mijn bijna dood ervaring ~Karin

BDE (Bijna dood ervaringen) Deel je paranormale ervaringen hier
........................................................................................................................................................

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 31-05-2010 15:55

Ach lieve mensen toch, nu zit ik nog veel meer met mijn mond vol tanden en een brok in de keel met waterige ogen.
Hier kan ik ook niks op zeggen zo raakt het me.
Jullie openheid hierover en de ervaring Gerrit en Karin en om er zo dicht bij te staan als jou Hannie.
Het raakt me zo extra omdat jullie gevoelsmatig zo dicht bij mij staan. Kan er wel een boek over lezen met verhalen van ervaringen van vreemde mensen, maar dat raakt me anders, niet zo diep.
Jullie zijn een deel van mijn leven geworden. Een les voor mij is om beter te leren ontvangen. Van jullie krijg ik zoveel aangereikt dat is de Liefde die ik voel van jullie allemaal hier op het forum.
En over deze dingen vragen te stellen, voelt dan als ongepaste nieuwschierigheid. Zo van nu is de mogelijkheid er en die mag ik niet voorbij laten gaan. Weet wel dat dat helemaal niet zo is, maar ja is de aard van dit beesie.
Op één of andere manier raak ik wat geblokkeerd in wat ik graag zou willen weten dus kan ik gewoon weg niks vragen.

Ben zo blij met jullie, maar dat is geen nieuws hihi.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

gerrit
Lid
Lid
Berichten: 325
Lid geworden op: 24-10-2008 11:53

Bericht door gerrit » 31-05-2010 17:37

Karin, ik sta niet graag op de voorgrond, maar ja dan gebeuren er dingen, dan moet het maar....Emoties geven je dan een opwindend gevoel, als ik dus terug denk aan die serene sfeer en ongekende liefde die ik daar aantrof. Hoeveel levens heb ik al gehad en hoeveel moet ik nog door-leven weet ik niet? Maar ooit zullen wij allen elkaar ontmoeten en met liefde omringen!

Wilma, jij spreekt ook met je hart!
Mocht je desondanks toch een vraag hebben,stel hem gerust.
Kan ook event. via een persoonlijk bericht natuurlijk.
Voel je maar niet geblokkeerd, maar 'k snap het wel.
Anders in de loop der tijd door blijven vertellen af en toe, komen jouw vragen vast ook wel aanbod? :wink:
oordeel over gedrag niet over de persoon

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 31-05-2010 17:42

Mijn vragen zijn al in de loop van de tijd beantwoord, vragen waar ik me niet bewust van was, maar die er wel degelijk waren.
Door het lezen komen er gedachten van : Ja dat had ik graag willen weten, of oh zit dat zo kan iemand dat ervaren.
Dus ja jullie verhalen vervullen al een heleboel.

X Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 02-06-2010 10:45

Heel bijzonder en duidelijk je verhaal Karin, en ook van Louise Hannie ,Gerrit en Wilma.Ik voel wat je bedoeld Karin.

Ik heb zelf 5 jaar geleden een hartoperatie gehad en zweefde erboven en zag alles wat de chirug deed.Ik wist al van te voren dat ik na vier dagen alweer thuis zou zijn en dat ik via de nieuwe manier (er zijn maar 2 chirurgen in nederland die zo opereren via de nieuwe manier dus via je ,lies en onder de borstplooi. )terwijl me telkens werd verteld nee we maken je borstbeen open en dat geeft een lang herstel en dit werd me een jaar lang verteld.Ik had zelfs een dvd meegekregen van het Anthonie ziekenhuis in Nieuwegein waar dit met beelden helemaal uitgelegd werd wat er ging gebeuren.Van begin tot einde.Dus van opname ,voorbereiding ,operatie,ontslag uit het ziekenhuis en herstel.Ik heb in m,n eentje de beelden zitten te bekijken daar niemand ze durfde te zien.(Een operatie te zien is best wel eng ,want je ziet ze je borstbeen doorzagen dat is best wel heftig)Ik zelf wilde wel weten wat er met mijn lijf ging gebeuren.
Al mijn (zogenaamde) vriendinnen hadden me laten vallen.Ik werd toen heel erg terug geworpen op mezelf.En ontdekte wat ik eigenlijk al lang wist dat ik niet alleen ben. nooit! Een mooie test om te leren, vertrouwen te hebben.
En zelfs bij het pre-operatief onderzoek werd me dit verteld dat het via het borstbeen ging net zoals op de dvd stond.Pas toen ik een avond na mijn opname in Nieuwegein in gesprek kwam met de chirurg die mij zou opereren.Vertelde deze me dat hij het op de nieuwe manier ging doen.
Mijn dankbaarheid was/is groot dat mijn gebed werd verhoord al werd een jaar lang het tegendeel gezegd.Ik heb ook wel getwijfeld hoor daar ben je dan uiteindelijk ook mens voor.Maar toch wist ik dat het goed zou komen en mijn gebeden verhoord werden.
Het belangrijkste is om dankbaar te zijn en Liefde te hebben voor jezelf en alles en iedereen om je heen.
Alles is Liefde.
Liefde is alles wat er is.Daar zijn we uit ontstaan en gaan we ook weer naartoe.
De overtuigingen die we hebben creëren onze werkelijkheid.
In Liefde en Licht voor jullie allen
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 02-06-2010 11:57

