sterrenbeeldschilderij met vorige levens

Geloof je in reïncarnatie? Heb je zelf het idee of herinner je vorige leven(s)? En...kan een reïncarnatie in dit leven zelf ook?
soulsjourney
Lid
Lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 01-07-2009 13:03

sterrenbeeldschilderij met vorige levens

Bericht door soulsjourney » 04-07-2009 21:31

hoi

voor degenen die het misschien interessant vinden. ik heb van een bevriend mediamiek medium een sterrenbeeldschilderij gekregen. Gemaakt in olieverf. Heb er wel bijna jaar op moeten wachten maar eindelijk kreeg ik hem.

het enige wat je aan haar hoeft te geven is je naam en je geboortedatum. verder niks.

Afbeelding

In het midden zie je de kreeft (mijn horoscoop die de wereld vasthoudt. Het gezicht daarboven is de ziel, de sterren die ernaast zijn zijn de levens die je hebt gedaan oa.

links zie je een man zitten in een uitgeholde boom. Dit is een leider. Dit is tegen atlantis aan. erg oud. Dominant en een echte leider. Een kwaliteit die ik nog steeds heb (ook al ben ik vrouw nu haha)
daaronder in de cirkel zie je een paar handen boven op een hoofd. een leven als healer.
rechts zie je een leven in vikingtijd. De sjamaan die divineert (met botjes) en de krijger die een consult krijgt. Beide ben ik geweest. de sjamaan en de krijger. Door dat heb ik de interesse aan divineren (nu tarot) overgehouden en een sjamaans deel.
daarboven een vrouw die zaait in een veld. een simpel leven als boerin maar symboliseert ook een ouder leven als priesteres in een natuurreligie.

de man in de boom en de vrouw aan de andere kant symboliseert de balans van het mannelijke en vrouwelijke wat ik in balans moet zien te krijgen oa in dit leven. Nu is er teveel mannelijke energie (wil, leiderschap, doorzettingsvermogen) en te weinig vrouwelijk (geduld en het subtiele).

dat was het zo'n beetje. hij hangt boven mijn pc :)

soulsjourney (Esmeralda)

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 05-07-2009 12:10

Heel mooi dit Esmeralda
Mooi schilderij .Best wel waard dat je erop moest wachten toch.
Je bent dus een kreeft ,weet je ook wat je accendant is.?Kreeften zijn heel gevoelig,maar hebben ook een pantser waar doorheen gegaan moet,om zachter te worden.
Ik herken een paar beelden vanuit Atlantis,vooral de vrouw die aan het zaaien is.
Mooi dat je al duidelijk hebt,waar je nog aan mag werken
Lichtgroet Marianne
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

soulsjourney
Lid
Lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 01-07-2009 13:03

re horoscoop

Bericht door soulsjourney » 05-07-2009 21:14

ja als het goed is is mijn ascendant weegschaal en mijn maanteken is schorpioen..

ik heb ooit een professionele horoscoop laten maken door mercurius astro en daar kwam oa uit dat ik 8 waterplaneten op een bepaalde plek heb staan. ongebruikelijk veel. ook kwam in alle rapporten het werken met het occulte weer terug..

ik zal daar toch wel iets mee hebben

esmeralda

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 05-07-2009 22:49

Wow dit is mooi zeg, daar is heel veel ingelegd zo te zien. Jij kent die persoon die het schilderij gemaakt heeft en daardoor kent je jou vorige levens misschien. Maar je zegt dat alleen een geboortedatum en naam nodig is? Is dat echt genoeg voor het inleven, zonder dat die persoon je kent?

Bijzonder dit zeker de moeite waard om op te wachten.
Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 05-07-2009 23:28

Zo je hebt dus heel veel water in je planeten staan dus je bent super gevoelig .Weegschaal is weer een twijfelaar.Veel wikken en wegen .En schorpioen in maan is ook erg heftig.
Heb je er wel eens aan gedacht om een spirituele horoscoop te laten maken .Dit laat je nog meer van jezelf zien.
Heeft mij veel gebracht en heel veel inzicht gegeven in mezelf.
Marianne
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 06-07-2009 23:12

WOW, prachtige tekening!! :D
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

soulsjourney
Lid
Lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 01-07-2009 13:03

re

Bericht door soulsjourney » 07-07-2009 20:44

hoi


@wiba: ja deze persoon tekent gidsen. ze ziet ze ook..zoals jij iemand anders ziet.. ze ziet ze naast de tafel staan als ze ze tekent.
Ze is al mediamiek sinds kindsaf aan.

@visje: Dit is een olieverf schilderij. eigenlijk moet ie nog behandeld worden met lak (speciale laag) en gaat ie dan 100 jaar of zo mee..

soulsjourney

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 07-07-2009 21:18

Mooi...byzonder dat je dit met ons deelt zegguh Soulsjourney :wink:Liefs Garry
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 16-07-2009 19:17

Heel bijzonder Esmeralda,,,Prachtig.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 15-09-2009 10:46

Jammer dat de foto v/h schilderij niet ( meer) te zien is.
Ik ben ook kreeft met maagd als ascendant, herken veel van wat jij schrijft Esmeralda

liefs carla
Live is a challance!

Plaats reactie

Terug naar “Reïncarnatie Vorige Levens”