Energetische dialyse

Verschillene mediaties op een rij. Vanaf de zonnegroet, geleidemeditatie, stiltemeditaties tot en met yoga meditaties
Plaats reactie
wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Energetische dialyse

Bericht door wiba » 19-07-2009 22:45

Ik als dialyse verpleegkundige heb dit eens uitgeprobeerd vorige week.
Voor mij is het makkelijk om een dialyse apparaat te visualiseren, maar heb toch deze gebruikt die ik hier op het plaatje gekopieerd heb.

Denk dat ik het vaker moet doen om een goed effect te voelen.
Nu voelde ik wel veel energie in mijn handen en voeten stromen, meer niet.
Ook iets voor jullie?

Copyright©
De bron: Marianne Rombouts www.dolfijnleven.nl Tel.0416 – 314028
Tekening energetisch dialyse apparaat©

Afbeelding

ENERGETISCH DIALYSE©

Als je kunt visualiseren is dat een pre, maar als je fantaseert en je je het zo levendig mogelijk voorstelt gebeurt, werkt het ook. Lees, of oefen eventueel, eerst de basisademhaling onder het kopje zelfgenezing voordat je daadwerkelijk met het energetisch dialyse begint.

Je gaat gemakkelijk zitten of liggen en zorgt dat je niet gestoord kunt worden door TV, bel, telefoon etc. Zorg dat je ruimschoots de tijd hebt. Het beste tijdstip om je bloed te zuiveren is voordat je gaat slapen, zodat de zuivering de gehele nacht door kan gaan.

Je ademt (indien mogelijk) door de neus in en uit en je volgt je adem naar je buik. Je ademt zo diep mogelijk zonder dat je je forceert en je blijft diep doorademen gedurende het proces. Je ademt totdat je volledig ontspannen bent en dan kies je om een veilige ruimte in jezelf te hebben. Vertrouw er maar op dat deze er is als jij het werkelijk wilt.

Raadzaam is een dagboekje of schriftje aan te leggen omdat processen vaak langzaam verlopen en men vergeten is hoe het was voordat men met de dialyse begon.

Werkwijze
Fantaseer dat er een ondeelbaar zilverwit licht is waar je de gehele apparaten inclusief de slangen en naalden van bouwt. De apparaten zijn beide identiek. Ze werken niet op stroom maar worden aangedreven door een onzichtbare krachtbron, het lijkt vreemd maar maak je maar geen zorgen over het hoe en waarom, het is niet belangrijk. De apparaten hebben een aan en uit knop en een controle lampje. In ieder apparaat zijn zeven filters ingebouwd met mazen van grof naar heel fijn. De filters reinigen zichzelf volautomatisch. Aan de voorkant van elk apparaat zit een slangetje met een holle naald en aan de achterkant zijn beide apparaten verbonden door een slangetje.

De ene holle naald gaat in de ader van de ene arm en de andere naald gaat in de ader in de andere arm.
Je drukt allebei de knoppen in waardoor de controle lampjes aangaan en de dialyse begint. Je bloed wordt geruisloos door het slangetje in het apparaat gezogen en gaat door alle filters heen. Het gaat automatisch via de slang aan de achterkant naar het andere apparaat. Daar wordt het bloed automatisch door de volgende zeven filters getransporteerd. Het gezuiverde bloed stroomt door de holle naald aan het uiteinde van het slangetje via je arm terug in je lichaam.

Na de dialyse druk je op de beide knoppen om de apparatuur uit te schakelen. Je haalt de beide holle naalden uit je arm. Je vraagt aan de onzienlijke wereld om de apparaten op te halen. Tot slot bedank je jezelf, je lichaam en de onzienlijke wereld. Voel hoe je je voelt en noteer dat in je schrift of dagboekje.

Als je lichaam vol zit met afvalstoffen of met gifstoffen door bijvoorbeeld medicijngebruik, alsook bij ernstige ziekten, kan het raadzaam zijn de reiniging ook overdag toe te passen. Als ik de reiniging bij een cliënt toepas vraag ik het lichaam hoe vaak de reiniging toegepast moet worden, eventueel per dag, week of maand.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Plaats reactie

Terug naar “Meditaties”