Heftig maar heel mooi ook wat je hier vertelt Marianne.
Op deze wijze word je vetrouwen inderdaad wel verstevigd he, helemaal als je er alleen doorheen moet. Op het moment zelf afschuwlijk natuurlijk, maar komt er dan vaak ook sterker uit, al merken we dat meestal pas achteraf.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 02-06-2010 18:00

Marianne dat is een strenge leer die je ervaren hebt.Wat een power dt je zo in je eentje die dvd hebt zitten kijken,heel knap vind ik het.ja ik weet wat je bedoelt.Je hebt dit alles van te voren al geweten lijkt het wel, dat je via de nieuwe manier werd geopereerdt. :lol: Lief ik ken het, je komt dan je vrienden tegen,toch vind ik dat dan weer fijn,weet je zeker de echte vrienden je liefde tegeven. :lol:
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 02-06-2010 18:06

Een intense tijd was dat voor je Marianne. Is niet niks als je het eigenlijk al zeker weet je dat niet bevestigd krijgt.
En die vrienden die weg blijven.........dan wordt je wel erg op de proef gesteld. Maar kijk es wat een kracht je dan hebt uiteindelijk.
Wel heel fijn dat het dan toch zo loopt als je altijd gedacht had.

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 02-06-2010 23:06

Ook een bijzondere ervaring Marianne. Dank voor het neerzetten hier. Best heftig moest dit geweest zijn voor je en dan die dvd in je eentje bekijken. Krachtig hoor. En ja zo leer je je echte vrienden kennen he? Nou ja de echten blijven over moet je maar denken waarvan je de liefde krijgt die je mag krijgen en die jij ook weer mag geven.

Knuffel van mij.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 02-06-2010 23:36

Dank jullie allen voor de reacties ,Hannie,Karin.Wilma en Louise.
Ja het was heftig,maar door elke test die je voorgelegd wordt kom je sterker uit de strijd.
En zo leer je ,je echte vrienden inderdaad kennen.
Ik heb één harts vriendin over die woont nu bijna 30 jaar in Afrika.Ken haar al vanaf 1962 van de lagere school en nu nog steeds vriendin.We mailen elkaar vaak maar zien elkaar maar eens per jaar als ze naar huis komt om haar moeder te bezoeken , dan gaan we door met waar we gebleven zijn,alsof het gisteren was dat ik haar het laatst zag en sprak.
Bij haar kan ik mezelf zijn.Terwijl ze niets moet hebben van het spirituele waar ik mee bezig ben .De BDE of vorige levens en we in wezen zo verschillend zijn,maar toch is er het wederzijds respect voor elkaar.Heel waardevol.
Ik ben er heel dankbaar voor
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

gerrit
Lid
Lid
Berichten: 325
Lid geworden op: 24-10-2008 11:53

Bericht door gerrit » 03-06-2010 00:11

Prachtig Marianne, je hebt de kracht in je zelf om in jezelf te geloven, gelukkig alles op tijd.

Vrienden, je denkt ,dat je ze hebt, wat overblijft zijn de echte!!

Dank je wel voor jouw openheid.
Zo komen we allemaal verder in het menszijn.

Liefs Gerrit
oordeel over gedrag niet over de persoon

Plaats reactie

Terug naar “Bijna dood ervaringen”