Naam Numerologie Calculator

Op welke manier hebben getallen betekenis voor ons? Meestergetallen?. De juiste keuze qua huis?. Hoe ver reiken de getallen? Verder dan men in de eerste instantie denkt. Ontwaken intuitief, kosmisch spiritueel bewustzijn?
berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Naam Numerologie Calculator

Bericht door berdien » 09-10-2010 18:32

deze uit komst hoort bij mijn namen


De betekenis van het getal Twee
Mensen met twee als persoonlijk getal zijn zachtaardig en romantisch. Ze hebben veel fantasie en ze zijn zeer inventief. Ze hebben vaak wel moeite met het uitvoeren van hun plannen. Ze kunnen zeer intuitief zijn en hebben soms paranormale gaven. Ze zijn onderhevig aan stemmingen en emoties en ze voelen zich vaak gekwetst door onvriendelijke opmerkingen of kritiek van anderen. Ze houden van schoonheid en orde maar zijn vaak ook verlegen. Een Twee houdt niet van ruzie en zal meestal als eerste het weer goed willen maken.

De betekenis van het Klinkergetal 2
Mensen met twee als klinkergetal houden van rust en harmonie. Vanuit vorige levens heb je veel tact en begrip voor anderen meegenomen. Daarom is in dit leven de rol van degene die evenwicht en vrede moet handhaven op je lijf geschreven. Maar pas op dat anderen niet over je heenlopen! Soms moet je anderen echt de waarheid zeggen.

De betekenis van het Medeklinkergetal 9
Mensen met het medeklinkergetal 9 zijn vriendelijk en meelevend. Ze hebben de spreekwoordelijke schouder om op uit te huilen. Onder hun kalme en vriendelijke uiterlijk schuilt een klein hartje dat eigenlijk heel romantisch is.

trouwens de naam gegeven door mn ouders heeft een andere trilling
dan 9,4,5 ;-)


bereken hier de jouwe toets je voor en achternaam in

http://www.spiritplaza.org/numerologie/ ... lator2.php
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 09-10-2010 18:36

whaha die van sita is wel bijzonder zeg 999 :wink:
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 09-10-2010 18:39

hahahaha, gelukkig geen 666 :lol:

Vertel maar wat ik volgens die calculator ben!
Leuk


berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 09-10-2010 19:24

Sita Van der Zwaag

De betekenis van het getal Negen
Mensen met een negen als persoonlijk getal zijn moedig en onzelfzuchtig en ze hebben een oprechte eerbied voor andere mensen. Negens zijn bevlogen en inspirerend voor anderen, maar ze kunnen tamelijk impulsief zijn. Ze zijn ondernemend en hebben veel fantasie. Sommige negens zijn artistiek begaafd, maar ze kunnen op vele andere terreinen ook uitblinken. Ze hebben er een hekel aan als anderen (familie, vrienden en kennissen) zich met hun zaken bemoeien. Ze zijn echter goed van vertrouwen en erg loyaal en doen erg hun best om zich aan te passen aan de wensen van hun partner. Negens zijn echte voorvechters voor de goede zaak en ze zijn niet bang om, als het nodig is, daarbij anderen tegen zich in het harnas te jagen.

De betekenis van het Klinkergetal 9
In vorige levens ben je een 'ingewijde' geweest of je hebt je jezelf beziggehouden met occulte zaken. Daarom is nu je intuïtie erg sterk en ben je erg gevoelig. Je kunt op anderen soms wat afstandelijk overkomen, maar in wezen ben je hartelijk en warmvoelend. Je moet er wel voor zorgen dat je met beide benen op de grond blijft staan en niet te veel opgaat en je eigen wereld.

De betekenis van het Medeklinkergetal 9
Mensen met het medeklinkergetal 9 zijn vriendelijk en meelevend. Ze hebben de spreekwoordelijke schouder om op uit te huilen. Onder hun kalme en vriendelijke uiterlijk schuilt een klein hartje dat eigenlijk heel romantisch is.
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 10-10-2010 00:03

Nu heb je weer zo'n leuke gevonden Berdien.
Ik denk dat Sita vast wel wat herkend in haar negens.

Zou je dat voor mij ook kunnen doen meid hier op het forum?
Weet je mijn achternaam nog?
:wink:
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 10-10-2010 00:11

Ik herken het zeker.
Dit is een goede test lijkt me die ze er op hebben gezet.
Ik ben benieuwd,....alijd tussen regels doorlezen?

Nee, ik vind m heel leuk

Ik ben natuurlijk ook iemand die met twee benen op de grond staat. maar het artiestieke klopt ook. Naas de praaktijk Winworld, zijn we ook nog eens beeldend kunstenaars.

En de rest.ja pfff. hahaha, .ga ik niet over mezelf zeggen :wink:



Oh ja, een naam heb je niet voor niks, de naam geeft een trilling.
Sommige mensen veranderen hun voornaam ook wel eens wanneer ze het idee hebben dat ze een stuk hebben afgerond in hub leven.


berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 10-10-2010 00:23

whaha wilma koekebakker de link staat hier gewoon hihi

De betekenis van het getal Zeven
Mensen met de zeven als persoonlijk getal hebben grote belangstelling voor mystiek het paranormale in al zijn facetten. Zevens zijn vaak helderziend of op andere wijze paranormaal begaafd. Vaak hebben ze fantastische dromen. Ze houden er vaak onorthodoxe religieuze ideeen op na. Het getal zeven is het getal van dichters en filosofen. In hun persoonlijk leven zijn ze hartstochtelijk en emotioneel. Ze hebben veel begrip voor anderen en zijn goedhartig en oprecht. In geldzaken zijn Zevens niet erg goed. Het zijn individualisten met een sterke magnetische persoonlijkheid.

De betekenis van het Klinkergetal 7
Mensen met het klinkergetal zeven zijn in vorige levens kluizenaars of priester geweest. Of in ieder geval iemand die in een betrekkelijke afzondering hebben geleeft. Ook in dit leven zul je veel behoefte hebben aan rust en stilte om tot jezelf te komen. Mediteren zal je waarschijnlijk gemakkelijk afgaan. Menzen met de zeven als klinkergetal zijn vaak mediamiek of paranormaal begaafd.

De betekenis van het Medeklinkergetal 9
Mensen met het medeklinkergetal 9 zijn vriendelijk en meelevend. Ze hebben de spreekwoordelijke schouder om op uit te huilen. Onder hun kalme en vriendelijke uiterlijk schuilt een klein hartje dat eigenlijk heel romantisch is.
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 10-10-2010 09:28

Leuk dit Berdien!
'kHad de onze al eens uitgeplozen, en in samenhang met de geboorte datum geeft het een mooi uitgebreid inzicht.

Ook als iemand al langer getrouwd is en de achternaam dus veranderd kan zijn, is het verschil door een andere trilling ook leuk om te weten.
Bij mij komt de 9 het vaakste voor, maar ook verschillende keren vooral de 3 en de 6 in m'n eigen voornamen en achternaam, en met de geboorte datum samen. (naast nog andere getallen natuurlijk)
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 10-10-2010 12:52

http://www.numoquence.com/
Deze site geeft een uitgebreide numerologie. Leuk!
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 10-10-2010 13:11

ja leuk :D
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Plaats reactie

Terug naar “Numerologie”