mijn bijna dood ervaring ~Karin

BDE (Bijna dood ervaringen) Deel je paranormale ervaringen hier
........................................................................................................................................................

carla
Lid
Lid
Berichten: 570
Lid geworden op: 18-03-2008 16:39

Bericht door carla » 05-05-2010 13:56

Ik moet jullie wat bekennen :oops:
Jullie hebben me tot tranen geroerd met dit verhaal.
Het zijn de dingen die we denken te weten, die ons er van weerhouden te leren

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 27-05-2010 13:19

karin schreef:Wat me momenteel ook zo op valt,,op heel internet gaan ze te veel naar mijn zin naar het verleden/ook geschiedenis en vergeten dat we in het NU zijn.Veel mensen zoals ik het bij vele ervaar raken daardoor nog meer uit balans.Jammer ,heel jammer.
Wij merken om ons heen dat bij velen nu opeens twijfel is ontstaan door berichten waar 'vroeger' mondjesmaat over gesproken werd, maar nu veelvuldig in bladen, kranten, op internet etc. te volgen zijn. Vroeg me dan ook het volgende af:

Als men begrip heeft gekregen van bijv.hoe emoties eigen belevingen,gedachten,daden beinvloeden, positief zowel negatief, ook naar anderen dus, is men misschien beter instaat om veranderingen aan te brengen. Vooral als ze klem zijn komen te zitten in hun leven,niet meer voor of achteruit kunnen.
Daarvoor is misschien eerst inzicht in het eigen verleden en de geschiedenis nodig? Zo kan de lijn naar het heden (en toekomst) scherper gezien worden misschien.
Het is ook nog maar kort eigenlijk he, dat er in sneltreinvaart meer en meer openlijk aandacht aan besteed mag/kan worden.

Maar dit geld evenzeer denk ik voor diegenen die wel al veel aanvoelen, er echter niet goed raad mee weten hoe dit dan ook daadwerkelijk goed toe te passen in hun leven nu, op welke wijze dat voor hen het beste kan. Pas als ze daar inzicht in hebben en daardoor eigen vrije keuzes kunnen durven maken, dan kunnen ze ZELF verder op hun eigen pad, zo ook meer duidelijk zien hoe met hun medemens om te gaan , en alles daar omheen natuurlijk.
Dan kunnen ze ook voortaan in het NU verder, met op de achtergrond dus begrijpen van het al of niet plezierige verleden van hun zelf en de hele verdere geschiedenis van wat ons allen tot hier gebracht heeft?
Zou het daarom toch nodig kunnen zijn, om het hoe en waarom van het NU te kunnen begrijpen, eerst iets duidelijk gemaakt moet worden hoe en wat ons tot hier gebracht heeft?
Zo ook niet meer met griezels bijna al die berichten lezen.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 27-05-2010 20:01

hannie schreef:
karin schreef:Wat me momenteel ook zo op valt,,op heel internet gaan ze te veel naar mijn zin naar het verleden/ook geschiedenis en vergeten dat we in het NU zijn.Veel mensen zoals ik het bij vele ervaar raken daardoor nog meer uit balans.Jammer ,heel jammer.
Wij merken om ons heen dat bij velen nu opeens twijfel is ontstaan door berichten waar 'vroeger' mondjesmaat over gesproken werd, maar nu veelvuldig in bladen, kranten, op internet etc. te volgen zijn. Vroeg me dan ook het volgende af:

Als men begrip heeft gekregen van bijv.hoe emoties eigen belevingen,gedachten,daden beinvloeden, positief zowel negatief, ook naar anderen dus, is men misschien beter instaat om veranderingen aan te brengen. Vooral als ze klem zijn komen te zitten in hun leven,niet meer voor of achteruit kunnen.
Daarvoor is misschien eerst inzicht in het eigen verleden en de geschiedenis nodig? Zo kan de lijn naar het heden (en toekomst) scherper gezien worden misschien.
Het is ook nog maar kort eigenlijk he, dat er in sneltreinvaart meer en meer openlijk aandacht aan besteed mag/kan worden.

Maar dit geld evenzeer denk ik voor diegenen die wel al veel aanvoelen, er echter niet goed raad mee weten hoe dit dan ook daadwerkelijk goed toe te passen in hun leven nu, op welke wijze dat voor hen het beste kan. Pas als ze daar inzicht in hebben en daardoor eigen vrije keuzes kunnen durven maken, dan kunnen ze ZELF verder op hun eigen pad, zo ook meer duidelijk zien hoe met hun medemens om te gaan , en alles daar omheen natuurlijk.
Dan kunnen ze ook voortaan in het NU verder, met op de achtergrond dus begrijpen van het al of niet plezierige verleden van hun zelf en de hele verdere geschiedenis van wat ons allen tot hier gebracht heeft?
Zou het daarom toch nodig kunnen zijn, om het hoe en waarom van het NU te kunnen begrijpen, eerst iets duidelijk gemaakt moet worden hoe en wat ons tot hier gebracht heeft?
Zo ook niet meer met griezels bijna al die berichten lezen.


