Ik geef geen ruimte aan twijfel.

Om de affirmatie te nemen voor de dag die je aanspreekt. Of deel zelf een affirmatie met anderen.
karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 25-05-2009 19:08

Lieverd wij op het forum zijn met zijn alle je vriendin. :D
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 25-05-2009 19:12

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die is goed
daar ben ik het nu mee eensssssss kaatje :wink:
en mooi gesprek hier trouwens lees stilletjes met jullie mee
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

carla
Lid
Lid
Berichten: 570
Lid geworden op: 18-03-2008 16:39

Bericht door carla » 11-06-2009 12:28

Lief zeg allemaal.

Car ik heb dat ook hoor, dat je op sommige dingen niet alleen durft af te gaan.
En dat schreef ik al he? Dat je dan een vriendin mist.
Maar net als jij na al dat verhuizen ontbreekt het je soms aan energie om weeeeeeeer contacten te gaan leggen.

Maar ik weet het goed gemaakt. Als jij ergens heen wilt, wat ik ook leuk vind kom ik je halen. En dat is een belofte.
Het zijn de dingen die we denken te weten, die ons er van weerhouden te leren

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 11-06-2009 12:46

Hoi Carla,

Lief van je dat je dat aanbied.
Maar wie weet kunnen we idd nog wel eens een keer iets samen doen. Het blijkt dat we veel gemeen hebben dus wie weet zijn er nog wel andere dingen die we nog delen. Ik heb natuurlijk , net als jij, best vriendinnen maar het grappige is dat je meestal met alle vriendinnen andere interessses deelt.

Op spiritueel gebied heb ik dan Berdientje en Marianne in de nabije omgeving wonen en Wilma woont dan weer een heeeeeeel stuk verder. Maar lijkt me erg leuk om nog iemand in mijn vrienden kring te mogen sluiten, gezellig.
Elkaar ergens ontmoeten en er zelfstandig naar toe gaan is ook niet erg hoor, we zullen (waarschijnlijk) wel niet bij elkaar in de buurt wonen :wink:

Liefs Carla
Live is a challance!

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 11-06-2009 13:04

Ja mooi gesprek hebben jullie hier zegguh...zit nu in me pauze effies mee te lezen :wink: Gaan jullie ook nog een forumbijeenkomst houden , wil ik best wel weer vd partij zijn hor...kunnen we allen weer bijklesse besse(?)Liefs van niet-meer-only-the-lonely Garry :wink: :idea: Maar herken er met een brok in de keel wel veel uit.
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 11-06-2009 13:23

Garry schreef:Ja mooi gesprek hebben jullie hier zegguh...zit nu in me pauze effies mee te lezen :wink: Gaan jullie ook nog een forumbijeenkomst houden , wil ik best wel weer vd partij zijn hor...kunnen we allen weer bijklesse besse(?)Liefs van niet-meer-only-the-lonely Garry :wink: :idea: Maar herken er met een brok in de keel wel veel uit.
Mmmmm lijkt me eigenlijk best wel weer een leuk. Als er een komt reserveren we voor jou 2 plaatsjes :wink:
Hoe is het met het zwangere moeke?

Liefs carla
Live is a challance!

Plaats reactie

Terug naar “Affirmaties”