mn moeders auto?!

Plaats je droom, of help een ander een droom te verklaren Verbaasd over de uitleg van je droom? Ervaar het.
Plaats reactie
Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

mn moeders auto?!

Bericht door Annoeska30592 » 29-05-2011 22:23

hoiii!
ik droomde vannacht dat mn moeder, zusje en mn moeders vriend weg
waren. In de hele straat waar ik woon was niemand thuis. Ik had de autosleutels van mn moeder gevonden en ik (heb dus geen rijbewijs he, wel rijles) maareem. ik had de auto gestolen en ging er een stukje mee rijden.
Toen ik terug kwam was alles goed gegaan en ik had de auto ingeparkeerd.. nog steeds was er niemand in het hele rijtje huizen thuis... precies toen ik naar binnen liep kwamen de buren de hoek om, dus alles was goed gegaan.. maar waar ikn iet op had gelet, was dat ik de auto precies andersom had ingeparkeerd als dat mijn moeder altijd doet, maar gek genoeg viel het niet op toen ze in de droom weer thuis kwam! whahhaa grappig he?!
frozen eyes can't cry

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 01-06-2011 21:22

Hoi Annoeska

De gestolen auto zie ik als een richting in je leven zoeken, waar wil je naar toe en hoe bereik je die. Dat je alleen hierin bent en dat al die mensen om je heen even weg zijn, kan betekenen dat je zelf de doorslag moet geven, maar wel gesteund kunt worden want er zijn wel mensen die dat kunnen doen.
Een geparkeerde auto (heb ik opgezocht) staat voor dat je je energie op iets anders moet richten dan dat je nu doet.

Misschien kan je er iets mee, liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 01-06-2011 23:08

Is er iets waar je al een tijd mee loopt te worstelen, te tobben?
De auto kan hier symbool voor staan. Het feit dat je zelf de auto steelt kan betekenen dat je geen gehoor wilt geven aan de meningen of aangedragen opties van anderen om het probleem op te lossen.
Je wilt/gaat zelf op zoek naar de oplossing.
Het feit dat je de auto anders in parkeert kan betekenen dat je duidelijk wil maken (in dit geval mogelijk aan je moeder) dat je het graag op je eigen manier wilt doen, dat je kiest voor je eigen oplossing i.p.v. een door haar aangedragen oplossing.
De niet aanwezig zijnde buren kunnen symbool staan voor vele andere mensen die je een oplossing hebben aangedragen, maar waar je niets mee kunt. Hun afwezigheid hierin kan duiden op het feit dat je van je directe omgeving (moeder, zusje, vriend van je moeder) een aangedragen oplossing wel accepteert, en waar je mogelijk wel wat mee zou kunnen om tot je eigen oplossing te komen.....
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 03-06-2011 10:27

bedankt voor je uitleg.. ik heb m in mn koppie., maar moet er nog even over nadenken:P whahah x :oops: :lol:
frozen eyes can't cry

Plaats reactie

Terug naar “Algemene dromen overleg”