Doe de numerologie-test!

Op welke manier hebben getallen betekenis voor ons? Meestergetallen?. De juiste keuze qua huis?. Hoe ver reiken de getallen? Verder dan men in de eerste instantie denkt. Ontwaken intuitief, kosmisch spiritueel bewustzijn?
hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 17-01-2010 22:38

Heb je gelijk in Berdien, maar wel vanaf ieder zijn verjaardag gaat dat in he.
Ik zit bijv. al een haf jaar in mijn 9e jaar. Dus over een half jaar veranderd dat voor mij dus weer, wie nu vandaag jarig is heeft dus volgend jaar het numerologische nieuwe jaar, enz. enz.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 29-01-2010 12:49

ZOo goe dat ik t weet :lol:...bedankt Hannie&Berdieneke groetsels Garry :wink:
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

white-angel
Lid
Lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 04-01-2010 12:59

graag zou ik er ook een willen numerologie

Bericht door white-angel » 13-03-2010 18:29

mijn geboorte datum luid dan ook als volgt.

14-06-1974.

grt white angel.
IK KWAM ZOALS IK KOMEN MOEST,
IK LEEF ZOALS HET LEVEN ME LAAT LEVEN,
MAAR IK ZAL ZIJN WAT IK VERLANG TE ZIJN.

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 13-03-2010 18:39

geboren op: 14-06-1974
kind= 14/5
hoe je als kind was
Erg beweeglijk en sportief.


gezin= 6
hoe je het gezinsleven ervaren hebt
liefdevol


confrontatie= 3
hoe kijk je tegen de wereld aan?
Je hebt behoefte aan iemand die sterker is dan jou. Soms zou je weer even het kind willen zijn. Toch kun je goed tegen alleen zijn, al heb je dan wel wat angsten. Je verbaast je soms over de wereld en snapt de mensen vaak niet meer.


puber= 11/2
hoe je jezelf naar de volwassenheid ontwikkelt
Soms heb je wat moeite met jezelf aan te passen en je vindt dat mensen je moeten nemen zoals je bent, ook al doe je jezelf soms wat chiquer voor dan je in werkelijkheid bent. Je kan een te sterke eigenwil hebben, angsten, te veel fantasie en last hebben van explosieve agressie. Ben je erg positief ingesteld dan kun je dit goed verbergen, ook al zal je op latere leeftijd behoorlijk opstandig kunnen gaan reageren. Je moet oppassen niet te veel te gokken, en dat geldt niet alleen voor kansspelen. Begint aan alles maar maakt weinig af, behalve als het je echt ligt of bevalt. Dan ga je door tot het einde. Mogelijk zul je iets in de horeca of een winkel doen of bezig zijn in de verzorging.


uiterlijk= 13/4
hoe anderen tegen je aankijken
Je bent perfectionistisch. Je ziet er goed uit, goedgekleed en verzorgd. Soms zie je er chiquer en rijker uit dan je in feite bent, hetgeen anderen nogal eens op een dwaalspoor brengt. Behangen met goud of zilver is je niet vreemd.


innerlijk= 3
waar je sterk in bent, wat je wezen is
Je houdt van gezelligheid. Zaken als geld gaan je redelijk goed af. Je bent ambitieus, joviaal, en je manifesteert je vooral naar buiten toe. Je hebt veel intuïtie. Je hoort veel, ook dat wat er niet gezegd wordt. Je hebt behoefte aan een sterk iemand (iemand met veel aarde), die jouw een halt toeroept. Je bent wat mystiek en vroom ingesteld. Je kan over dat soort zaken echter alleen maar praten met iemand die jou ook echt begrijpt. Toch geloof je verder alleen wat je ziet.


levensles= 14/5
De groei naar volwassenheid, wat je moet leren
Je moet leren om niet teveel hooi op je vork te nemen. Anderen kunnen ook best eens iets doen. Je kan makkelijk je ei kwijt. Je bent dynamisch in de handel en zaken en hebt iets met zelfstandig ondernemen, mogelijk zelfs de horeca of de verzorging, mogelijk bij mensen thuis.


totale confrontatie= 11/2
hoe je denkt dat de wereld in elkaar zit
Alles is volgens jou oneerlijk verdeeld. Je bent onzeker in je emoties en hebt wat angst om verlaten te worden en ziek te worden. Je ben daardoor soms wat hypochondrisch. Vraag: waar liggen je angsten en remmingen?


