Mijn bijna doodervaringen Gerrit

BDE (Bijna dood ervaringen) Deel je paranormale ervaringen hier
........................................................................................................................................................

gerrit
Lid
Lid
Berichten: 325
Lid geworden op: 24-10-2008 11:53

Bericht door gerrit » 09-06-2009 15:18

Nog even over het Boedha plaatje, ik heb ooit eens in een kringloop winkel impulsief een Shiva beeldje gekocht,puur gevoelsmatig,had er nooit iets mee.Maar toen op eens een gevoel van dit hoort hier niet,en dus mee genomen.Staat al jaren in de huiskamer nu, Sita zag in een visualisatie dat zo iets bij mij paste,en heeft als verassing deze avatar
hier neer gezet.Zo is het dus gekomen,vond het erg leuk.
oordeel over gedrag niet over de persoon

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 09-06-2009 18:39

Ik dacht toen je schreef: "ik heb die dus gevonden, lang geleden" ook meteen aan een vorig leven. Is ook zo dus, haha.
En 't doet me herinneren aan twee goede boeken hierover, autobiografisch van Sylvia Lucia. 't Ene heet "Heimwee naar de pinkstertuin" en 't andere "Verlangen naar mijn tweelingziel."
Want in haar geval is haar tweelingziel niet gelijk met haar geïncarneerd, dus "aan de andere kant."

Echte aanraders, heel "down to earth" geschreven en ik vond 't écht jammer toen ik ze uit had, als een sneltrein :(

Misschien vind je 't wat, of Hannie misschien...ikzelf mag graag lezen :wink:

Bedankt voor je uitleg Gerrit!
liefs Edith
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 09-06-2009 18:58

Nou zeg,laat ik dat boek nu toch een paar weken geleden net hebben gekocht! Was er meteen door gepakt toen ik er in las,heel mooi nuchter ook en leuk geschreven.Niks bla bla of zweverigheid,inerdaad een aanrader hoor.Het andere ben ik nog niet tegen gekomen nu.
Houd ook heel veel van lezen,boeken dus,kan je tenminste ook ruiken,echt heerlijk die geur er van.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 09-06-2009 19:18

Hahaha, wat leuk!
Afbeelding
Nu die andere nog...
Veel plezier!!
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

gerrit
Lid
Lid
Berichten: 325
Lid geworden op: 24-10-2008 11:53

Bericht door gerrit » 09-06-2009 19:45

Wel, ik lees veel minder maar meer dan vroeger.Ik help hannie in het zoeken en vind dan voor mezelf ook interessante er tussen. We komen regelmatig bij de( boekenkraam.nl ) op de markt en alle bekende boekenwinkels en niet te vergeten bol.com. Momenteel zoeken we boeken over tweelingzielen,om iets te weten te komen over wat het verschil is met ziele maatjes. Er staat me wel iets bij maar precies weet ik 't niet meer.
Geheugen en ouderdom ha ha.

Fijn dat we je konden helpen met je vragen,

liefs gerrit
oordeel over gedrag niet over de persoon

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 09-06-2009 20:05

Daar zeg je wat, Gerrit, haha Afbeelding
Vond 't leuk gaan zo over en weer!
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 09-06-2009 23:25

Wat beschrijf je dat weer mooi Gerrit. Vind het onderwerp erg interessant en ben blij met jou dat je er zo mooie en open over schrijft.

Dank je Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

carla
Lid
Lid
Berichten: 570
Lid geworden op: 18-03-2008 16:39

Bericht door carla » 05-05-2010 13:41

Dank je wel dat je het op hebt willen schrijven Gerrit, jouw ervaring. En Hannie ook natuurlijk.
De vriend waar ik over schreef bij bde van een vriend, had precies hetzelfde erna Gerrit.
Moeite met inpassen weer, erg afwezig en niets kunnen onthouden. Gesprekken vond hij ook zeer vermoeiend.
Dat heeft best een hele tijd geduurd.
Ik vind het mooi om te lezen hoe jullie hier samen weer doorgekomen zijn want het zal voor Hannie ook moeilijk geweest zijn.

Triest is dat..... dat vrienden je dan laten vallen. Triest is zacht uitgedrukt. Eerlijk gezegd werd ik er boos van, toen ik het las.

Over tweelingzielen wordt ( als ik het goed onthouden heb) door Josef Rulof geschreven waar ik nogal wat boeken van heb.

In "het ontstaan van het heelal" wordt het eerste moment beschreven.
Hoe de menselijke cel zich deelde, in een mannelijke en een vrouwelijke vorm. Samen de tweelingziel vormend.
Ik heb het uitgeleend aan een vriendin, die er blijkbaar geen genoeg van krijgt hahaha, want ze heeft het al 2 jaar.
Het is ook geen makkelijke stof om te lezen. De eerste keer dat ik het las, bezonk de helft er nog niet van. Jaren later pakte ik het opnieuw en het leek wel of de tekst veranderd was! Dat was natuurlijk niet zo, maar doordat ik zelf inmiddels een beetje "gegroeid" was, las het nu wel veel makkelijker.
liefs carla[/i]
Het zijn de dingen die we denken te weten, die ons er van weerhouden te leren

Plaats reactie

Terug naar “Bijna dood ervaringen”