De Meestergetallen 11 22 33 44 etc....

Op welke manier hebben getallen betekenis voor ons? Meestergetallen?. De juiste keuze qua huis?. Hoe ver reiken de getallen? Verder dan men in de eerste instantie denkt. Ontwaken intuitief, kosmisch spiritueel bewustzijn?
Plaats reactie
Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

De Meestergetallen 11 22 33 44 etc....

Bericht door Sita » 24-08-2013 17:48

bron: www.nieuwetijdskind.com/meester-getallen/

Een van de verschijnselen die zich in deze tijd voordoen om ons erop attent te maken dat wij leven met Spirit, een manier die onze gidsen en leraren gebruiken om ons bewust te maken van de energieën en de betekenis van getallen, is het verschijnen van 3 of meer dezelfde cijfers achter elkaar.

Onderstaande informatie is een verzameling uit verschillende bronnen en Lord Michael heeft die bevestigd. (Uit De toekomst is Nu – De gouden belofte 2 van Ronna Herman)

111: Stroming van energie – Versterkt het niveau waarop jij op dat moment bent.

222 of 2222: Verrijzenis- en ascensieproces.

333 of 3333: Beslissingsgetal – Of het wijst je de weg naar een 999 fase van voltooiing, óf negatief, het brengt je in de 666 frequentie die je terugwerpt in de 3de dimensie.

444 of 4444: Dit is een echt herrijzenisgetal – je hebt net een belangrijke fase voltooid.

555 of 5555: Het ervaren van de energie of een niveau van Christusbewustzijn – Heel waardevol.

666 of 6666: Materiële wereld – 3 Dimensionale frequentie – Dichtheid.

777: Symboliseert de integratie van een bepaald deel van de 4 lagere lichamen met hogere spirituele frequenties binnen het rijk van de 3de dimensie of op het niveau waarop jij je fysieke werkelijkheid op Aarde manifesteert.

888: Symboliseert oneindigheid – De gebundelde spiraal van de materie verenigd zich met het spirituele – Het naderen van de voltooiing van het ascensieproces via de energieën van 222 en 444.

999: Symboliseert de 3 niveaus van de drie-eenheid – Voltooiing.

000: Grote leegte – het ervaren van een nulzone – overschakelen of doorgaan naar een nieuw energieveld.

11:11: Het begin van een heel nieuw niveau of fase van ontwikkeling – Een andere dimensie of frequentie van ervaring – Het opengaan van een portaal.

12:12: Een kosmische verbinding – Een brug naar de toekomst – Duidt op een niveau van voltooiing of het naar een nieuw niveau in het initiatieproces gaan.
- Vertaling: Ulla Mertens -
Meester Getallen volgens grandma chandra

11 LAAT ALS BROEDERS EN ZUSTERS DE VERBINDING ZIEN TUSSEN AL DAT WAS, IS EN ZAL ZIJN.

Kwaliteiten: BESCHERMING, EERLIJKHEID EN VREDE.

22 DE BOUWER, HET VIERKANT, DE VERWERKELIJKING VAN DE GOD-ZELF IN ALLES.

Kwaliteiten: BELONING EN ZEGENINGEN.

33 VERMOGEN TOT MANIFESTEREN.

Kwaliteiten: VRIENDELIJKHEID EN PUURHEID.

44 GELEIDELIJKE ONTWIKKELING EN OMMEKEER VAN HET ZELF OP ALLE LAGEN.

Kwaliteiten: SOEVEREINITEIT, BEVORDERING EN KRACHT.

55 HET VERMOGEN OM GEMAKKELIJK KENNIS TE VERGAREN.

Kwaliteiten: HUWELIJK, GELUK EN DE STERREN.

66 DE VERWEZENLIJKING VAN HET GODDELIJKE IN HET PERSOONLIJKE BESTAAN OM IN STAAT TE ZIJN HET LEVEN TE ORGANISEREN.

Kwaliteiten: VOLTOOIING EN KUNDIGHEID.

77 DE VOLTOOIING VAN ALLES IN ALLE DIMENSIES.

Kwaliteiten: ONTSPANNING EN VRIJHEID OP HET PAD.

88 ONBEGRENSD BEGRIP GEPAARD AAN COMPASSIE EN GENADE.

Kwaliteiten: BESCHERMING EN BILLIJKHEID.

99 HET WARE PAD ZIEN DOOR HET ONTVOUWEN VAN HET VERLEDEN, HEDEN EN DE TOEKOMST.

Kwaliteiten: VREUGDE EN RUST


Miracles
Lid
Lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 23-05-2013 13:35

Bericht door Miracles » 24-08-2013 21:35

Dank je voor het delen...

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 25-08-2013 00:08

Herken je er iets in?


wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 25-08-2013 11:15

Ik zie elke dag wel dubbel getallen, met name in de avond, zou dat nog ergens door komen, andere energie of gewoon dat het me dan opvalt
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Miracles
Lid
Lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 23-05-2013 13:35

Bericht door Miracles » 25-08-2013 12:11

Ja idd vaak valt je oog toevallig op die dubbele getallen dan denk ik altijd dank je wel lieve gidsen en engelen dat jullie me even laten weten dat jullie er zijn voor me.
Geeft me altijd een heel warm gevoel als ze zich even melden. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Plaats reactie

Terug naar “Numerologie”