binnenkort 9-9-9!!

Op welke manier hebben getallen betekenis voor ons? Meestergetallen?. De juiste keuze qua huis?. Hoe ver reiken de getallen? Verder dan men in de eerste instantie denkt. Ontwaken intuitief, kosmisch spiritueel bewustzijn?
visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 10-09-2009 01:40

Hihi, ja ook ik draai getallen om.
Ik ben ook linkshandig qua schrijven o.a., weet niet of 't ook daar aan ligt...?
Mooi die handen van jullie Hannie, ik kreeg er meteen een gevoel bij van: omdraaien, zó lopen jullie hand in hand.
Prachtig die symboliek :wink:
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 10-09-2009 02:18

Ja hoor Edith prijs!
Ik ben ook totaal links handig, ben alleen nog net in het jaar naar school gegaan, waar de linkshandigen (lees, verkeerd gericht!!) verplicht werden rechts te schrijven. Een regel rechte ramp met jaren bibberend handschrift. Kreeg er nog stempels voor ook, terwijl ik brullend thuis zei, je kan toch zo zien dat dat niet klopt!!
Mocht daarom als enige blokletters gaan gebruiken later. Schrijf nu zelfs bijna net zo gemakkelijk links als rechts.
Heb als kind ook heel lang het idee gehad dat alles omgekeerd zat in mijn lijf, omdat ik niet 'spoorde'met het meest gangbare. En dat voelde ik heel goed, maar toen nog in het negatieve wel te verstaan he.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 10-09-2009 10:40

Hoi Hannie,

Dank je voor de boek tip, ga op het inetrnet even zoeken.

Vreselijk lastig als je (zonder dat je er vaak erg in hebt) cijfers omdraaid. Ik heb het een keer met gordijnen gehag die ik besteld had.......even snel de maten van het raam opnemen........fout!!!!
Dat moet ik echt rustig doen, toen ik ze op hing sloten ze dus niet ze waren 10 cm te smal :cry: Nu hangen ze er hoofdzakelijk voor de sier, maar toch grrrrr!
Tel. nummers doe ik geen moeite meer voor je kan ze allemaal in je telefoon zetten, maar wel een backup ergens bewaren.........heel handig :wink: Kenteken van mij auto, als ik naar de garage ga moet ik eerst kijken voor ik naar binnen stap, want anders weet ik het echt niet. Ik heb de auto pas 6 jaar hahaha
Ik ben niet linkshandig, denk dus niet dat het daar mee te maken heeft.
Wilma schrijft: Bijzondere dag vandaag.
Ben moe maar ook weer niet, zo gek gevoel in mijn lijf.
Ik heb het omgekeerde Wilma, gister voelde ik me super women en vandaag is het echt wat minder. Ik merkte het al toen ik vanmorgen wakker werd
Live is a challance!

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 10-09-2009 20:18

Wat een straf was dat Hannie, als je linkshandig (linksdenkend) bent.
Heb als kind ook heel lang het idee gehad dat alles omgekeerd zat in mijn lijf
Herken 't wel :wink:

liefs edith
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Plaats reactie

Terug naar “Numerologie”