Doe de numerologie-test!

Op welke manier hebben getallen betekenis voor ons? Meestergetallen?. De juiste keuze qua huis?. Hoe ver reiken de getallen? Verder dan men in de eerste instantie denkt. Ontwaken intuitief, kosmisch spiritueel bewustzijn?
allisa26
Lid
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 05-09-2009 12:33

hey wiba

Bericht door allisa26 » 22-03-2010 14:44

ik heb zo een boek liggen eneagram das ook zoiets denk ik...
boeit me wel

wil je eens voor mij ook zo een testje doen? aub :D
het leven is mooi, het leven is fijn iets om dankbaar voor te zijn. genieten van de kleine dingen vormt het geluk van grote waardes.

allisa26
Lid
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 05-09-2009 12:33

Re: hey wiba

Bericht door allisa26 » 22-03-2010 14:45

allisa26 schreef:ik heb zo een boek liggen eneagram das ook zoiets denk ik...
boeit me wel

wil je eens voor mij ook zo een testje doen? aub :D
oeps datum was ik vergeten bij te zeggen hahahahaha
datum is 12;08;1983 :D
het leven is mooi, het leven is fijn iets om dankbaar voor te zijn. genieten van de kleine dingen vormt het geluk van grote waardes.

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 22-03-2010 16:35

Ook voor jou doe ik het graag.
Komt ie !!!!!!!

geboren op: 12-08-1983
kind= 3
hoe je als kind was
Erg vlot en beweeglijk


gezin= 8
hoe je het gezinsleven ervaren hebt
er moet gepresteerd worden. Ze willen schouderklopje hebben. Geen plek voor emoties.


confrontatie= 3
hoe kijk je tegen de wereld aan?
Je hebt behoefte aan iemand die sterker is dan jou. Soms zou je weer even het kind willen zijn. Toch kun je goed tegen alleen zijn, al heb je dan wel wat angsten. Je verbaast je soms over de wereld en snapt de mensen vaak niet meer.


puber= 11/2
hoe je jezelf naar de volwassenheid ontwikkelt
Soms heb je wat moeite met jezelf aan te passen en je vindt dat mensen je moeten nemen zoals je bent, ook al doe je jezelf soms wat chiquer voor dan je in werkelijkheid bent. Je kan een te sterke eigenwil hebben, angsten, te veel fantasie en last hebben van explosieve agressie. Ben je erg positief ingesteld dan kun je dit goed verbergen, ook al zal je op latere leeftijd behoorlijk opstandig kunnen gaan reageren. Je moet oppassen niet te veel te gokken, en dat geldt niet alleen voor kansspelen. Begint aan alles maar maakt weinig af, behalve als het je echt ligt of bevalt. Dan ga je door tot het einde. Mogelijk zul je iets in de horeca of een winkel doen of bezig zijn in de verzorging.


uiterlijk= 13/4
hoe anderen tegen je aankijken
Je bent perfectionistisch. Je ziet er goed uit, goedgekleed en verzorgd. Soms zie je er chiquer en rijker uit dan je in feite bent, hetgeen anderen nogal eens op een dwaalspoor brengt. Behangen met goud of zilver is je niet vreemd.


innerlijk= 14/5
waar je sterk in bent, wat je wezen is
Je bent vaak bezig de dingen creatief vorm te geven, te schrijven of te puzzelen. Je hebt een echte handelsgeest, bent publieksgericht, kan goed communiceren met anderen, bent goed in leiding geven en je bent rusteloos energiek. Je bent een dynamisch getal.


levensles= 14/5
De groei naar volwassenheid, wat je moet leren
Je moet leren om niet teveel hooi op je vork te nemen. Anderen kunnen ook best eens iets doen. Je kan makkelijk je ei kwijt. Je bent dynamisch in de handel en zaken en hebt iets met zelfstandig ondernemen, mogelijk zelfs de horeca of de verzorging, mogelijk bij mensen thuis.


totale confrontatie= 11/2
hoe je denkt dat de wereld in elkaar zit
Alles is volgens jou oneerlijk verdeeld. Je bent onzeker in je emoties en hebt wat angst om verlaten te worden en ziek te worden. Je ben daardoor soms wat hypochondrisch. Vraag: waar liggen je angsten en remmingen?


blokkade= 1
waar je moeite mee hebt
Vaak vraag je jezelf af, durf ik dat wel? Je hebt teveel fantasie en kan erg goed een uitvluchten verzinnen. Mogelijk heb je moeite met één van de ouders. Ook heb je moeite jezelf helemaal te geven en houdt je bepaalde mensen nogal wat op afstand.


werkwijze= 14/5
hoe je de dingen aanpakt
Je hebt een bepaalde manier van praten en doen, een bewegelijke taal. Je bent heel open, soms iets te! Vrijheid is heel belangrijk voor je. Je bent erg charmeus. Contact met mensen is eveneens belangrijk voor je alhoewel je ook de neiging hebt je terug te trekken. Aangezien je nogal beweeglijk bent, zou je het best een beweeglijk beroep hebben. Soms prat je erg veel. Ga vooral niet in boekhoud zaken, deze passen absoluut niet bij je. Zit niet te veel achter de computer en pas op dat er niet van alles misgaat daarmee.


