Mexicaanse alien-baby

Nu eens niet in de lucht, maar ook op aarde. Gevonden Aliens? Andere 'buitenaardse wezens?
Plaats reactie
berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Mexicaanse alien-baby

Bericht door berdien » 30-08-2009 09:52






Omschrijving:

In een uitgezette val voor dieren zou een buitenaards wezen gevangen zijn.
De levende alien-baby is in mei 2007 bij een boerderij in de val gelopen.
Het wezen is al die tijd door de eigenaren van de boerderij bewaard.
Volgens hen schreeuwde en spartelde het wezen hevig toen het werd gevangen.
De boeren waren zo bang dat ze het net zo lang onder water hielden tot het was verdronken, vertelden ze op de Mexicaanse televisie.
Dat zou uren geduurd hebben.
Pas onlangs gaven ze het lichaam vrij.
Wetenschappers van universiteiten onderwerpen het momenteel aan verschillende onderzoeken.
Het lichaam zou kenmerken hebben van een hagedis (zoals tanden zonder wortels, lange tijd onder water kunnen zijn), maar ook van de mens, bijvoorbeeld de structuur van bepaalde gewrichten.
Het brein zou zeer intelligent zijn; met name het deel dat verantwoordelijk is voor het geheugen bij de mens.
In de regio waar de alien is gevonden worden er dikwijls meldingen gedaan van ufo-waarnemingen en graancirkels.

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... =GMM2EA72Q

http://www.spitsnieuws.nl/archives/tech ... n_dna.html
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 30-08-2009 09:54

hee
eerlijk gezegt.. ziet het er beetje eng uit hahahah!
maar wel bijzonder zegmaar;)
xx
frozen eyes can't cry

frederike
Lid
Lid
Berichten: 263
Lid geworden op: 06-08-2009 15:17

Bericht door frederike » 30-08-2009 11:58

het lijkt wel een aapje..... en het is echt heel klein... :shock:
heel apart :?

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 30-08-2009 13:58

Ja Frederike daar dacht ik ook direct aan, een aapje.
Heb er veel gezien tijdens mijn vakanties en ben er bang voor geworden sinds ik door een meter hoge baviaan ben aangevallen. Heb nu voelsprieten voor alles wat aap is van groot tot klein.
Maar ze zeggen dat het een niet op aarde voorkomende bottenstelsel heeft. Dusssss ja weet ik het ook niet.

Doei Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 31-08-2009 00:34

:shock: mens-aapje... :?:
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 03-09-2009 19:04

Heel bijzonder dit berdien,,MMMMMMMM het komt steeds vaker voor over heel de wereld dat deze kleine wezentjes gevonden worden.
warme groet karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

allisa26
Lid
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 05-09-2009 12:33

Bericht door allisa26 » 20-07-2010 15:51

zo zie je maar lijkt me der is zoveel dat de mensheid nog niet weet lijkt me
maar ook best dat neit alles geweten is....zou mss te veel voor verstoring zorgen langs beide partijen.....
ach ja soms denk ik dat.

maar er is heel zeker meer leven en ja dat er meer en meer ontdekt word ja maar er is ook veel dat men niet via blote oog kan vaststellen
en dan ook nog op aarde zelf....
volgens mij wat men vind en meer en meer idd ontdekt wat men alien noemt noem ik liever geen alien alien klinkt in mijn opinie zo negatief...maar ja das mijn persoonlijke mening dan...

zo soorten wezens is best bijzonder....ja
der is zoveel bijzonders in het heelal zeg maar zowel ruimte als op aarde
maar ik blijf bij mijn mening niet alles mag en kan geweten worden of gezien worden wat beter is! lijkt me. men weet nooit welke gevolgen dat eventueel met zich mee kan geven.... .
en langs andere kant wat maakt het uit.
al die dingen zijn best boeiend volgens mij ja de grote vraag is is het aards ja of nee vwie zal het zeggen...wat zal bewijzen dat het een ja of een nee is volgens mij is daar men nog altijd mee bezig het echt te onderzoeken omdat bepaalde factoren nog niet alles honderd procent uitsluitsel geeft ivm mogelijkheden aards ja of nee....

maar ja lol hier laat ik het evens bij :) roept ook veel in me op die dingen dan ook feit dat bv dat er best een parralellen wereld fenomeen bestaat daar denk ik meer en meer overtuigd van te zijn al ben daar nog niet honderd procent zeker van bestudeer dat nog wat :)

ik bestudeer graag dingen maar dan niet om het te misbruiken wat in de wetenschap wel vaak voordoet....wat ik toch wel zonde vind.

dit is mijn mening op dit eigenste moment
groetjes allisa
het leven is mooi, het leven is fijn iets om dankbaar voor te zijn. genieten van de kleine dingen vormt het geluk van grote waardes.

Plaats reactie

Terug naar “Buitenaards leven gevonden op aarde?”