Levende doden

Plaats je droom, of help een ander een droom te verklaren Verbaasd over de uitleg van je droom? Ervaar het.
Plaats reactie
Klaudia
Lid
Lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 21-12-2009 20:05

Levende doden

Bericht door Klaudia » 27-03-2012 21:32

Ben volgens mij de hele afgelopen nacht met het weg sturen (slaan) van levende doden bezig geweest...ik was moe toen ik vanmorgen mijn bed uit kwam. Het leek wel een zombie film.

Ik had al een hele droom achter de rug,toen ik hier van wakker werd vannacht ,kon op dat moment ook niet meer slapen,

ben naar beneden gegaan ,even een sigaretje roken ,even de tv aangedaan.

10 minuutjes later maar weer lekker naar mijn bedje gegaan om te proberen verder te slapen.

De droom ging gewoon weer verder....de eerst keer in mijn droom was ik zo druk bezig om al deze zombies met een heel zwaar soort van glas dood te slaan....ik moest wel 10 of 15 keer slaan,voordat er één dood en weg was............er kwam geen eind aan.

Deze wezens voelden ook slap,maar als je niet oppaste.dan konden ze heel wat schade aanrichten..echt als in een zombie film.

In de tweede keer van mijn droom,leek er verbetering in te komen en zag ik dat al mijn harde werken toch zijn vruchten had afgeworpen...pfffffffffff

Het was beslist geen enge droom of een nachtmerrie,maar ik moest heel hard werken en het leek alsof er geen eind aan kwam om van deze vervelende wezens af te komen,

In mijn beleving ben ik hier de hele nacht mee bezig geweest,kon vanmorgen moeilijk mijn bedje uitkomen..

Zelf heb ik enig idee wat deze droom zou kunnen betekenen,

Is er iemand op het forum om mijn droom te kunnen uitleggen?

Liefs en dikke kus Klaudia X







:D
Go your own way,the way of your heart...

Harte groet,Klaudia

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 27-03-2012 23:21

Hoi Klaudia

Zou het kunnen zijn dat je je ergens voor afsluit van binnen? Niet willen voelen wat er eigenlijk gebeurd?
Het van je af willen slaan zodat je wilt gaan voelen en je weer open wilt stellen als het weer veilig voelt?

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Klaudia
Lid
Lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 21-12-2009 20:05

Bericht door Klaudia » 28-03-2012 00:38

Wilma...

Zou het kunnen zijn dat je je ergens voor afsluit van binnen? Niet willen voelen wat er eigenlijk gebeurd?


Ik wil alle mensen een lief hart toe dragen...so fucking moeilijk!!!...eigenlijk niet in mijn persoontje...ik geef altijd het voordeel van de twijfel...

volgens
Ik heb de zelfde gedachten Wilma!!!
Er is de laatste tijd heel wat gebeurd in mijn leventje....wilde alles koek en ei houden..maar dan kan natuurlijk niet!!!...ben die periode voorbij...ik wil het niet meer!!!

Nu op dit moment hou ik de boel bij elkaar (een aantal mensen)...maar doe hier niet meer aam mee...word er zo vreselijk moe van.................

volgens mij heeft dit alles met mijn droom te maken...ook voel ik energie zuigen...
Go your own way,the way of your heart...

Harte groet,Klaudia

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 28-03-2012 11:41

Ja Klaudia dat herken ik heel erg, dat je iedereen het voordeel van de twijfel geeft. Is een hele mooie eigenschap, maar daarmee maak je jezelf heel erg kwetsbaar, als je niet stevig genoeg in je schoenen staat.

Soms is het nodig om mensen die diep in je gevoel gekomen zijn te moeten los laten. Hoe pijnlijk ook op dat moment, maar zeker nodig want je moet je eigen leven leiden en niet geleefd worden door mensen die wel hun eigen dingen doen.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Plaats reactie

Terug naar “Algemene dromen overleg”