Relax...

Verschillene mediaties op een rij. Vanaf de zonnegroet, geleidemeditatie, stiltemeditaties tot en met yoga meditaties
Plaats reactie
Danistha
Lid
Lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 24-03-2008 12:46

Relax...

Bericht door Danistha » 01-02-2010 19:55

Je moet hier echt ff de tijd voor nemen,als het kan lekker gaan liggen en luisteren met de koptelefoon op...
Oogjes dicht en kijken wat je ziet... :wink:


Afbeelding[/b]
What goes around,comes around...

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 01-02-2010 20:16

Zo zeg was me dat heerlijk.
Heel bijzonder wat ik voelde, ben er nog een beetje duf van, maar voelt wel vrij.
Ben op de bank gaan liggen en geluid alleen maar aan en oogjes dicht.

Voelde me eerst heel zwaar worden en steken in verschillende lichaamsdelen.
Ik zag de rode aarde voor me waar een groot gat ik verscheen. Ik ging er in liggen en werd meegezogen door een goot de diepte in.
Kwam uit in het water, een warm stromend watertje dat vol lag met stenen van groot tot klein.
De stroom was wisselend snel, soms een stroomversnelling en voelde als waterval en viel ik wat naar beneden, hobbelend over de stenen. Deed echter geen pijn. Heb wel eens geraft zo voelde het nu ook alleen zat ik niet in een boot maar was bloot en dreef met de stroom mee.
Aan het eind ging de zon heel fel schijnen en werd ik gewoon verblind door het felle licht in mijn ogen, deed mijn handen voor mijn ogen en kneep ze dicht.

Toen was het afgelopen, voelde me vermoeid als of ik iets aan inspanning had gedaan. Daarna voelde ik me vrij, opgeruimd, lekker.

Leuk zo een meditatie te kunnen doen Danistha thanx !
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 01-02-2010 20:19

Echt, je hebt gelijk Danistha, in één woord GEWELDIG wat moooooi!!
Dit ga ik zeker vaak beluisteren, kippevel en heel veel rust rust rust in je hoofd daar door. Dankjewel dat je dit hier geplaatst hebt.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Danistha
Lid
Lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 24-03-2008 12:46

Bericht door Danistha » 01-02-2010 20:35

Heerlijk he?

Bedankt voor jullie reactie/ervaring,heel apart...
What goes around,comes around...

Plaats reactie

Terug naar “Meditaties”