binnenkort 9-9-9!!

Op welke manier hebben getallen betekenis voor ons? Meestergetallen?. De juiste keuze qua huis?. Hoe ver reiken de getallen? Verder dan men in de eerste instantie denkt. Ontwaken intuitief, kosmisch spiritueel bewustzijn?
carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 09-09-2009 15:09

Ja heel bijzonder.
Het grappige is nu dat je, je nu steeds meer met nummers bezig gaat houden. Wat nog grappiger is ik heb altijd een hekel aan rekenen gehad en dan hou je, je op deze manier er toch mee bezig!

Het is voor mij allemaal nog erg nieuw maar heel fassinerend, er gaat weer een nieuwe wereld voor me open.
Ik zal 9.09 voor vanavond even onthouden, het is me vanmorgen ontgaan omdat ik er op een heel andere manier mee bezig was :wink:

Heb jij nog boeken op dit gebied die je me aanbevelen? Ik heb nu Numerologie praktisch toegepast door Ans I. de Groot

Liefs Carla
Live is a challance!

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 09-09-2009 15:26

Haha, heb ik 'tzelfde, hekel an rekenen, maar ben net als jij pas aan de weet gekomen dat getallen je meer kunnen vertellen dan alleen optellen en aftrekken :lol: :lol:

Hannie heeft hier eerder geloof 'k een aantal boeken neergezet mbt nummerologie, hopelijk heb je daar wat aan? :wink:

liefs edith
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 09-09-2009 15:32

Hoe kunnen dingen raar lopen niet?
Ik heb zelfs een vorm van nummer blindheid. Ik ben draai heel vaak nummers om, dat is vaak erg lastig. 67 wordt dan 76...........grrrr
Ik moet voor mijn werk naar mensen/ bedrijven toe, ik vraag hun dus altijd hun adres te mailen. Als ik het nl via een tel. gesprek opschrijf draai ik het vaak om, sta ik dus bij een heel verkeerd iemand of bedrijf voor de deur :P

Ik ga even zoeken naar boeken die Hannie heeft geplaatst, dank je Edith

Liefs Carla
Live is a challance!

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 09-09-2009 16:00

Heb het op deze manier gedaan, het licht en positieve energie sturen of ontvangen,symboliseert ook de handen in een slaan en een ander/elkaar steunen en zo ook houvast bieden. Is mijn/ons gevoel hier bij.
Afbeelding
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 09-09-2009 16:27

Prachtig Hannie :o
Jullie handen ineen geslagen, wat een mooi plaatje zeg!

liefs edith
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 09-09-2009 17:03

Hannie dat is zeker een heel mooi plaatje zo, heel bijzonder!

Liefs Carla
Live is a challance!

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 09-09-2009 18:44

Bijzondere dag vandaag.
Ben moe maar ook weer niet, zo gek gevoel in mijn lijf.
Nu ik dit lees besef ik dat het 9-9-09 is. Vanochtend even aangedacht maar verder niet.
Kaarsje brand vanaf het moment dat ik thuis kwam en heb hem net helemaal laten opbranden.
Aangestoken voor iedereen, iedereen even in het licht gezet.

Carla mooi artikel heb je hier neer gezet en Hannie, prachtige symboliek die jullie hier neer gezet hebben.
Ontroerend gewoon.

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 09-09-2009 19:02

Graag gedaan Wilma.

Toen ik het vanmorgen besefte heb ik ook maar een kaars aangestoken. Dit voor alles en iedereen die even een lichtpuntje kan gebruiken, die van mij is nu net ook helemaal opgebrand.

Liefs Carla
Live is a challance!

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 09-09-2009 23:43

Wat jij zegt Carla (en Edith ook) erg is dat he, getallen om draaien, heeeeeel herkenbaar hoor!
Onthoud zels ook niet ons telef. nummer,pin, pasje, postcode etc. En zeker steevast, was het nu 84 of 48, nog erger met meer nummers!

En Carla, wat ook een heel leuk boek is om mee te beginnen met nummerologie, is het boek van Nathalie Kriek o a.

Ja leuk zo onze handen he? Zijn er ook heel blij mee. Eigenlijk moet je het omdraaien,zo lopen we nml altijd.
Nu met deze datum is de dubbele betekenis er van daarom zo toepasselijk.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 09-09-2009 23:55

hele moooooooooooie foto
kuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Plaats reactie

Terug naar “Numerologie”