Elfen... Bestaan ze? Oordeel zelf.

Een gemummificeerd lichaampje van een elf. Bestaan er elfen? Kabouters, eenhoorns. illusies etc
Of is het de mystieke wereld der fabelen?
Gast

Elfen... Bestaan ze? Oordeel zelf.

Bericht door Gast » 28-09-2008 10:31

Elfen

Het volgende artikel zal veel mensen van de stoel doen kukelen van verbazing. Nog nooit eerder werd er bewijs gevonden dat Elfen en andere mythische figuren bestaan, nu is er bewijs, althans, dat beweert de vinder van dit stoffelijke overschot van een “Elf”.

Afbeelding

Het gemummificeerde lichaampje van de Elf is gevonden in Engeland, de Derbyshire countryside om precies te zijn. Dit gebied staat bekend om zijn prachtige natuur en zou een natuurlijke woonplaats kunnen bieden aan Elfen.

Het Elfje is ongeveer 20 cm groot en is kompleet gevonden inclusief tanden, rood golvend haar en huid. Antropologen hebben een studie gedaan naar het lichaampje en zijn tot de conclusie gekomen via röntgenfoto’s dat het Elfje echt moet zijn. Het Elfje heeft een bottensysteem net als de mens met 1 uitzondering, de botten zijn hol, wellicht dat dit gegeven noodzakelijk is voor het kunnen vliegen met de toch zeer fijne vleugeltjes, holle botten zijn een stuk lichter. Ook hebben ze een naveltje kunnen ontdekken wat de indruk wekt dat Elfen zich op eenzelfde manier voortplanten als wij mensen, in het lichaampje zijn echter geen voortplantingsorganen aangetroffen.

Het lichaampje werd ontdekt door een lokale bewoner van de Derby Countryshire, hij wil graag anoniem blijven. Al wandelend door dit gebied, gelegen tussen de Derbyshire dorpjes van Dufield en Belper vond hij met behulp van zijn hond dit wonderbaarlijke schepsel dat tot de verbeelding van iedereen spreekt. Het gebied staat bekend om de verhalen van dansende lichtjes op hete zwoele zomeravonden en allerlei mythes en sages.

Volgens onderzoekers, die het stoffelijke overschot bestuderen, hebben deze wezentjes zich zo ontwikkeld dat ze vrijwel onzichtbaar zijn voor het blote oog daar ze door hun camouflage vrijwel geheel opgaan in de natuur. In de winter trekken zij zich waarschijnlijk terug in kleine grottenstelsels onder de grond. Of ze daadwerkelijk nog bestaan is de vraag, het gevonden exemplaar is zeer oud.

Uit respect voor dit prachtige schepsel van Moeder Natuur zal het lichaampje t.z.t. terug gebracht worden naar zijn laatste rustplaats, de vinder zal het grafje zo goed mogelijk verstoppen waardoor de kans op opgraving door iemand anders klein zal zijn.

Wat leven wij in een bijzondere wereld en wat weten wij nog weinig van al wat leeft en leefde.

Wonderbaarlijke foto’s van een evenzo wonderbaarlijk wezentje. Wat houdt de natuur nog meer voor ons verborgen? In vele openbaringen staan stukken tekst die spreken van ontdekkingen als deze, de eindtijd zal wezens en zaken aan het licht brengen die tot nog toe als fantasie bestempeld werden.

De structuren van de vleugeltjes, de handjes en voeten,
alles is duidelijk zichtbaar.

Geschreven door Nexus
Bron: Argusoog

Danistha
Lid
Lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 24-03-2008 12:46

Bericht door Danistha » 28-09-2008 10:44

Wow...
Geweldig zeg...

Veel liefs,

Danistha
What goes around,comes around...

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 28-09-2008 11:01

Oh heeeeel mooi dank je voor het delen.ik weet dat ze er zijn.
Een tastbaar bewijs wat mensen zo graag nodig denken te hebben he.
dank je we'l
liefs Marianne
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 28-09-2008 11:42

ow wat mooi shanara
ik weet gewoon dat ze bestaan maar heb ze nog niet gezien vaag he


p.s men zeg dat als je een steen vindt met gat erin je elfen mag zien
ben er al heel wat tegen gekomen op mn pad
liefs van berdien
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Gast

Bericht door Gast » 28-09-2008 16:34

Dank je Lieve mensen,
ik vindt het ook zo bijzonder
en mooi om te zien.

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 28-09-2008 16:50

maar heb natuurlijk deze foto wel gezien
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 28-09-2008 21:43

Wat ontzettend bijzonder om dit te zien. Heb het ook nog nooit eerder gezien. Ik heb er altijd wel in geloofd.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Yvo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 359
Lid geworden op: 13-02-2008 18:26

Bericht door Yvo » 29-01-2009 21:02

Heel erg mooi om te zien zeg.

Op discovery heb ik eens een film docu gezien van een meisje in Engeland die deze wezentjes ook zag, en er mee op de kamera te zien was.

Echt geweldig dit soort wonderen der natuur.

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 06-02-2009 18:28

Hallo Yvo,

Weet je ook nog welk programma, lijkt me mooi om te zien!
Zeker niet die programma's van "A haunting"? Vind ik altijd erg eng, slaap ik slecht op :?
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 11-02-2009 14:01

Ik heb haar gevonden, het meisje met de elfjes:


Afbeelding
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Plaats reactie

Terug naar “Elfen. Bestaan ze?Illusies, Sagen, Legenden, Mythen en Magie”