Mijn geboorte dag en maand en digitaal klokje

Op welke manier hebben getallen betekenis voor ons? Meestergetallen?. De juiste keuze qua huis?. Hoe ver reiken de getallen? Verder dan men in de eerste instantie denkt. Ontwaken intuitief, kosmisch spiritueel bewustzijn?
Plaats reactie
Gast

Mijn geboorte dag en maand en digitaal klokje

Bericht door Gast » 10-02-2009 15:55

Het is dat ik het er gister even over had met Sita anders had ik er waarschijnlijk niet zo snel over gedacht er over te schrijven.

Maar eigenlijk is het bij mij al jaren zo dat als ik op een digitale klok kijk ik het tijdstip 16.11 zie staan (het is dan natuurlijk ook 11 over 4 :D ).
En dan denk ik: o, dat is ook mijn geboorte dag & maand.
Volgens Sita zou dit best iets kunnen betekenen. Ben nu wel benieuwd wat zoiets zou kunnen betekenen.

Liefs Els

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 13-02-2009 21:43

Hoi els
Iets met Nummerlogie,ik weet het niet,,,,ik weet ook niet of er iemand is die in nummerlogie thuis is?????Ook ik ben hier zeer benieuwt naar.
Warme groet van mijn
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Gast

Bericht door Gast » 14-02-2009 11:51

Hoi Karin,

Dank voor je reactie. Ik ben zelf ook nieuwsgierig.
Sita 'vertelde' me op haar hyves dat ze er nog op zou terug komen op het forum. Zij gaf aan dat het wat betekende.
Dus als ze de tijd vindt ..... ben ik natuurlijk ook benieuwd.

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Re: Mijn geboorte dag en maand en digitaal klokje

Bericht door wiba » 01-05-2009 23:47

Maar eigenlijk is het bij mij al jaren zo dat als ik op een digitale klok kijk ik het tijdstip 16.11 zie staan (het is dan natuurlijk ook 11 over 4 :D ).
En dan denk ik: o, dat is ook mijn geboorte dag & maand.
Dit bericht is al van een tijdje gelden, maar heeft iemand hier een antwoord op? Iemand die weet wat dit kan betekenen?

Liefs Wilm@
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Hans.
Lid
Lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 06-02-2013 17:12

Bericht door Hans. » 07-02-2013 14:05

Hoi Els.

Laat ik het eens proberen.

Algemeen:
Het getal 11 is het getal van het spirituele inzicht en de intuïtie.
Positieve kwaliteiten:
De getal 11-persoon is intuïtief en idealistisch. Zij kunnen geduldig, eerlijk, begaafd, sensitief en spiritueel zijn. Zij houden van kunst, hebben grote verwachtingen en zijn zeer humaan. Kortom, inspirerende persoonlijkheden.
Negatieve kwaliteiten:
Zij zijn vaak overgevoelig, onverzettelijk en te kieskeurig. Soms zijn zij onpraktisch, onberekenbaar en te veeleisend ten opzichte van anderen. Zij kunnen verward en ontmoedigd zijn als hun idealen niet
verwezenlijkt worden. In het ergste geval zijn ze lui, sociaal onbekwaam en hebben ze de neiging hun eigen fouten anderen aan te rekenen.
Dubbele 1 alles wat 1 is maar dan in tweevoud, evenwicht onzelfzuchtigheid, een elftal staat voor samenwerking.


Algemeen:
Het getal 4 is verbonden met de wil, de vastberadenheid, de kracht en het praktische en het fysieke zelf. Het getal 4 is verbonden met de kleur groen. Astrologisch is dit getal verbonden met de sterrenbeeld maagd en de donderdag. Het chakra, dat bij dit getal met name van belang is, is het heiligbeenchakra.
Positieve kwaliteiten:
Getal 4-personen zijn geduldig, praktisch, gemotiveerd, verantwoordelijk, betrouwbaar en gedisciplineerd. Zij zijn nauwkeurig, efficiënt, hulpvaardig, doelbewust en het zijn harde werkers. Zij denken logisch en handelen eerlijk, loyaal en betrokken.
Negatieve kwaliteiten:
Zij kunnen ongeduldig, onzorgvuldig, dominant en gewelddadig zijn. Hun weerstand tegen verandering kan leiden tot onverzettelijkheid, bekrompenheid en neurosen. 'Betrouwbaar' kan voor sommige getal 4-personen betekenen dat ze saai zijn en hun motivatie kan omslaan in luiheid.
De vier is aarde, water, lucht en vuur, vierkant, 4 seizoenen, 4 windrichtingen.
De 4 hoek kan ook gevormd worden door dieren of bloemen.

Overgenpmen uit nummerologie.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten Hans.
Mijn leven heeft mij gemaakt wat ik nu ben

Plaats reactie

Terug naar “Numerologie”