Elfen

Een gemummificeerd lichaampje van een elf. Bestaan er elfen? Kabouters, eenhoorns. illusies etc
Of is het de mystieke wereld der fabelen?
carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Elfen

Bericht door carlajp » 22-10-2008 18:03

Ik was vanmiddag even in een boekwinkel omdat ik (nu) al een agenda voor 2009 nodig heb!
Na dat ik de bewuste agenda had gepakt liep ik nog even rond.....gewoon zomaar. je weet tenslotte maar nooit tegen welk mooi of leuk boek je nog eens aan loopt.
Wel het gebeurde weer een keer.
Het is een klein boekje met de titel
De magie van Elfen intens ervaren. Treed binnen in de onzichtbare wereld van elfen en verrijk uw leven met hun bijzondere krachten en wijsheden.
De titel intrigeerde me en ik heb het gekocht. Omdat ik vrij was vanmiddag heb ik het meteen maar gelezen.
Mooi geschreven en het ontroederde me ook menig maal.
Bijna aan het eind was een stukje geschreven over hoe elfen door muren kunnen lopen!
Na de nodige uitleg hier over stond er een simpele uitleg hoe wij mensen dit in ons leven kunnen toepassen. Nu hebben we het niet over de echte stenen muren natuurlijk , al kan het soms wel zo aanvoelen, maar over de blokkades of belemmeringen die we in het leven tegen komen.

Ik wilde wat er geschreven staat even met jullie delen.

1 Erken en accepteer de muur totaal.
(Neem daarvoor zoveel tijd als je nodig hebt. Overhaast het nooit)

2 Vier en loof de muur en verwelkom hem in je leven.
( De elfen zijn dol op zingen en dansen, maar je kunt verder zowat alles doen)

3 Neem de muur op in je groeipad.
( Deze stap volgt tamelijk natuurlijk wanneer je eenmaal de stappen 1 en 2 voltooid hebt)

Ik zou willen dat ik wat meer zoals de elfen kon leven.

Liefs Carla
Live is a challance!

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 22-10-2008 21:37

Hoi Carla,

Wat fijn dat je dit met ons deelt. Ik had ook al een keer zo'n soort boekje gezien maar nog niet gekocht. In engelenboeken zie je ook vaak iets over elfen staan omdat die het dichtst bij ons staan. Ze verzorgen onze aarde als het ware. Daarna volgende de engelen die weer een hogere frequentie hebben, denk aan beschermengelen bijvoorbeeld en daarna komen de aartsengelen die de hoogste frequentie hebben. Het is daarom het makkelijkst de elfenenergie aan te roepen want ze helpen ons vaker dan we beseffen. Ook leuk dat je een lijstje opnoemt over die muur.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 23-10-2008 11:21

Graag gedaan Louisa,
Tijdens het lezen raakte de inhoud van het boekje me meer dan ik verwacht had.
En we hebben allemaal wel een of meerdere keren voor zo'n muur gestaan.
Erkennen en tot op zekere hoogte accepteren dat lukt vaak nog wel maar stap 2 vond ik best moeilijk hoor.
Wat ze hier ook schrijven overhaast het nooit dat heb ik inmiddels wel ontdekt. De tijd er voor nemen dan wordt stap twee ook makkelijker. Ik begin dit nu ook langzaam te begrijpen.
Ik vond het een en mooi boekje en heeft me ook een iets andere kijk op de natuur gegeven, heb er beslist geen spijt van dat ik het heb aangeschaft.
Live is a challance!

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 23-10-2008 20:45

Nee dat kan ik me voorstellen. Soms heb je dat een boekje je helemaal in zijn greep krijgt en dat je het helemaal uit wil lezen.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Truus
Lid
Lid
Berichten: 124
Lid geworden op: 17-08-2008 15:43

Bericht door Truus » 24-10-2008 12:38

Wauwwwww

Bijzonder boek!!

Wil je doorgeven wie de schrijver/schrijfster is en hoeveel het kostte?

Liefs van Truus
In Lak'ech- Ik Ben Een Andere Jij

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 24-10-2008 12:53

Hoi Truus,

Ja ik vond het een simpel maar mooi boekje. Het is niet groot of dik maar ik vond het pakkend. Het is ook zo'n leuk hebbe ding boekje.
De schrijfster is : Marcia Zina Mager de prijs was rond de € 4.00 Ik moet er wel bij zeggen dat ik het bij zo'n goedkope "boekwinkel" heb gekocht. Ze hebben daar echt alleen maar uitverkoop prijzen, je kent ze vast wel.
Bijna iedere beetje plaats heeft er wel een, zou me niks verbazen als bij jou in die grote winkelstaat ook een zit :-)

Succes
Liefs Carla
Live is a challance!

Truus
Lid
Lid
Berichten: 124
Lid geworden op: 17-08-2008 15:43

Bericht door Truus » 24-10-2008 14:18

Hallo Carla

Bedankt voor de informatie. Leuk prijsje. Ik ga op zoek.

Liefs Truus
In Lak'ech- Ik Ben Een Andere Jij

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 24-10-2008 17:48

graag gedaan, ik hoop dat de boekwinkel bij jou in de buurt dit boekje ook heeft.

Liefs Carla
Live is a challance!

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 27-10-2008 00:01

Ik ken het boekje en is mooi om te lezen. Maar toch een waarschuwing op zijn plaats. Eenmaal bevangen door de magie van de elfen en je komt er niet meer van los je verliest de realiteit van het hier en nu.
Don't shoot the messenger

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 27-10-2008 00:04

Is het zo erg Kees? Ik heb elfenenergie nog nooit aangeroepen. Ik werk meestal met de engelen maar weet ook dat het belangrijk is om goed te aarden.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Plaats reactie

Terug naar “Elfen. Bestaan ze?Illusies, Sagen, Legenden, Mythen en Magie”