Ik neem de tijd voor mijn dierbaren.

Om de affirmatie te nemen voor de dag die je aanspreekt. Of deel zelf een affirmatie met anderen.
Plaats reactie
wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Ik neem de tijd voor mijn dierbaren.

Bericht door wiba » 02-06-2009 19:29

Extra affirmatie, in combinatie met bovenstaande:

Ik weet wie en wat er belangrijk is in mijn leven, en handel daarnaar. Ik vertrouw er op dat overal genoeg tijd voor is.
Zeg de affirmatie(s) nu meteen een keer of 20 op, en herhaal 'm iedere morgen 10 keer. Als je tijdens het opzeggen met je ogen de vorm van een lemniscaat (het oneindig-teken, oftewel een liggende 8) maakt, integreer je de affirmatie diep in je bewustzijn. Zit je vaak in het openbaar vervoer of in de file? Gebruik het als een prachtig moment om je affirmaties te herhalen!

In een mail van www.affirmaties.nl kreeg ik deze affirmatie.
Omdat ik het een hele sterke vind en hem al gebruikt heb en zeker nog vaker, wilde ik het graag met jullie delen.
Hoop dat jullie je voordeel er ook mee kunnen doen.

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 02-06-2009 22:02

Dat is een hele mooie affirmatie Wilma. Dank je wel voor het plaatsen. En ook weer oh zo waar dat er altijd genoeg tijd moet zijn voor je dierbaren.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 02-06-2009 22:10

Genoeg tijd zal er komen en zijn als je het maar wilt zien en gebruiken. Soms even prioriteiten stellen, dan kan het ook veel ruimte geven voor wat belangrijk voor je is op dat moment.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 02-06-2009 22:13

Klopt Wilma en helaas vergeten veel mensen dat door alle drukte van deze tijd. Geldt ook soms voor mij hoor maar je hebt gelijk, als je prioriteiten stelt heb je ook meer ruimte ervoor en kun je er ook van genieten.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 03-06-2009 21:01

Ik neem de tijd om deze krachtige Affirmatie 20 keer op te zeggen.Helemaal mee eens Wilma.louisa neem de tijd,een klein gebaar voor vele die het nodig hebben.Mens ,dier,Plant,etc,,etc,,Het doet iedereen goed,,,actie,,, reactie.
Liefs karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 03-06-2009 23:21

Voor planten en dieren neem ik de tijd maar om afspraken te maken met mensen soms niet omdat ik het dan druk heb terwijl ik natuurlijk best tijd ervoor vrij kan maken. Maar ik merk dat ook aan mensen om me heen hoor. Die willen dan wat afspreken en dan komt het er niet van en op een gegeven moment zijn we al jaren verder en dat meen ik echt. Dat is gelukkig bij mij niet het geval. Zo lang wacht ik niet haha. Ik kan wel tijd vrijmaken en dat doe ik dan ook. Ik kan daar ook wel van balen als mensen zo zijn en dan denk ik laat maar want blijkbaar ben ik dan niet zo belangrijk voor die persoon. Zo filter ik de juiste mensen die er anders over denken. Maar de affirmatie ga ik zeker doen!

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 03-06-2009 23:45

Helemaal met je eens ik filter met je mee lieverd.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Affirmaties”