Hoog in de boom

Plaats je droom, of help een ander een droom te verklaren Verbaasd over de uitleg van je droom? Ervaar het.
Plaats reactie
wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Hoog in de boom

Bericht door wiba » 22-08-2013 20:28

Vannacht was het volle maan en ik mocht in een andere demensie weer van alles beleven in een droom. Verschillende dromen want ik was heel vaak wakker en lag veel te draaien. Steeds als ik wakker werd was ik me bewust dat is had gedroomd.

Ik kan me dan ook flarden herinneren.

Ik zat in een grote ronde boom, er hing een schommel aan en ik zat op 1 van de dikke takken tussen de bladeren. Keek naar beneden, zat er wel comfortabel. Ik zag wel water onder me stromen in een rustige rivier.

Een andere deel was dat ik thuis was en ik overal bladeren vond vooral in hoeken. Mijn huishoudelijke hulp was erop aan het mopperen en ik voelde me schuldig dat zij zoveel schoon moest maken. Ik hielp wel maar het was net of de bladeren weer aangroeiden.

Ik werd ook wakker zwetend en huilend was helemaal overstuur, het voelde alsof ik me net bevrijd had uit iets dat me heel erg benauwde, ik kwam uit een groot gebouw, geen idee wat het was en met wie ik te maken had gehad.

Verder weet ik het niet meer zo goed maar ik heb heel wat vocht verloren vannacht haha
Luchtte wel op dat wel.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 24-08-2013 18:13

Is er iemand die iets in de flarden van Wilma herkent. give it a go


wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 24-08-2013 18:22

Ik hoop dat er wat droom duiders onder ons zijn.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Hans.
Lid
Lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 06-02-2013 17:12

Bericht door Hans. » 25-08-2013 09:06

Hoi

Zo staat een gezonde, groene boem voor nieuwe hoop, groei en verlangens.

Zit je een tak in je droom, dan staat dit voor geluk, groei en nieuw leven.

Als je droomt dat je een schommel ziet, dan verlang je naar grote tevredenheid en vrijheid.

Water staat voor emoties. Het is heel belangrijk hoe water eruit ziet in je droom. Rustig kabbelend water staat voor tevredenheid en geluk.

Een rustige rivier staat voor het op je gemak onderzoeken van je emoties

Bladeren staan voor schoonmaken en los laten, je begint er wel aan, maar je raakt steeds ontmoedigt, omdat de na de andere ervaring van je leven weer opduikt en om aandacht vraagd en je werkster helpt wel, maar je moet het eigelijk zelf doen

Je raakt wel veel water emoties kwijt en dat lucht wel op, maar je bent er nog niet.

Deze droom kan ook staan voor je angst om een bepaalde taak niet te kunnen afmaken of succesvol af te ronden.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten Hans.
Mijn leven heeft mij gemaakt wat ik nu ben

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 25-08-2013 11:45

Leuk Hans

Ik herken er wel wat in.

Op dit moment zit ik zeker in een periode dat ik niet kan wat ik graag wil.
Voel er heftige emoties bij zo af en toe.
Maar heb in de loop van de weken geleerd te accepteren en de rust te nemen en te laten gebeuren wat er op mijn pad komt.
Moet anders leven en daardoor ook denken en voelen.
Leren herkennen wat al een kleine waarschuwing kan zijn. Als die te groot wordt die waarschuwing ben ik te laat zo is gebleken.

De volle maan weet me ook heel vaak te grijpen en schud me dan in mijn emoties helemaal heen en weer. Ook deze keer dus. Niet erg hoor maar niet altijd fijn,
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Plaats reactie

Terug naar “Algemene dromen overleg”