mijn bijna dood ervaring ~Karin

BDE (Bijna dood ervaringen) Deel je paranormale ervaringen hier
........................................................................................................................................................

Plaats reactie
karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

mijn bijna dood ervaring ~Karin

Bericht door karin » 10-06-2009 18:34

Mijn dank Gerrit voor je duidelijke uitleg over je BDE,ook je schrijven geeft duidelijkheid,en niet alleen dat, ik vind je een kanjer dat je er zo open en eerlijk over schrijft.Ik zelf heb ook een BDE ervaren tien jaar geleden na de tweede bevalling van mijn jongste dochter,ik herken veel in je schrijven,ook ik kwam in een tunnel ,het was net of die mijn op zoog ,,ik zat in een slurf.De kleuren die ik toen heb ervaren waren parlemoer en veranderede telkens ,net als een bel die uit een belle blaas komen.Bij mijn stond aan het einde van de tunnel een vrouw die vriendelijk lachte,zo vredig ik kan dit zo niet beschrijven.Ik ben weer terug gezogen naar de Aarde door de stem van mijn man hem trilling heeft mijn terug gebracht,zo heb ik het ervaren.Ook ik ben een hele tijd niet van de aarde geweest,ik heb zins die tijd ook een andere gedachte gang naar bepaalde zaken toe.Ik zelf ben ook in veel dingen veranderd,anders denken ,voelen,ruiken,zelf eten wat ik lekker vond vind ik nu vies,Heb jij dat ook Gerrit?Hoor dit graag van je.
Warme groet karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 10-06-2009 18:47

Weer zoveel openheid over je een BDE. Nu van jou Karin. Elke keer krijg ik een wat drukkend gevoel op mijn borst en voel met een beetje verlegen ofzo als ik deze ervaringen lees.
Voelt zoiets als, dat is zo privé, maar toch wordt het met mij gedeeld.
Bijzonder om dit te lezen. dank jullie wel voor je openheid.

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 10-06-2009 18:58

Mijn dank voor je open en eerlijkheid van je emoties Lieverd,komt omdat we één familie zijn op dit forum,ff heerlijk om dit jou te vertellen.
Liefs karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 10-06-2009 21:34

Ik heb dit verhaal ook eens rustig gelezen. Ik heb dan geen BDE gehad maar wel vlak voor mijn auto-ongeluk een filmpje van mijn leven in een flits gezien en een engelenstem gehoord en ook de engel gezien. Sindsdien is mijn leven ook enorm veranderd omdat ik zoiets nog nooit eerder had gezien. Toen ben ik ook meer met de engelenenergie gaan werken. Kon dit ook niet echt aan iemand vertellen. Nu durf ik er wel voor uit te komen maar het heeft zeker een impact op je leven. Je gaat ook anders naar dingen kijken. Dat klopt wel.

Gerrit en Karin, dan jullie wel voor dit delen op het forum.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 10-06-2009 21:40

Jij ook bedankt voor het delen Louisa. Had dit verhaal van jou al eens gelezen hier, maar ook erg aangrijpend allemaal.
Dat je leven er dan ineens heel anders uit dan zien en je inzichten zo snel kunnen veranderen is niet niks.

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 10-06-2009 21:46

Klopt Wilma. Dat is erg moeilijk. Je kunt het met niemand delen, alleen mensen die zich voor het spirituele interesseren en dat waren er toen nog niet zoveel. En mensen om je heen zien je ook veranderen. Mijn gedrag is echt veranderd. Voordien was ik altijd een enorme druktemaker maar ik ben veel rustiger geworden en maak me minder gauw zorgen om dingen. Het transformeert je zeker en dan te bedenken dat ik ook vorig jaar in een transformatieproces ben terecht gekomen waardoor de processen enorm versnellen zoals in mijn spirituele ontwikkelingen. Je kunt volgens mij BDE ook vergelijken met een enorme transformatieproces. Het leven is nooit meer hetzelfde als voorheen.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 10-06-2009 21:48

Dank je louisa,ik had jou verhaal ook gelezen,als we met zijn alle onze oerenergie zouden erkennen zoals je dat met een BDE ervaart dan zou alles er anders uit zien denken julie er ook zo over?
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 10-06-2009 21:51

Dat denk ik wel Karin. Daarom merken mensen in deze tijd ook steeds meer de veranderingen omdat we langzaam meer naar onze oerenergie teruggaan die we zo verloren zijn.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 10-06-2009 22:10

Ja dat klopt Louisa,kan je aan vele ook merken,vele zijn aan het vechten met emotie"'s,alleen ontzettend jammer dat ze er later pas achter komen dat het aangeleerde emotie's zijn die hun uit balans knikkeren.Wat me momenteel ook zo op valt,,op heel internet gaan ze te veel naar mijn zin naar het verleden/ook geschiedenis en vergeten dat we in het NU zijn.Veel mensen zoals ik het bij vele ervaar raken daardoor nog meer uit balans.Jammer ,heel jammer.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

gerrit
Lid
Lid
Berichten: 325
Lid geworden op: 24-10-2008 11:53

Bericht door gerrit » 10-06-2009 22:11

Mooi verwoord Karin naar Wilma, sta ik volledig achter.
Voel je dan ook echt niet op gelaten hoor Wilma,al begrijp ik het wel dat gevoel.
Dank ook voor jouw openheid Karin,doet me goed.
Hoe waren jouw ervaringen met mensen in je omgeving,begrepen ze het,of konden ze
er wel mee omgaan?

In "mijn team" (werk) praatte ik met enkele collega's die belangstelling hadden, de rest zegmaar wist er van maar kwam niet.Dit neem ik hen geensinds kwalijk! Daarnaast hoorden vertrouwelingen het bij gelegenheid. Ook daar waren drie die er wel over konden praten/vragen/denken,verder vond men het ongeloofwaardig of eng.

Over je vraag Karin moest ik eerst nog even na denken ik was sterk gefixeerd om weer te gaan werken en dat lukte na 9 maanden,een dag of 3 per week. Rookte niet meer,geen behoefte meer aan,werd 'verslaafd' aan siensfiction en schuimde alles af naar programma's
over BDE.echt de hele dag maanden lang! Er over lezen kon ik nu juist weer niet.

Wat ik niet voelde,door had van mij zelf was dat ik A sosiaal was in mijn gedrag,thuis net zo als naar buiten.Dat heeft bijna 2 jaar geduurd,het was bar en boos,weet daar zelf niets meer van,mijn geheugen werkte niet volledig,mijn werk deed ik door 40 jaar ervaring automatisch.
Weet ook amper iets van de 1e 3jaar ongeveer te herinneren. Juist op het end hier van stierf
onze dochter,en daar van heb ik alles gelukkig onthouden.Emotioneel redde ik het ook net,maar verder moest ik alles aan hannie over laten.(dit vind ze niet leuk dat 'k het zeg,maar is met haar toestemming) Pas na 5 jaar was ik weer herkenbaar als wie ik altijd was.
Wat erg blijvend veranderd is,dat er sneller emoties zichtbaar zijn,daar voor meer verborgen
gehouden,en veel meer feeling met alles wat niet zichtbaar is het universum met alles wat daar om heen bij hoort.
Fy-siek heb ik wel een tandje terug moeten schakelen,zo ook psychisch sneller moe.

IK ben blij met het forum,met recht een familie gevoel, hier ben ik open, al helpt hannie met de zins opbouw, want ik ben een telegram-schrijver, snapt anders niemand iets van.

liefs gerrit
oordeel over gedrag niet over de persoon

Plaats reactie

Terug naar “Bijna dood ervaringen”