blokkade= 3
waar je moeite mee hebt
Je hebt last van onderdrukking van spontaniteit. Iets nieuws en een beslissing nemen is moeilijk voor je. je hebt enorme behoefte aan bescherming. Je grootste angst is dat je niet kan doen wat je zou willen.


werkwijze= 3
hoe je de dingen aanpakt
Je bent een vuurteken, dat wil zeggen dat je kan aanwakkeren met mensen. Padwerk gaat je goed af. Je bent vernieuwend bezig en je bent een goede coördinator, een goede regelaar en een goede leider. Een baan als chef of cheffin zit in je bloed. Als je iets doet probeer je het altijd af te maken. Vaak ook maak je de dingen af waar anderen aan begonnen zijn of niet aan durven te beginnen. Daardoor wordt je vaak ingezet waar anderen falen.


horizon= 8
hoe je naar jezelf kijkt, je innerlijke beweegredenen
Je kunt goed vormgeven en bent erg wijs maar ook zeer streng. Je kijkt heel serieus naar jezelf en wilt van alles leren en meemaken. Je moet echter proberen iets meer in de diepte te gaan. Je hebt behoefte om er op uit te trekken en vlucht soms voor het leven en de werkelijkheid.


progressief jaar= 4
in welke fase jij je nu bevindt
structuur aanbrengen, overbodige dingen schrappen.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

zilverster1
Lid
Lid
Berichten: 245
Lid geworden op: 10-10-2009 19:44

Bericht door zilverster1 » 13-03-2010 22:13

Hallo
zou je voor mij ook een nummerologie kunnen maken.
Alleen als het nog kan hoor .
Als het niet gaat ook goed.

Geboren op:07-04-1963



Alvast bedankt groetjes Zilverster1

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 13-03-2010 22:18

Ja hoor is zo gedaan, komt gewoon van internet hoor.

Komt ie dan ook voor jou !

geboren op: 07-04-1963
kind= 7
hoe je als kind was
Lief, stil en soms wat vaag. Soms leefde je in een andere wereld. Je had wat kleine sarcastische trekjes.


gezin= 4
hoe je het gezinsleven ervaren hebt
gestructureerd en dubbele moeder (van perfectionistisch naar genezende krachten). Kan soms erg lastig voor de ouders geweest zijn.


confrontatie= 19/1
hoe kijk je tegen de wereld aan?
Je ziet de wereld wat somber en wantrouwt alles en iedereen bijvoorbaat. Toch zul je in bijzijn van anderen maar zelden over anderen klagen en laat je iedereen zoveel mogelijk in zijn of haar eigen waarde. Je eigen gezin en eigen ik is belangrijker voor je maar als je moet kiezen kies je uiteindelijk altijd voor jezelf. Je kijkt vaak door je eigen bril en hebt een eigen kijk op de dingen. Daardoor zie je vooral je eigen fouten niet en ligt de fout altijd bij anderen en nooit bij jezelf. Dat maakt je wat kortzichtig. Je kan onrechtvaardig reageren en anderen pijn doen als ze je op je fouten proberen te wijzen.


puber= 11/2
hoe je jezelf naar de volwassenheid ontwikkelt
Soms heb je wat moeite met jezelf aan te passen en je vindt dat mensen je moeten nemen zoals je bent, ook al doe je jezelf soms wat chiquer voor dan je in werkelijkheid bent. Je kan een te sterke eigenwil hebben, angsten, te veel fantasie en last hebben van explosieve agressie. Ben je erg positief ingesteld dan kun je dit goed verbergen, ook al zal je op latere leeftijd behoorlijk opstandig kunnen gaan reageren. Je moet oppassen niet te veel te gokken, en dat geldt niet alleen voor kansspelen. Begint aan alles maar maakt weinig af, behalve als het je echt ligt of bevalt. Dan ga je door tot het einde. Mogelijk zul je iets in de horeca of een winkel doen of bezig zijn in de verzorging.


uiterlijk= 13/4
hoe anderen tegen je aankijken
Je bent perfectionistisch. Je ziet er goed uit, goedgekleed en verzorgd. Soms zie je er chiquer en rijker uit dan je in feite bent, hetgeen anderen nogal eens op een dwaalspoor brengt. Behangen met goud of zilver is je niet vreemd.


