Visioen/reïncarnatie

Geloof je in reïncarnatie? Heb je zelf het idee of herinner je vorige leven(s)? En...kan een reïncarnatie in dit leven zelf ook?
karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Visioen/reïncarnatie

Bericht door karin » 16-07-2009 20:38

Mijn visioen,reïncarnatie
Ik loop door een lange zeer lange laan,halverwegen op die laan staat een witte boederij,met rechts ervan een oprit die ik op loop.
Ik ga door een witte poort,waar ik in de achter tuin kom helemaal met bloemen,allemaal witte bloemen waar ik zo van hou.In de tuin staat één stoel.Ik heel nieuwsgierig zittend op de stoel wachtend wat me gaat gebeuren.Daar staat in eens voor mijn een lange tafel,Van links naar rechts,opvolgend de dierbaren die heen zijn gegaan.De Eerste stoel daar zit mijn gids die vertelt dat ik naar binnen mag gaan.Zo gezegt zo gedaan,is er in de huiskamer éen deur die ik open.In het midden van die kamer staat een wieg,nog zo'n hele ouden wieg herkent dit iemand?Daar verander ik zelf in eens in de baby,liggend in de wieg,kijkend naar een vrouw en kijkend naar het speelmobiel dat boven de wieg hangt.Wat er nu gebeurdt,ik verander in de vrouw,en kijkend naar de baby in de wieg.telkens met deze gedaante verwisseling speelt het af in een andere omgeving waar ik telkens een stukje van waar kan nemen.Dit hele gebeuren van daante verwisseling gebeurt mijn 7 keer.Daar sta ik dan wachtend op een antwoord.Wat is dit???Ik lopend naar buiten naar de lange tafel,voor dit antwoordt. Die heb ik gekregen niet in één visioen,in meerdere visioenen met telkens langere waarnemingen om een beter inzicht te krijgen in mijn vorige levens.Om in dit leven liefde gevend te zijn.
Warme groet karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 16-07-2009 21:40

........... ben er stil van erg interesant al dit Karin de groette van aagje :wink:
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 16-07-2009 21:44

Mijn dank berdien,, ons twinkeltje.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 16-07-2009 23:14

Heb het een paar keer door gelezen,dankjewel.
Mooi wat je hier beschrijft Karin, zit wel vaker eens te denken dat ik wel eens een 'kijkje'zou willen nemen naar vorige levens. Omdat ik me af vraag bij sommige onbestemde gevoelens die toch heel wat op roepen,is het van nu,of hoort het bij toch herinneringen die ergens ópgeslagen'liggen? Want het is dan nergens te plaatsen. Geen touw aan vast te knopen dus,best lastig dan.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 17-07-2009 13:36

Daar heb je gelijk in Hannie,,soms knap lastig ,,met reíncarnatie vallen er veel puzzel stukken in één.
Warme groet karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 17-07-2009 14:28

Door dat ik herinneringen van voor mijn 2 de jaar heb, denk ik wel eens dat er dan ook best eens nog veel vroegere van vorige levens bij kunnen zitten. Jammer dat velen denken dat dat niet mogelijk is als je nog zo jong bent,het dus onthouden hebt.Weet nu natuurlijk wel dat het klopt.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 20-07-2009 18:32

OOk ik heb nog herinneringen van mijn jongere jaren,vorige levens zelfs.Is in mijn ogen heel normaal,is zeker jammer dat vele je hierin niet geloven Hannie.Weet dat jij het weet daar gaat het om,voor je verdere levendspad hier op Moeder Aarde.Jij weet,Ik weet zijn ernog meer mensen die weten over dit onderwerp?Ik zou het graag van je horen.

Warme groet karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 20-07-2009 19:43

Is zo Karin, een paar ervaringen in dit leven heb ik ook in 1 of meerdere levens mee gemaakt. Dat is door twee mensen verteld in een exact dezelfde
uitleg. Acht jaar geleden ongeveer,en de ander twee en half jaar terug.Het volgende is gewoon verschrikkelijk leuk om te vertellen: In 1966 was
het eerste keer dat gerrit en ik elkaar ontmoeten op een cursus waar ik beslist niet heen wou maar moest van m'n werk, was een schok van herkenning,huh...! Griezelig vond ik dat toen gewoon. Liep er zelfs voor weg eerst,werd er heel nerveus van,hoe kon dit.
Blijkt dus dat wij in meerdere levens oa als stel door europa getrokken zijn,
gewoond hebben, er werd vooral veel muziek bij gehoord.Laten we toch allebij van precies de zelfde soort houden,authentieke muziek van Balkan,Frankrijk,Spanje Rusland,Griekenland enz. Maar ook van indianen groepen met trommels ed. Zo kan ik nog wel door gaan. Zijn ook in dit leven niet op een plek te branden,kunnen overal wonen.
Ja,nu vinden we dat ge-verhuis welletjes zachtjes aan.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 20-07-2009 19:49

Een Eenheid,prachtig jou ervaring hannie,kippevel nu.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 20-07-2009 19:55

Mooie ervaringen hoor van jou Karin en Hannie.
Weet niet zo goed te reageren, maar het doet me wel wat dit te lezen.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Plaats reactie

Terug naar “Reïncarnatie Vorige Levens”