beleving BDE van een vriend

BDE (Bijna dood ervaringen) Deel je paranormale ervaringen hier
........................................................................................................................................................

gerrit
Lid
Lid
Berichten: 325
Lid geworden op: 24-10-2008 11:53

Bericht door gerrit » 16-05-2010 11:48

Wat datums betreft vergaat het ons ook zo,ook omdat de tijd wel drie keer zo snel lijkt te gaan.Maakt eigenlijk niet uit dacht ik,deze ervaringen zijn blijvend scherp in het geheugen altijd en niet uit te wissen.Wat moet dat een bijzondere tijd (en nog) geweest zijn om dit zo over en weer te herkennen en te kunnen delen.Ja soms door de tijd verlies je mensen ook wel eens uit het oog,ene keer jammer,andere keer is het soms gewoon de bedoeling.
Jouw ervaringen zo met deze BDE sluiten dan wel precies bij het werk aan toch,waar je mensen in hun laatste levensfase bij probeert bij te staan?
oordeel over gedrag niet over de persoon

carla
Lid
Lid
Berichten: 570
Lid geworden op: 18-03-2008 16:39

Bericht door carla » 17-05-2010 19:53

Het is inderdaad waar Gerrit, dat mensen in je leven komen en gaan.
De ene vertrekkend en tegelijkertijd ruimte cree-erend voor een nieuwe ontmoeting.
Maar soms ligt het gewoon bij mijzelf.
Ik ben niet iemand die vaak belt en leef soms haast teruggetrokken. Afwachtend.
Soms heb ik ook grote moeite met een vol postvak, om alles met mijn hart te beantwoorden en schuif het dan vooruit.
Gebrek aan daadkracht vind ik zelf, het zij zo.

Inderdaad heb ik nu wel vrijwilligerswerk dat er bij aansluit. Precies zoals jij zei.

Op het moment loop ik erg tegen mezelf aan vanwege een nieuwe gast.
Ik zal er een nieuwe topic over starten. ( bij moeilijke tijden)

Liefs Carla, ook voor Hannie
Het zijn de dingen die we denken te weten, die ons er van weerhouden te leren

Plaats reactie

Terug naar “Bijna dood ervaringen”