Elfen

Een gemummificeerd lichaampje van een elf. Bestaan er elfen? Kabouters, eenhoorns. illusies etc
Of is het de mystieke wereld der fabelen?
carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 29-10-2008 08:59

Lieve Margriet en Sha-na-ra,

Dank voor jullie reacties.
Ik heb nu al verschillende keren van div. mensen gehoord dat ik bepaalde gaven schijn te hebben. Ik merk er zelf nog niet echt veel van behalve dan wat mijn (voor)gevoel me zegt, twee dagen geleden werd dat weer een keer bevestigd.
Wat er allemaal op dit gebied nog meer op mijn pad komt laat ik nu allemaal maar een beetje over me komen.
Margriet wat jij aangeeft dat ik dingen pas herken als ik zover ben, je hebt gelijk. Ik ben nog niet zo ver, er zijn nog dingen die ik eerst nog verder moet afsluiten en verwerken en weer opnieuw mijn weg vinden wil ik verder kunnen ontwikkelen.
Sha-na-ra ik ben iemand die met bijde benen op de grond staat en de waarschuwing van Kees ook niet als iets heel heftigs heb ervaren, maar waardeer de waarschuwing natuurlijk wel. Je weet tenslotte maar nooit.
Sommige dingen overkomen je zonder dat je dat zelf soms in de gaten hebt.

Liefs Carla
Live is a challance!

Nathalie
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 23-02-2011 18:00

Bericht door Nathalie » 24-02-2011 09:43

Wel verhelderend, dit topic over elfen.

Ik deed ooit een vision quest in een bos. Ik zuiverde de plaats waar ik ging zitten en offerde wat aan de aarde. Het was een van de meest intense ervaringen die ik heb mogen meemaken.

In de donkere nacht verscheen tussen de bomen een magische poort waar elfjes zich concentreerden. Ik had het gevoel door die poort heen te moeten maar durfde het niet. Ik durfde niet uit de veilige beslotenheid van de cirkel. Ik zag de poort als een toegang naar een andere dimensie. Het licht van een bepaalde ster scheen me te raken in de pikdonkere nacht. Het was pure magie en even mocht ik ervaren wat het betekent de dimensies tijd en ruimte te overschrijden. Ook even voelde ik dat onze wortels dezelfde zijn en ik voelde me verbonden met alles wat leeft. Zelfs de regen en de donder en bliksem die op een gegeven moment van zich lieten horen deerden me niet.

Het was een ervaring om nooit te vergeten!
Carpe diem

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 24-02-2011 12:03

Mooie ervaring Nathalie. Kan zelf helaas niet meepraten over zulke ervaringen, wel mooi om het te lezen.
Live is a challance!

Plaats reactie

Terug naar “Elfen. Bestaan ze?Illusies, Sagen, Legenden, Mythen en Magie”