Afbeelding
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 27-05-2010 20:07

Dankjewel lieve meid. Knuffels terug voor jou! :D
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 27-05-2010 22:18

Dank je berdien voor het herhalen van de teksten... :lol:

Neeeeeeeee Hannie dat bedoel ik niet...In jou tekst daar dat deel ik met jou...ik was met de maya kalender bezig dat vele mensen angst krijgen door 2012..dat de wereld vergaat...ik heb het ook niet duidelijk verwoordt.
Sorryyyyyyyyy :oops:
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 27-05-2010 22:22

je kan het weg halen hoor karin :wink: wel mn knuffie laten staan dan hoor
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 27-05-2010 22:33

Nee laat staan kunnen er vele van leren dat elk schrijven zijn eigen staartje kan krijgen.Ik ben gewoon niet duidelijk genoeg geweest :oops:
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 27-05-2010 23:21

karin schreef:ik was met de maya kalender bezig dat vele mensen angst krijgen door 2012..dat de wereld vergaat...ik heb het ook niet duidelijk verwoordt.
Dankjewel Karin,
Dát was het dus, waardoor ik iets miste en het ergens niet kon rijmen met elkaar. Het klonk ook een beetje paradoxaal met jouw manier van antwoorden vandaar dat 'k dacht vooruit, even aanhalen dan maar.
Nu klopt het gewoon! is duidelijk ook en niet erg toch, het gegeven blijft actueel. En door 2012 zitten er behoorlijk wat mensen in de rats!!
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 28-05-2010 13:43

Zoals het vaak gaat met ervaringen op allerlei gebied, is dat hier nu ook het geval. Maanden hebben we het er niet over en dan opeens komt er een vraag en is het weer volop aanwezig. Ook hier in onze eigen omgeving, beslist niet erg, juist door anderen hun ervaringen ook te horen/lezen maakt het toch weer wat lichter ergens lijkt het wel.
Daardoor kwam ik gisteren ook bij het vorige stukje terecht Karin.
Had nog wat vragen, kijk maar waar je wel of niet antwoord op kan geven he.
Toen jij bij jouw vader was en samen terug ging, had jij toen ook het gevoel alsof je 'ergens' dood ging op dat moment? En hoe stond hij er daarna tegenover, ook dat jij naast hem was bedoel ik vooral,maar ook anders naar het leven gaan kijken?
En jij zelf dan, gewoon verder te moeten gaan terwijl je 'bijna daar' bent geweest kan je het wel noemen, en anderen rondom er geen idee van hadden wat er wel allemaal gebeurd was vanuit het onzichtbare?
Het was wel een voorproef en les he voor wat jij zelf later nog zou ondervinden. Echt heel verbazend om zoiets mee te maken voor jullie allebei.
Ben je er ooit nog achter gekomen waarom je uitgerekend naar een sjamaan bent gegaan na jouw BDE bij de geboorte van je dochter? Of had je al wel veel intresse op dat gebied en/of inheemse volken in het algemeen? Ik blijf het met kippevel lezen, hoe mooi alles ook in elkaar past.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 28-05-2010 21:08

Nee ik had geen gevoel van dood gaan....Ik voelde een Energie die ik van hieruit niet kenden.Ook de kleuren die wij zagen waren heel anders....mijn vader heeft er lang niet over gesproken tot ik het hem na een tijd vroeg.Ik wist dat Ik en Hij er tijd voor nodig hadden.Ja onze belevenis was het zelfde.Ja wij zijn allebei anders naar het leven gaan kijken.Het was niet voor mijn om het daar te zijn...ik was op dat moment een brug tussen twee werelden.Het was mijn eerste ervaring daarmee.Een reis om meerdere hierin te helpen.Ik zal je zeggen lieverd,,,ik wist niet eens dat hij sjamaan was.Hij noemde mijn zo....daarna ingesprek vertelde dat hij het ook was.Wij hadden elkaar uitgezocht zonder dat wij het van elkaar wisten.Nee ik had daar helemaal geen intressen in.Wist ook niet hoe en wat wist nog in eens wat het betekenden.Er ging letterlijk een hele grote wereld voor mijn open.Het was nodig..iets wat ik ben en toch opdat moment heel ver weg........Die nacht heb ik een visioen ontvangen en werd het mijn allemaal duidelijk.Ook ging ik de puzzels terug zien van kinds af aan....ik had altijd al ritueeltjes...zand,planten en een papje maken.HAHA Leuk nu komen al die dingen weer naar boven...Wat dacht je van dieren nadoen,met bomen en bloemen praten van kinds af aan al....ja als dit alles je gebeurt gaat er zo veel groeien.Niet alleen dat, de kring was geopend ik kreeg daarna veel visioenen voor mijn eigen ontwikkeling van een medicijnen man,en totemdieren,krachtdieren.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Bijna dood ervaringen”