horizon= 8
hoe je naar jezelf kijkt, je innerlijke beweegredenen
Je kunt goed vormgeven en bent erg wijs maar ook zeer streng. Je kijkt heel serieus naar jezelf en wilt van alles leren en meemaken. Je moet echter proberen iets meer in de diepte te gaan. Je hebt behoefte om er op uit te trekken en vlucht soms voor het leven en de werkelijkheid.


progressief jaar= 4
in welke fase jij je nu bevindt
structuur aanbrengen, overbodige dingen schrappen.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

allisa26
Lid
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 05-09-2009 12:33

:)

Bericht door allisa26 » 24-03-2010 19:04

thanks wiba voor de nummerologietest :) :up:
de zijn dingen die echt wel heel goed kloppen :) :up:
dan zijn de ook aantal dingen die niet echt juist zijn passende bij mij.
goed gedaan :) veel liefs allisa26
het leven is mooi, het leven is fijn iets om dankbaar voor te zijn. genieten van de kleine dingen vormt het geluk van grote waardes.

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 24-03-2010 19:36

Hoi Allisa

Graag gedaan hoor, maar is een kleine moeite en kan iedereen zo invoeren.
Velen hebben dat er veel klopt, maar ook wel dingen die helemaal niet in de buurt komen, maar het blijft leuk om even te doen toch.

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

allisa26
Lid
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 05-09-2009 12:33

:)

Bericht door allisa26 » 24-03-2010 19:39

dat is helemaal waar :D
idd iedereen kan het doen uiteindelijk is het gebasseerd op een berekeningsformule.....wat zo boeiend net is zoals je zegt dat veel kan kloppen en dan soms aantal dingen niet hoe dan ook meestal zijn de dingen in dat echt nagel op kop zijn en dat maakt het zo indrukwekkend lijkt me

:) altijd leuk om eens te doen :) yeps
het leven is mooi, het leven is fijn iets om dankbaar voor te zijn. genieten van de kleine dingen vormt het geluk van grote waardes.

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 24-03-2010 19:41

Ja klopt wat die cijfers allemaal over je zeggen blijft erg fascinerend elke keer weer.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

natacha
Lid
Lid
Berichten: 25
Lid geworden op: 22-07-2010 13:38

Bericht door natacha » 06-10-2010 09:59

hallo wiba zou je voor mij ook deze test willen doen ?
bedankt

geboren op 20/10/1971

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 06-10-2010 17:46

Tuurlijk komt ie Natascha!

geboren op: 20-10-1971
kind= 2
hoe je als kind was
emotioneel


gezin= 1
hoe je het gezinsleven ervaren hebt
Vader belangrijkste in het gezin


confrontatie= 9
hoe kijk ik tegen de wereld aan?
wil alles meemaken. Niet aan beperkingen denken. Alles moet kunnen.


puber= 3
hoe je je naar de volwassenheid ontwikkelt
willen alles meemaken, zie algemeen 3


uiterlijk= 6
hoe anderen tegen je aankijken
teddybeer, knuffel


innerlijk= 19/1
waar je sterk in bent, wat je wezen is
zieleband met vader, egocentrisch, dingen op eigen manier doen, leven en laten leven.


levensles= 3
groei naar volwassenheid, wat je moet leren
Behoefte aan expansie, het zelf doen. Blijven veel in het denken zitten. Kunnen last van hoofdpijn hebben.


totale confrontatie= 3
hoe je denkt dat de wereld in elkaar zit
valkuil van afhankelijkheid, behoefte aan veiligheid. Hebben veel veiligheid nodig.


blokkade= 8
waar je moeite mee hebt
buien van somberheid, neerslachtigheid. Zijn daar bang voor. Neemt veel te veel verantwoordelijkheid van de ander. Is alleen maar dienstbaar en is dan kwaad op zichzelf.


werkwijze= 1
hoe je de dingen aanpakt
actie, ik ga ervoor


horizon= 3
hoe je naar jezelf kijkt, je innerlijke beweegredenen
leren relatie aan te gaan met zichzelf.Ze kunnen 't vaak buiten zichzelf zoeken, willen bij groep horen. Vreselijk als er over hen geroddeld wordt.


progressief jaar= 5
in welke fase jij je bevindt
naar buiten treden, communiceren, cursussen doen
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Barbara76
Lid
Lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 08-09-2011 11:27

Bericht door Barbara76 » 18-09-2011 22:21

Hoi Wiba,

Zou je voor mij ook willen kijken ?
Groetjes Barbara

Geboren 11-02-1976
"Dat voor iedereen alleen maar de aller allermooiste dromen uit mogen komen"

Plaats reactie

Terug naar “Numerologie”