meditatie visualisatie vorm dat werkt bij stress situaties..

Verschillene mediaties op een rij. Vanaf de zonnegroet, geleidemeditatie, stiltemeditaties tot en met yoga meditaties
Plaats reactie
allisa26
Lid
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 05-09-2009 12:33

meditatie visualisatie vorm dat werkt bij stress situaties..

Bericht door allisa26 » 25-07-2010 21:46

meditatie, visualisatie vorm die ik onlangs heb ontdekt dat die werkt bij mezelf. bij een nabije spanning, stress ook wel van andere personen die even wat gespannen zijn welja ik visualiseerde me dat ik aan het strand was aan het wandelen op het zand met blote voeten en tijdens het wandelen nam ik telkens afstand dus van die stress omstandigheden
ging meer en meer weg ervan door eigenlijk dus gewoon voor te stellen dat je wandelt aan het strand en dat je die stress omstandigheden meer en meer loslaat maw je wandelt er gelijk van weg

die meditatie vorm kwal echt spontaan in me op, en blij eigenlijk dat die helpt werkt echt wel goed!

mss hebben anderen hier ook iets aan
groetjes allisa
het leven is mooi, het leven is fijn iets om dankbaar voor te zijn. genieten van de kleine dingen vormt het geluk van grote waardes.

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 25-07-2010 22:12

Dank je meid, ja zo kan je een situatie in je hoofd creeeren die kan werken.
Mooi dat het zo bij je werkt deze visualisatie. Zal hem onthouden!
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

allisa26
Lid
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 05-09-2009 12:33

Bericht door allisa26 » 25-07-2010 22:32

:D graag gedaan,

ja dan voelde ik dat ik in mijn eigen kracht blijf gelijk niet meega in die spanningen en das best fijn! zalig lol :D
het leven is mooi, het leven is fijn iets om dankbaar voor te zijn. genieten van de kleine dingen vormt het geluk van grote waardes.

Plaats reactie

Terug naar “Meditaties”