Nummers, Getallen, Meestergetallen

Op welke manier hebben getallen betekenis voor ons? Meestergetallen?. De juiste keuze qua huis?. Hoe ver reiken de getallen? Verder dan men in de eerste instantie denkt. Ontwaken intuitief, kosmisch spiritueel bewustzijn?
carla
Lid
Lid
Berichten: 570
Lid geworden op: 18-03-2008 16:39

Bericht door carla » 27-02-2009 17:05

Ik volg met warmte jullie gesprek en doe er het mijne mee.

Liefs Carla
Het zijn de dingen die we denken te weten, die ons er van weerhouden te leren

sterretje
Lid
Lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 18-06-2009 12:47

Bericht door sterretje » 23-06-2009 16:04

Bijzonder allemaal.

Ik had zelf een hele lange tijd dat ik op de klok 12.24 tegen kwam en op andere plaatsen...

En ik ben 23.23 uur geboren zie ik ook vaak op de klok...?

En ik had een droom daar kwam nummer 5 uit naar voren en trok laast een kaartje ofzo op internet en zei weer nummer 5 is heel belangrijk.

Weet iemand meer over dat nummer?of bovenstaande tijden?

Liefs

sterretje
Lid
Lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 18-06-2009 12:47

Bericht door sterretje » 23-06-2009 16:08

En mijn geboortedatum opgeteld is 38 dus dan is het toch 3 plus 8 is 11, 1 plus 1 =2?

En waar kan ik meer over mijn nr vinden of iemand wat vertellen?

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 22-02-2010 16:15

Hoi Sterretje,

38 is inderdaad samen 11, een meestergetal.
Die hoef je niet meer op te tellen bij elkaar.
Kun je kijken bij getal 11 wat dit betekent voor je.
Ben geen expert in nummerologie hoor, maar heb zelf ook 38, is 11.
Heb 't boek "de Goddelijke driehoek" tijdelijk (geleend) in huis.
Kijk even voor je.
Vanuit geboortegetal opgeteld samen krijg je het "levensles-getal." Dat wat je mag leren in dit leven, is ook van belang bij je keuze van een beroep.

Bij jou is dat dus 38/11.
11 als levensles-getal: de sleutelwoorden zijn altruïsme en broederschap. Je verkeert in een unieke situatie vol beproevingen.
Je moet het "heb je naaste lief als jezelf" in praktijk brengen en als grondslag nemen. Je sterke intuïtie is van grote waarde bij het verwerven van wijsheid en bezieling. 11 is een van de moeilijkste trillingen, omdat een hoge standaard voortdurend vereist wordt. Je moet geduld aankweken en tegelijkertijd snelle beslissingen kunnen nemen.
Zoek naar evenwicht tussen het materiële, fysieke leven waaraan aandacht moet worden geschonken, en het bezielende, spirituele leven dat aan je zelfbegrip ten grondslag ligt. Je kunt slagen op het gebied van wetenschap, omdat alle nieuwe uitvindingen en ontdekkingen, zoals de laserstralen, onderzoek op het gebied van de anti-zwaartekracht, of de Kirliaanse fotografie, of welk gebied van de electronica ook je belangstelling zou hebben. Je zou ook sterrekundige kunnen worden of astroloog, of een bijbel-onderzoeker of verklaarder.
Je kunt leraar of schrijver op filosofisch terrein worden. Je bent oorspronkelijk creatief, en zou een bezield spreker kunnen worden. 11 is een esoterisch meestergetal met sprirituele inhoud. Het geeft moed, macht en talent met sterke gevoelens van leiderschap. Jemoet ervoor zorgen, dat deze macht je niet naar het hoofd stijgt, omdat roem en erkenning voor de hand liggen; besef echter dat echt meesterschap dienen is.


Je kunt allerlei dingen berekenen, ook letters van je naam/namen waaruit weer je "persoonlijkheidsgetal" en "zielsgetal" kan berekend worden.
Nou ja, misschien kun je hier iets mee. En dit boek is ook te leen bij de bib volgens mij.

liefs edith
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 22-02-2010 16:23

Leuk Edith dat je dit boek nu hebt! Ik heb het al sinds een tiental jaren en was m'n eerste uitgebreide nummerelogie boek. Is een mooi boek he?
Daarna nog anderen er naast, maar deze is wel een favoriet van mij.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 22-02-2010 16:30

Ja, 't is een prachtig boek Hannie!
Kan me voorstellen dat 't je favoriet is :D
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Danistha
Lid
Lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 24-03-2008 12:46

Bericht door Danistha » 22-02-2010 16:44

Wat leuk...

Bij mij is dat 36...3+6=9
What goes around,comes around...

Danistha
Lid
Lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 24-03-2008 12:46

Bericht door Danistha » 22-02-2010 16:45

Vergeet helemaal mijn vraag... :oops:

Edith,

Zou je dat voor mij ook is willen opzoeken?
What goes around,comes around...

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 22-02-2010 17:06

hihi, wil ik zeker wel opzoeken voor jou Danistha.

9 als levensles-getal: wijst erop dat je de universele minnaar moet zijn van de mensheid, geduldig, vriendelijk en begrijpend.
Je staat aan de top van de levens-uiting, en moet anderen de weg wijzen. Je schijnt wijsheid van omhoog te ontvangen, dus weet je dat de weg naar geluk besloten ligt in het dienen van anderen. Je voelt voor het huwelijk, bent sterk in hartstocht en mededogen. Je verzamelt gemakkelijk geld of rijkdom en weet hoe je dit moet bewaren. Je bent nooit krenterig, maar handelt volgens ruime opvattingen en kunt succes hebben ondanks moeilijkheden. Je dient anderen de weg te wijzen door je ruim denken. Je kunt uit vele beroepen een keus maken; opvoeding en medicijnen liggen voor de hand. Je kunt zowel spreker, schrijver of leraar worden. Communicatie, buitenlandse zaken, staatmanschap en leidende posities kun je gemakkelijk aan.
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Danistha
Lid
Lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 24-03-2008 12:46

Bericht door Danistha » 22-02-2010 17:15

visje schreef:9 als levensles-getal: wijst erop dat je de universele minnaar moet zijn van de mensheid, geduldig, vriendelijk en begrijpend.
Je staat aan de top van de levens-uiting, en moet anderen de weg wijzen. Je schijnt wijsheid van omhoog te ontvangen, dus weet je dat de weg naar geluk besloten ligt in het dienen van anderen.
Wat een mooie zinnen,zeg...

Thanx,Edith
What goes around,comes around...

Plaats reactie

Terug naar “Numerologie”