innerlijk= 6
waar je sterk in bent, wat je wezen is
Je zult vooral genieten van mensen, zit boordevol warme liefde, bent sociaal gericht, idealistisch, muzikaal en kunstzinnig. Helaas kun je zo nu en dan ook behoorlijk chagrijnig zijn.


levensles= 3
De groei naar volwassenheid, wat je moet leren
Je hebt een enorme behoefte aan expansie, het zelf te doen. Zelfstandig ondernemer is niet ondenkelijk. Je blijft te veel zitten in het denken en gaat nauwelijks mee met de tijd, al ben je alles behalve ouderwets. Je kan veel last hebben van hoofdpijn en depressie. Leer eens echt naar anderen te luisteren en te begrijpen wat ze bedoelen. Zie het niet als kritiek als anderen de dingen die je doet anders zien dan jij. Leer te begrijpen en te aanvaarden.


totale confrontatie= 5
hoe je denkt dat de wereld in elkaar zit
Je trekt avontuur aan. Helaas ook mensen die misbruik van je goedheid maken. Daardoor zul je veel geld kwijt kunnen raken. Pas op voor schijnheiligheid van anderen. Je wil vrijheid maar weet jezelf heel goed op te offeren voor anderen. Mogelijk zorg je ook voor anderen omdat je jezelf hun leed aantrekt. Daardoor wordt je geconfronteerd met onvrijheid. Je krijgt te maken met manipulatie en onvrede. Helaas ben je ook soms zelf degene die manipuleert maar dit afschuift op anderen. Door je goedheid zoekt niemand dit achter je.


blokkade= 3
waar je moeite mee hebt
Je hebt last van onderdrukking van spontaniteit. Iets nieuws en een beslissing nemen is moeilijk voor je. je hebt enorme behoefte aan bescherming. Je grootste angst is dat je niet kan doen wat je zou willen.


werkwijze= 13/4
hoe je de dingen aanpakt
Je bent perfectionistisch en ordelijk en hebt een groot plichtsbesef. Helaas bouw je door dat alles iets te veel spanning op waardoor je innerlijk erg onrustig kan zijn.


horizon= 3
hoe je naar jezelf kijkt, je innerlijke beweegredenen
Je moet leren een betere relatie aan te gaan met jezelf. Je zoekt de dingen vaak buiten jezelf, ook fouten. Kijk eens wat meer naar binnen en luister wat meer naar kritiek. Je wilt bij een groep horen en doet dan ook dingen waardoor je steeds anderen om je heen zult hebben. Eenzaamheid daar kun je slecht tegen. Je kwijnt er door weg. Je vindt het vreselijk als er over je geroddeld wordt, omdat jij dit ook nooit over anderen zult doen en erg boos kan worden als anderen dat wel doen.


progressief jaar= 4
in welke fase jij je nu bevindt
structuur aanbrengen, overbodige dingen schrappen.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

zilverster1
Lid
Lid
Berichten: 245
Lid geworden op: 10-10-2009 19:44

Bericht door zilverster1 » 14-03-2010 12:53

hallo Wiba
nou heel veel klopt wel sommige dingen weer niet.
Maar heel fijn om telezen .
Hartelijk bedankt daar kan ik wat mee.
Ik ga er mee aan de slag.


Groetjes zilverster1

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 14-03-2010 12:58

Graag gedaan Zilverster1 veel mensen hebben wel dat er een klein deel is dat niet klopt of het kan zijn dat je het niet zo ervaart.

Succes ermee, ik vind het zelf ook altijd erg spannend en verbazingwekkend wat die cijfers over je kan zeggen.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Klaudia
Lid
Lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 21-12-2009 20:05

.

Bericht door Klaudia » 16-03-2010 19:24

Hallo Wiba,

Zou je ook deze test voor mij willen doen?
Ben best nieuwsschierig...

Mijn geboorte datum is 2 Maart 1964,
Lieve groetjes Klaudia
Go your own way,the way of your heart...

