Mijn bijna-dood ervaringen

BDE (Bijna dood ervaringen) Deel je paranormale ervaringen hier
........................................................................................................................................................

Plaats reactie
illyria_girl
Lid
Lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 05-10-2010 01:43

Mijn bijna-dood ervaringen

Bericht door illyria_girl » 05-10-2010 02:08

Ik heb al 3 bijna dood-ervaringen gehad, en de reden vindt ik niet echt belangrijk om over uit te breiden. Ik weet gewoon nog dat ik bang was, echt bang. En ik wou mijn mama, iedere keer. Ik kan niet zeggen dat ik iets gezien heb of zo, ik weet gewoon nog dat ik iedere keer mijn mama wou. Normaal toch? Denk ik. En vanaf mijn mama dan bij mij was, was ik veel kalmer. Alsof de storm gestild was. Haar aanwezigheid gaf mij een kalmte op momenten dat ik niet dacht dat die kalmte mogelijk was. Een kalmte die niets en niemand anders mij kon geven. Dat is alles wat ik mij eigenlijk nog kan herineren. Dat bang gevoel en dat verlangen naar mijn mama.

Xjes. Kusjes, geen knufjes.
Hope is a waking dream --- Aristotle

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 03-11-2010 19:21

Heel spijtig van jou Moeder Lotte,ik leef met jou mee.
Ik heb ook zo het idee,dat voor iedereen het verlangen er is als er een dierbaren over is gegaan.Weet dat zei altijd bij jou is,kijk in je hart....kijk en luister goed naar het hart.En jij ziet jou Moeder.

Nu is mijn vraag....kan je iets meer vertellen over je dood ervaring?
Het kan ook prive,als jij dit niet wil delen.
Warme groet lieverd
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

michtrisch
Lid
Lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 25-10-2010 13:29

Bericht door michtrisch » 04-11-2010 11:04

Hoi lieverd,..

Misschien wilde je graag weten hoe het met haar is nu...Iets wat heel logisch is..
En bij mij komt naar boven dat ze jou wilde laten zien hoe het met haar is nu....Maar dat je door jou angst niets kon zien.....
maar vertrouw op je moeder en ga eens met haar mee. je hoeft niet bang te zijn...

En dood ga je er ookniet van, het gekke gevoel waar jij zo bang an werdt is juist iets heel moois uitreden noemt men dat.. dat is de eerste keren eng, maar als je het vaker oefend gaat het makkelijker.
Ik zal je verklappen ik doe dat vaker.. en zo vlieg ik wel eens de hele nacht rond..en ga ik een keer op eenmoie berg zitten.. of naar een speciale plek waar mijn vader die overleden is vee is om met hem te babbelen... en ik leef ook nog steeds..


Ik wens je alle goeds

Patricia

Ik wens je veel succes.
geloof nooit een woord van het geen wat ik zeg ervaar het en je weet het.
blessed be,

Margriet
Lid
Lid
Berichten: 519
Lid geworden op: 14-03-2008 18:59

moeder

Bericht door Margriet » 07-11-2010 10:34

Lieve Lotte,

Wat jij beschrijft vind ik ontroerend.
Begrijp ik het goed dat jouw moeder over is en dat jij toen jijzelf in een bepaalde toestand was, om welke reden dan ook, je zo angstig werd je jouw moeder hebt gezien en dat ze toen even bij je was en jij door haar weer kalmer werd?
Dit vraag ik omdat je schrijft dat je niets gezien hebt.
Is het zo dat je de aanwezigheid van je moeder "alleen" gevoeld hebt en haar niet zag?
En wat heerlijk dan dat je zo gerustgesteld mag worden.
Was dit wel een BDE of een uittreding waar Patricia het over had dat is voor mij vaag maar natuurlijk jouw ervaring doet daar niets aan af.


Liefs,

~Margriet~
medium en kunstenaar

every cloud has a silver lining!

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 07-11-2010 18:20

Tjeetjes Lotte Hefig zeg..hoeveel jaar was je toen je je 1e bde kreeg als ik vragen mag? Liefs Garry
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 21-02-2012 19:39

Hallo illyria_girl

Heftig gevoel moet het zijn geweest.
Hoop voor je dat je je moeder ook gezien hebt, maar alleen voelen is al heel dierbaar denk ik.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Kalilka
Lid
Lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 28-01-2012 22:36

Bericht door Kalilka » 21-02-2012 21:41

Sorry maar ben ik de enige die niet uit het stukje kan op maken dat mama dood is?
Ik heb het idee dat illyria_girl 3 bijna dood ervaringen heeft gehad en dat illyria_girl bang werd en toen naar mama verlangde.

Bijna dood ervaring is niet voor iedereen een even mooie ervaring en kan heel beangstigend zijn.


Misschien heb ik het verkeerd gelezen.

Ik ben een heel mooi boek aan het lezen van Pim van Lommel-eindeloos bewustzijn.
DIt gaat over bijna dood ervaringen en ik denk dat dit een heel mooi en troostend boek zal zijn voor je.
Ik hoop dat het niet een te moeilijk boek is.
Afbeelding

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 21-02-2012 22:09

Kalilka schreef:Sorry maar ben ik de enige die niet uit het stukje kan op maken dat mama dood is?
Ik heb het idee dat illyria_girl 3 bijna dood ervaringen heeft gehad en dat illyria_girl bang werd en toen naar mama verlangde.
Dat heb ik ook wel hoor dat ik niet zie dat die moeder niet meer in leven is. Maar kreeg ook het idee dat men al prive heeft gemaild of gesproken want er wordt gereageerd als of er voor kennis is.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Kalilka
Lid
Lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 28-01-2012 22:36

Bericht door Kalilka » 21-02-2012 22:23

ok
Het voelde voor mij alsof degenen die reageerden dachten dat ze hou vast zocht in haar BDE bij haar moeder die dood is omdat dat voor haar logisch zou zijn ipv bij een levende houvast te zoeken.\Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven.

Ik denk dat voor iedereen het boek een heel goed boek is om te leren hoe BDE's kunnen verlopen.
Pim van Lommel heeft namelijk zijn patienten met BDE geintervieuwd om hun ervaringen te delen.
Afbeelding

Margriet
Lid
Lid
Berichten: 519
Lid geworden op: 14-03-2008 18:59

boek

Bericht door Margriet » 23-02-2012 09:24

Ik kan jouw reactie heel goed begrijpen Kalilka.
Wiba heeft inmiddels al het een en ander verduidelijkt.

En dank je voor de tip van het boek Eindeloos Bewustzijn.
Ergens anders las ik deze titel ook al en nu is het tijd om naar
de speciale winkel te gaan om het boek in te kijken of het me bevalt.
Ben ook benieuwd wat er in staat over BDE.
Voor de meeste mensen is een BDE heel mooi.

een fijne dag,
:) ~Margriet~
medium en kunstenaar

every cloud has a silver lining!

Plaats reactie

Terug naar “Bijna dood ervaringen”