Watersaffier

Plaats je droom, of help een ander een droom te verklaren Verbaasd over de uitleg van je droom? Ervaar het.
Plaats reactie
Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Watersaffier

Bericht door Kees » 26-09-2011 20:34

Een paar weken terug op elf fantasy fair kocht ik een triskel met in het midden een watersaffier , sindsdien droom ik meer of herinner ze ze s'ochtens beter. Weet misschien iemand of watersaffier invloed heeft op je dromen?.
Don't shoot the messenger

Klaudia
Lid
Lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 21-12-2009 20:05

Bericht door Klaudia » 26-09-2011 23:15

Hallo Kees,

Misschien dat jezelf al even wat had opgezocht,maar stukje heb ik gevonden..

De Ioliet oftewel Watersaffier is een steen die op het derde oog werkt, kan deze openen waardoor helderziende, heldervoelende vermogens ontwaken. Versterkt het geheugen en stimuleert de creativiteit. Geeft een gevoel van onverstoorbaarheid, maakt dat men kan doorzetten in de meeste ongunstige omstandigheden. Helpt verantwoordelijkheid te dragen en plichten te vervullen. Versterkt de zenuwen, ondersteunt de genezing van oogkwalen en helpt bij slaapproblemen. Helpt bij verlammingen en ongevoelige ledematen, maakt dat pijn gemakkelijker te verdragen is.
Go your own way,the way of your heart...

Harte groet,Klaudia

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 27-09-2011 06:10

Dank je Klaudia, inderdaad dit wist ik al maar zegt niets over dromen alleen over slaapproblemen.
Don't shoot the messenger

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 01-11-2011 10:21

Kees misschien heb je iets aan onderstaande uitleg.


Ioliet is een spirituele steen en stimuleert inzicht en kennis . Het helpt je ontdekken wie je bent en geeft je de kracht om jezelf te zijn. Het bevordert onafhankelijkheid, verantwoordelijkheid en vermindert hiermee problemen met afhankelijkheid (van zowel van stoffen als mensen) en verslavingen.
Hierdoor bevordert de steen ook gezonde en gelijkwaardige relaties.
Spiritueel bevordert het visioenen en visualiseren en beschermt tijdens buitenlichamelijke reizen en ervaringen. Het helpt de chakra’s in balans brengen. Lichamelijk werkt ioliet koortsverlagend en bacteriedodend en heeft een positieve werking op de ademhaling en de holtes, malaria, migraine, hypofyse en vermindert het de opslag van vet in het lichaam.

Het stimuleren van inzicht en het bevorderen van visioenen en visualiseren kan mogelijk bij jou via je dromen plaats vinden.

Carla
Live is a challance!

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 01-11-2011 19:55

bedankt voor de informatie :D
Don't shoot the messenger

Plaats reactie

Terug naar “Algemene dromen overleg”