Kan je tegelijk als/in verschillende mensen Reïncarneren?

Geloof je in reïncarnatie? Heb je zelf het idee of herinner je vorige leven(s)? En...kan een reïncarnatie in dit leven zelf ook?
Plaats reactie
hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Kan je tegelijk als/in verschillende mensen Reïncarneren?

Bericht door hannie » 14-09-2010 13:04

Kan het bestaan dat je in het hier en nu als deel in verschillende mensen reïcarneert? Vraag me dit al een tijd lang af.
Ben het eigenlijk ook nooit ergens duidelijk in boeken ed tegen gekomen.

Iemand zei nml eens dat als je nu momenteel in Maastricht woont, werkt als leeraar, een gezin hebt bijv, dat er tegelijk ook delen van je geïncarneert kunnen zijn in een ander die bijv. als verpleegster in Amsterdam woont/werkt, of ook zo in een kind ergens anders.
Al die mensen of kinderen zouden we in vorige levens ontmoet hebben of soms ook geweest zijn?

Zelf vind ik het een moeilijk en ook wat schimmig te volgen iets zo in deze stelling.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 14-09-2010 17:47

Misschien ben je dan toe aan het boek :

De opleiding van Overziel 7

van Jane Roberts


Niemand kan je dit eigenlijk vertellen, je kunt het alleen zelf herkennen en voelen. En dan zie je hoe het voor jou werkt. Paralelle werelden en reincarnaties. Zonder woorden daarover valt het ineens samen. Net zoals mijn onderschtift over tijd.


hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 14-09-2010 18:35

Dankjewel voor deze tip Sita,
Heb lang geleden al weer drie boeken van Jane Roberts gelezen over haar contacten met, en de gechannelde boodschappen van SET.

Had al het vermoeden dat het pas 'aan' komt als het echt helemaal herkenbaar en dus ook voelbaar is vanbinnen.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Lightcatcher
Lid
Lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 25-01-2012 20:57

Bericht door Lightcatcher » 25-01-2012 23:07

Je ziel heeft zgn. zielsdelen en je kunt dus parallelle levens leiden.
Zelfs eentje die zo dichtbij je huidig leven staat, dat bijna alles gelijk is, maar met kleine (mogelijke) verschillen.
Zo heb je in andere (hogere) dimensies een zielsaspect en spreekt men van hogere zelven.
We zijn maar een deelaspect van een groter geheel.
Je ziel is dus meer dan alleen maar dit leven.
Groetjes Lightcatcher

Hans.
Lid
Lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 06-02-2013 17:12

Bericht door Hans. » 06-03-2013 08:22

Hoi Allemaal.

Ik geloof dat en weet dat ook dat ik ergens nog een tweeling ziel heb die ook aan het leren is en zich aan gene zijde dienstbaar maakt.

Enn niet een stukje hier of daar.

Groeten Hans.
Mijn leven heeft mij gemaakt wat ik nu ben

Plaats reactie

Terug naar “Reïncarnatie Vorige Levens”