mijn bijna dood ervaring? Sterretje

BDE (Bijna dood ervaringen) Deel je paranormale ervaringen hier
........................................................................................................................................................

sterretje
Lid
Lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 18-06-2009 12:47

mijn bijna dood ervaring?

Bericht door sterretje » 18-06-2009 12:54

Hallo,
Ik wilde graag dit met jullie delen ,ik vraag me nog steeds af of het een bde was..

Het is ongeveer 4-5 jaar geleden toen was ik 19/20jaar ik had een jaar vol stress angsten hyperventilatie.Ging er kapot aan..

Ik lag op bed toen opeens ik weet niet wat er gebeurde ik gleed weg voelde heerlijk ik voel niks meer alleen rust.
Ik zag een fel licht leek wel dat een zwarte doek werd opengescheurd waar het uit kwam.
Ik zag volgendsmij mijn moeder en mij knielend.

En opeens had ik door ofzo ik ga dood!!!

Ik vocht ik vocht dat ik terug wilde.
Ik hoorde steeds een stem zeggen Loof Mij!

duurde een tijd en opeens voelde ik alsof iemand warme lucht in me gezicht blaasde en ik was terug.

Het er erg mee gezeten en vroeg me af waarom? moest ik dood?
werd er angstiger van.

Nu is het een herinnering waarvan ik nog niet weet wat het was ,is het god die roepte?

groetjes Sterretje

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 18-06-2009 13:28

Hallo Sterretje,

Wat een mooie ervaring heb je gehad!
Als ik 't zo lees dan lijkt 't wel of je een "uittreding" hebt gehad, dat is mijn gevoel erbij.
Dat gebeurd ook wel bij sommige mensen tijdens de slaap, maar ook wel eens spontaan.
Even uit je lichaam dat vol angst en spanning was, dan voel je dat even niet meer, en ervaarde je als diepe rust.
Je zag je moeder knielend, en jezelf erbij. Leeft je moeder nog, als ik vragen mag?

warme groet,
Edith
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

sterretje
Lid
Lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 18-06-2009 12:47

Bericht door sterretje » 18-06-2009 18:41

Hoi Edith,

Erg bedankt voor je reactie.
een uitreding daar had ik nooit aan gedacht.
Mijn moeder leeft nog.

Ik heb deze forum als tip van ivo gehad,hij voelde sterk dat ik ook gaves heb en zo kan wat ik voel denk zie een beetje delen.

En mischien meer inzicht erin krijgen.

Liefs,Sterretje

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 18-06-2009 20:02

Had al het idee dat je moeder leeft, gelukkig!
Je zag jezelf en je moeder knielend, en daarbij de stem: "loof Mij"
Misschien dat je wel religieus bent (opgevoed)?
"loof de Heer", een bijbelse tekst, loven is prijzen.

Was die stem van een man, of vrouw...? Een bekende...

Als je eens wat gaat lezen over uittredingen, misschien dat er dan dingen op hun plaats vallen...
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

sterretje
Lid
Lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 18-06-2009 12:47

Bericht door sterretje » 18-06-2009 20:49

hoii,
Ja gelukkig wel :wink:
Ja misch was ik t geloof kwijt of wist ik niet hoe?

Was een mannen stem en het bleeft herhalen totdat ij die warme wind in me gezicht voelde.En terug kwam.

heb het daarna nooit meer gehad.

En ik bid nu en dank god voor alles en probeer alles via het licht te doen.
Die tips heb ik ook gehad omdat ik nogal heel gevoelig bent en het werkt!!
Ik ben van uit thuis wel gelovig maar me ouders doen er niets aan ben de enige een beetje.

Ik zou er eens informatie over opzoeken.
Dankjewel.

Ga eens goed de forums bekijken heb genoeg waar ik eens over zou willen praten


Mag ik eens vragen wat jij allemaal beleefd of je (gaves) heb?
Love,
Sterretje

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 18-06-2009 21:27

Tjee, ben niet zo snel dat 'k zeg: 'k heb gaves :oops:
Maak soms wel dingen mee die ik moeilijk kan delen met m'n omgeving, en gelukkig wel hier op 't forum, omdat velen hier bijzondere dingen mee maken :D
Maar bij edelstenen/orb's/reiki/engelen o.a. kun je wat topics vinden van wat ervaringen van me.

Misschien vind je 't leuk onder topic "voorstellen" jezelf voor te stellen, je interesses enzo...? Daar kun je ieders belevenissen/interesses ook vinden!

lieve groet,
Edith
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 20-06-2009 20:52

Sterretje ik heb je verhaal met liefde zitten lezen,wat een bijzondere ervaring heb je mee gemaakt,nu is mijn vraag hoe voelde jij je zelf na deze ervaring heb je nog last gehad van hyperventilatie?Was je stress verdwenen of minder geworden?
Warme groet karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

sterretje
Lid
Lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 18-06-2009 12:47

Bericht door sterretje » 21-06-2009 01:14

Hoii, bedankt.

Nou het werd erger ik zat al met me Hyperventilatie en angsten en daardoor ging ik juist denken Moest ik nou dood?
Waarom ben ik terug??Waarom Ik??

Het heeft toen nog jaren geduurt voordat ik eraf was met intensieve therapie.

Nu pas kan ik er rustig aan terug denken.

Al denk ik nog?
Wat was dat waarom?

liefs

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 23-06-2009 19:05

Ben reuze blij dat je er profesionele hulp voor gezocht hebt,en dat je nu je angsten te baas bent.Heb je ook ademhalings technieken geleerdt?Hyperventilatie onstaan namelijk met een verkeerde ademhaling?
Ik zou hier niet verder meer over na denken over je droom,je hebt de angst verslagen dat is het belangrijkste.Als dit echt iets voor je zou betekenen,komt het op een andere manier naar je terug waar je niet angstig voor bent.Of het komt helemaal niet terug als jij dat zelf niet wil.Je hebt door je angsten een deur in je onderbewusten geopend,een angst die je moest overwinnen.Ik voel hier een verlatingsangst.Die heb je nu met profesionelen hulp overwonnen.Heel knap lieverd dat je dit zo gedaan hebt.NU je ademhaling,ik voel ook dat je zo angst hebt gehad dat je je hart in je keel voelt kloppen?Ademhalings techniek zou een hele oplossing voor je zijn.
Warme groet karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

sterretje
Lid
Lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 18-06-2009 12:47

Bericht door sterretje » 24-06-2009 12:28

Hoi karin,
Ja denk ook dat ik dat stukje overwonnen heb.
Ja ik ben trots dat ik de hulp heb gezocht terwijl iedreen het stom vond maar ik was mezelf niet meer en kon niet zo leven.
Heb veelover mezelf geleerd en veel onzekerheid overwonnen.

Op het laatst hielp ik me medegroepsgenoten alleen maar ,toen heef mijn hulp toen voorgesteld ga zelf iets doen met mensen helpen je voelt ze aan en weet waar de kern zit.
dat hop ik nu ook te gaan doen.

En ja hyperventilatie is nog steeds in me leven als het minder gaat BAM daar is hij weer.
Ademhalingstherapie werkte niet bij mij dan ging ikjuist erop focusenen werd ik helemaalgek :cry:

Juist afleiding hielp, me gedachten weg halen van waarom ik hyperventileerde of me ademhaling.

Toen heeft de methode RET geholpen je gedachtes uitpluizen en veranderen.
Maar helaas die Hv blijf een Angst van me ja....

Liefs

Plaats reactie

Terug naar “Bijna dood ervaringen”