Elfen... Bestaan ze? Oordeel zelf.

Een gemummificeerd lichaampje van een elf. Bestaan er elfen? Kabouters, eenhoorns. illusies etc
Of is het de mystieke wereld der fabelen?
carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 17-05-2010 09:54

Hallo Cailen,

Ik heb ze helaas ook nog nooit echt/ bewust mogen onmoeten of zien, maar idd soms gebeurd er iets en dan kijk ik even naar boven en bedank ik ze snel. Ik heb dan toch ook wel het gevoel dat ze me weer even geholpen hebben.

Liefs Carla
Live is a challance!

Zina
Lid
Lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 09-07-2010 11:30

Bericht door Zina » 14-07-2010 09:57

Ik dacht eerlijk gezegd dat elfjes enzo natuurwezens zijn en dat ze uitsluitend uit energie bestonden, dat ze niet echt van vlees en bloed zijn zoals wij. Dus ik zet eerlijk gezegd mijn vraagtekens bij dit zogenaamde gemummificeerde dingetje. Niet iedereen kan ze overigens zien ook.
Ze zullen er zeker zijn en ik geloof dat absoluut, maar Ufonauten b.v. zijn ook van energie, die zijn zo giga snel. Hun schotels ook trouwens.
Je ziet ze als echt (niet iedereen trouwens)
en daar is ook wel eens een soort 'dode' van gevonden,
maar ook daar heb ik mijn twijfels over. Volgens mij gaat dat daar n.l in die wereld heel anders, vooral alles op energetisch niveau denk ik zo.
Heb ze zelf gezien dus geloof er zeker in, maar ze bestaan uit totaal andere substantie dan mensen.
..music serves to heal the soul..

Energie-girl
Lid
Lid
Berichten: 22
Lid geworden op: 15-06-2011 22:49

Bericht door Energie-girl » 21-06-2011 21:54

Ik durf het zelf niet te zeggen.. ik heb weleens op tv gezien dat er een man was (in de 40) en die had een kabouter in een bos gezien..
maar natuurlijk zou ik het zelf wel willen zien voor ik het geloof, maar ik sluit niet uit dat ze niet bestaan..

Vandaag was ik toevallig een tekenboek aan het lezen (over: Elven tekenen), en die vrouw die dat tekenboek heeft gemaakt, had zelf kontact met een Elf (Rino) en die nam haar mee naar het elfenrijk, omdat die elf een mooie schets-tekening wilde geven aan de elfe-prinses die ging trouwen..
'Vreemde zijn vrienden die je nog moet leren kennen'.

Klaudia
Lid
Lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 21-12-2009 20:05

Bericht door Klaudia » 24-09-2011 22:06

Wat een bijzondere foto zeg!

Zelf heb ik nog nooit elven gezien,maar weet wel dat gedaantes of hoe je het ook noemen wilt,bestaan...ik heb nog een foto van mijn dochtertje toen we een middagje in het bos hier vlakbij ons huis waren.........op haar broek is te zien dat er een verschijning is...

Ook als ik onze Turbo uitlaat,zie ik regelmatig verschijningen en denk ook vaak dat ik dit me verbeeld,maar mijn gevoel zegt altijd dat er iets in mijn buurt is op dat moment....
Ik zal proberen om de foto te plaatsen,moet hem opzoeken...
Go your own way,the way of your heart...

Harte groet,Klaudia

Klaudia
Lid
Lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 21-12-2009 20:05

Bericht door Klaudia » 24-09-2011 22:14

Hier de foto!

Afbeelding

Even klikken op de foto voor vergroting...het middelste meisje is Faye...op haar broekspijp...
Go your own way,the way of your heart...

Harte groet,Klaudia

zilverster1
Lid
Lid
Berichten: 245
Lid geworden op: 10-10-2009 19:44

Bericht door zilverster1 » 25-09-2011 20:17

Wat leuk zeg Klaudia
Ik heb zaterdag een boekje gekocht over elfjes en natuurwezens ,en Feèn erin .Het was afgeprijsd en ik kon het niet laten liggen .
Leuk om telezen .

Plaats reactie

Terug naar “Elfen. Bestaan ze?Illusies, Sagen, Legenden, Mythen en Magie”