wat ik er bij voel meid en heb wat symbolen opgezocht om me zelf te helpen verklaren wat ik er bij voel.

Misschien kan je er iets mee want ik ben geen dromen expert dat weet je.
Liefs Wilma


in het ieder geval bedankt voor de verdere uitleg.

groetjes jeltje

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 18-01-2011 21:53

Ik hoop dat je er iets mee kan meid. Ben geen expert in dromen duiden, maar het is wat er bij mij opkomt.

Liefs van mij Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Plaats reactie

Terug naar “Algemene dromen overleg”