Harte groet,Klaudia

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 16-03-2010 19:52

Hoi Klaudia

Komt ie hoor.

geboren op: 02-03-1964
kind= 2
hoe je als kind was
Behoorlijk emotioneel.


gezin= 3
hoe je het gezinsleven ervaren hebt
Alles is mogelijk maar er was waarschijnlijk een speciale zeer sterke band met één bepaald familie- of gezinslid.


confrontatie= 2
hoe kijk je tegen de wereld aan?
Je vindt je moeder erg belangrijk en je kijkt dan ook door de ogen van je moeder.


puber= 5
hoe je jezelf naar de volwassenheid ontwikkelt
Je bent gestructureerd, ordelijk en loopt daardoor nogal eens tegen wat beperkingen op. Je bent vaak erg sober. Je bent representatief en durft risico te nemen en dingen te verandering. Alle vormen van geld of bezit zijn heel belangrijk. Je hebt niet voor niets het justitie nummer (5). Je hoort bij iemand die zijn of haar ideeën en avonturen met je willen delen. Het maakt echt niet uit, of je diepgravend bent in de plaatselijke bibliotheek, of de hele globe rondtrekt. Je bent zeker geen op potter. Als je geld hebt, dan laat je dat rollen ook. Je durft risico te nemen en neemt het niet altijd even nauw. Je hebt behoefte aan verandering, maar ben je negatief dan kan dit naar de andere zijde omslaan. Je houdt van vrijheid. Je stelt kwantiteit boven kwaliteit. Je kan je problemen bij iedereen kwijt. je bent soms erg rusteloos.


uiterlijk= 1
hoe anderen tegen je aankijken
Je bent doordreven van daadkracht en gaat voor je zaken.


innerlijk= 7
waar je sterk in bent, wat je wezen is
Je bent behulpzaam, bezielend, intuïtief, beheerst en kalm. Je hebt een rijke fantasie. Je hebt erg veel liefde nodig, en bent mede daardoor altijd zelf aan het geven. Muziek beluisteren is helend.


levensles= 7
De groei naar volwassenheid, wat je moet leren
Je moet leren te verteren, leren te kauwen en te herkauwen. Je hebt nu nogal de neiging om alles door een roze bril te zien. Zie de dingen wat meer zoals ze zijn.


totale confrontatie= 11/2
hoe je denkt dat de wereld in elkaar zit
Alles is volgens jou oneerlijk verdeeld. Je bent onzeker in je emoties en hebt wat angst om verlaten te worden en ziek te worden. Je ben daardoor soms wat hypochondrisch. Vraag: waar liggen je angsten en remmingen?


blokkade= 14/5
waar je moeite mee hebt
Je vraagt jezelf vaak af, durf ik dat wel?. Je hebt net iets teveel fantasie, vooral als kind. Je kunt goed uitvluchten verzinnen als dat moet. Mogelijk heb je moeite met één van de ouders, mogelijk de moeder en vooral op later leeftijd. Je trekt waarschijnlijk meer naar je vader en een ander familielid. Ook heb je moeite jezelf helemaal te geven, vooral seksueel ben je erg geremd.


werkwijze= 6
hoe je de dingen aanpakt
Je werkt vanuit het hart, niet vanuit je verstand. Anderen moeten het doen zoals jij zegt. Je moet met mensen werken omdat je werkt vanuit je hart. Als iemand niet doet wat je zegt, dan is het ook goed. Je komt dus niet echt op voor jezelf. Valkuil kan zijn: ik wil aardig gevonden worden.


horizon= 13/4
hoe je naar jezelf kijkt, je innerlijke beweegredenen
Je hebt een helende kracht en zou het beste en liefste met mensen werken. Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel (voor de hele wereld) en daardoor is het leven soms onnodig zwaar voor je. Geniet eens wat meer van de mooie en kleine dingen en trek je niet altijd alle leed aan.


progressief jaar= 8
in welke fase jij je nu bevindt
Je bent een harde werker maar pas op dat het niet té gaat worden. Je raakt dan oververmoeid, krijgt last van starheid, rugklachten en gewrichtsklachten. Draaierigheid en oorsuizen kan ook optreden na te lange inspanning, evenals hartritme stoornissen. Vooral de ogen kunnen op een gegeven moment snel achteruit gaan. Ook een lichte doofheid treed al vroeg op. Op dit moment ben je het leven wat moe.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Plaats reactie

Terug naar “Numerologie”