Nummers, Getallen, Meestergetallen

Op welke manier hebben getallen betekenis voor ons? Meestergetallen?. De juiste keuze qua huis?. Hoe ver reiken de getallen? Verder dan men in de eerste instantie denkt. Ontwaken intuitief, kosmisch spiritueel bewustzijn?
Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Nummers, Getallen, Meestergetallen

Bericht door Sita » 02-02-2009 13:08

Getallen zijn overal. Mensen raken er ook steeds meer alert op. Gelukkig.
Ik ben zelf numerologe. Je kunt getallen van heel veel kanten benaderen en zien.
Men ziet vaak 11:11, maar ook 22:22 dit zijn meestergetallen.

Afbeelding

Alles heeft te maken met het ontwaken, en seinen krijgen, kosmisch gezien. Een spiritueel ontwaken. Velen hebben dit al jaren, dat het ze opvalt en weer anderen valt het net op, of na initiaties of het volgen van een intuitieve ontwikkelings cursus.
Ik heb wel een stuk tarot op de site, en de berekeningen. Maar nog niet een volledige uitdieping van de getallen.
Er valt zoveel over te vertellen.......meestal voegen we dit in bij de cursussen, zodat men ook meer affiniteit en feeling krijgt met de getallen. Iets is nooit per definitie, definitief. (Alleen mijn koffie nu, die is koud:))

Ik hoop dat je/jullie heel veel meer gaan ontdekken, want getallen zeggen zoveel.
Ook b.v. bij de juiste keuze voor een huis, ook hier kijk in in combinatie met de indivuduele mens, naar juiste nummer(s)

.

Heel veel rekenplezier voor jullie allen,

Groet,
Sita


louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 02-02-2009 14:05

Leuk dat je het over de getallen hebt Sita. Ik zie al een lange tijd alleen maar dubbele getallen die benoemde maar ook 333, 222, 111, 16.16, 18.18. Het gaat de hele dag gewoon door. Erg grappig. Wat ook wel leuk is om te benoemen is als je mijn geboortedatum optelt, ik een 33 ben.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 02-02-2009 15:00

Kijk dan even op www.winworld.nl
Onder tarot

Ik heb eronder geplaatst HOE je persoonlijkheis kaart te berekenen, ziel, en jaarkaart.

En aan de hand van de sleutelwaardes daarboven, haal je er al veel voor jezelf uit.

Horen we het van je?


louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 02-02-2009 18:59

Ok met tarot zijn de getallen niet hoger dan 21 dus 33 moet ik herleiden tot een enkel getal en dan ben ik 6.

Persoonlijkheidskaart en zielenkaart is 6

6. De Geliefden

Sleutelwoorden:

individueel bewustzijn, bereidheid tot liefde, harmonie, vertrouwen, beslissing, ware liefde, huwelijk, nieuwe betrekking

Mijn jaarkaart is 8

8. Kracht

Sleutelwoorden:

vertrouwen, nieuwe kracht, temmen, liefdevolle acceptatie, zachte dwang, zelfdiscipline, moed, trots, beheersing, daadkracht, overwinning, controle.

Nou het klopt wel volgens mij. Erg leuk Sita!

Wie volgen?

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 02-02-2009 19:56

Daarnaast je jaarkaart. Je leer dit jaar!

En niet alle sleutelwoorden hoef je te gebruiken.
Dan volgt intuitie, spiritualteit, net als het verklaren van dromen.

Je zal zien dat uiteindelijk alles naar 1 sleutel leid!

:D


louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 02-02-2009 20:10

Dat klopt Sita. Ik ben namelijk ook bezig met een cursus Tarot. Heb me er voor opgegeven. Wil veel leren dit jaar.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

carla
Lid
Lid
Berichten: 570
Lid geworden op: 18-03-2008 16:39

Bericht door carla » 05-02-2009 23:56

persoonlijkheidskaart: 9. de kluizenaar

Inzicht, standvastigheid, wijsheid, meditatie, bezinning, herwaardering, voorzichtigheid, tevredenheid, rijping

Zielekaart: 9 en jaarkaart ook 9.

Hmm drie keer... dan is het wel sterk.

Standvastigheid is iets waar ik aan moet werken.

Leuk dit Sita
Het zijn de dingen die we denken te weten, die ons er van weerhouden te leren

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 06-02-2009 11:12

Bij mij ook 3 keer het zelfde getal nl: 7

Zowel zielekaart, persoonlijkheidskaart en jaarkaart.

7. De Zegewagen

Sleutelwoorden:

overwinning, in evenwicht houden, eigen plekje vinden, zege, triomf, harmonie, begaafdheid, eerlijk, controle.


Afbeelding

Heeft het iets te beteken als je 3 keer het zelfde getal hebt?
Liefs Wilm@
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

jeltje
Lid
Lid
Berichten: 154
Lid geworden op: 16-09-2008 21:02

Bericht door jeltje » 06-02-2009 17:29

mijn persoonlijksheidskaart is:

8. Kracht

Sleutelwoorden:

vertrouwen, nieuwe kracht, temmen, liefdevolle acceptatie, zachte dwang, zelfdiscipline, moed, trots, beheersing, daadkracht, overwinning, controle.

mijn zielenkaart is:

8. Kracht

Sleutelwoorden:

vertrouwen, nieuwe kracht, temmen, liefdevolle acceptatie, zachte dwang, zelfdiscipline, moed, trots, beheersing, daadkracht, overwinning, controle.

mijn jaarkaart is:

2. De Hogepriesteres

Sleutelwoorden:

instinct, intuïtie, geduld, uithoudingsvermogen, liefde, zachtmoedigheid, goedheid, de verborgen krachten, vruchtbaarheid, verwachting, wijsheid, verstandig handelen.

carla
Lid
Lid
Berichten: 570
Lid geworden op: 18-03-2008 16:39

Bericht door carla » 06-02-2009 17:31

Hallo Jeltje,

Herken jij jezelf in deze uitleg of zie je dingen staan waarvan je zegt: daar zou ik nog aan moeten werken om mij dat eigen te maken?

Ik ben daar wel heel benieuwd naar.

Liefs Carla
Het zijn de dingen die we denken te weten, die ons er van weerhouden te leren

Plaats reactie

Terug naar “Numerologie”