karma

Geloof je in reïncarnatie? Heb je zelf het idee of herinner je vorige leven(s)? En...kan een reïncarnatie in dit leven zelf ook?
Plaats reactie
Kalilka
Lid
Lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 28-01-2012 22:36

karma

Bericht door Kalilka » 04-02-2012 23:59

Karma: dat woord had ik altijd iets tegen.
Eigenlijk vond ik het stiekem gemeen: er is iets in het vorige leven gebeurd en nu boet ik ervoor.
Ik vond het oneerlijk en besefte niet helemaal hoe erg karma door werkt.

Ik ben 2jaar geleden begonnen met verwerken van vorige levens zodat ik als dit leven klaar is ik met pensioen kan in het hiernamaals.
Dat is de planning van dit leven.

Ik herbeleefde veel levens ,maar van karma merkte ik weinig.
Dus mijn gedachte hield stand.

Mijn laatste vorige leven kwam ik te weten 2 maand geleden.

Mijn inmiddels 2 jaar geleden overleden tante vertelde het me.
Ze begeleid me al sinds haar dood.
En voor haar dood wist ik al dat ze jong zal overlijden en dat ze mij zou helpen in iets waar mijn ouders totaal niet achter zouden staan.
Het voelde toen als hekserijachtig.
Nu weet ik dat het spiritueel is ,maar nog lijnrecht tegenover het christelijk gereformeerde geloof van mijn ouders.
Mijn tante een zus van mijn moeder had de kerk al vaarwel gezegd.
Ze overleed 2 jaar terug.
Jong te jong.
De 1e keer dat ik haar zag was op haar begrafenis en sindsdien is ze geregeld op visite geweest.

Ik vroeg me op een dag iets af:"wat is het toch met mijn astma.Het klopt niet.Het is net of het geen astma is ,maar iets wat de arts toeschrijft aan. Gewoon omdat het nergens bij past.Steeds bij testen zijn mijn longen uitzonderlijk schoon voor mijn ziekte is het vreemd dat mijn ademhaling zo schoon klinkt etc. Medische eigenlijk onverklaarbaar.Wat is ermee? Ik wil vooral af van die benauwdheid snachts."

Ik had al een aantal jaar last van het feit dat ik 's nachts benauwd werd.
Eigenlijk zodra ik lag werd ik benauwd.
Ik heb geen enorm overgewicht dus dat kan het ook niet zijn.

Toen na die mijmering verscheen mijn tante.
"Lieverd weet je nog hoe tante N is overleden?"
"Ja natuurlijk.Ze is voor mijn geboorte overleden.S Nachts in haar slaap aan koolmonoxide vergiftiging."
"Inderdaad. En wanneer word jij juist benauwd?"
"Nou snachts."
"Inderdaad.Je word snachts benauwd wakker alsof je je adem ontnomen word net als bij tante N."
"Wat wil je zeggen tante J?"
"nou lievie je was tante N."
"Ik was wie?????" Dat kan niet echt niet!"
"jawel dat kan wel. Is het niet apart hoe heftig je reageerde toen je M weer zag?"
"Weer zag.Dit was de 1e keer en ja heel apart om mijn neef voor het eerst te zien en dan het gevoel te hebben hem te moeten knuffelen en te troosten omdat hij het zo slecht heeft gehad na de dood van zijn ouders."(mijn neef M bleef met zijn broer achter na de dood van zijn ouders.Mijn grootouders hebben enorm gevochten om de adoptie te krijgen ,maar er werd besloten de 2 jongens in een pleeg gezin te plaatsen. Wat enorm tot verdriet leidde bij de familie vooral mijn opa die in een kindertehuis is opgegroeid en absoluut niet wilde dat zoiets dergelijks zijn kinderen en kleinkinderen zou overkomen. Helaas is het toch gebeurd.
Mijn tante J vervolgd:
"dit komt lieverd omdat je zijn moeder was.Je hebt hem achter meten laten. En dat heb je heel erg gevonden. Daarom reageerde je zo."


Ik heb het geaccepteerd dat ik mijn tante N was en wat gebeurde er: mijn nachtelijke benauwdheids aanvallen zijn weg.
Compleet weg.
Ik was haar en ik ben overleden snachts in mijn slaap.
Gestikt.
En nu was mijn ziel "bang" dat het weer gebeurde.
Ik kon ,hoe koud buiten ook, niet slapen met mijn raam dicht.
Nu is het raam dicht vanwege de kou.
Ik slaap heerlijk nergens last van.
Wel de deur open ,want er moet iets ventilatie zijn in de slaapkamer :wink:
Afbeelding

Hans.
Lid
Lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 06-02-2013 17:12

Bericht door Hans. » 13-02-2013 18:18

Hoi

Nog even reageren op je brief, dat wat jij had was eigelijk geen straf, maar een mogelijkheid om het in dit leven beter te doen.

Groeten Hans.
Mijn leven heeft mij gemaakt wat ik nu ben

Yvo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 359
Lid geworden op: 13-02-2008 18:26

Bericht door Yvo » 14-02-2013 16:08

mooi verhaal Kalilka
Ben blij voor je dat je nu weer vrij door het leven mag.

Plaats reactie

Terug naar “Reïncarnatie Vorige Levens”