Reincarnatie film. Geloof je erin?

Geloof je in reïncarnatie? Heb je zelf het idee of herinner je vorige leven(s)? En...kan een reïncarnatie in dit leven zelf ook?
Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Reincarnatie film. Geloof je erin?

Bericht door Sita » 14-08-2013 13:00

Reincarnatie film. Geloof je erin? Heb je ervaring erin of herken je veel van dit volgende filmpje?

Ik ben benieuwd.




Hans.
Lid
Lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 06-02-2013 17:12

Bericht door Hans. » 15-08-2013 08:14

Hoi Sita

Ik heb het filmtje bekeken, maar zie niets wat ik herken,
Ik geloof wel in reincarnatie, ik ben er zelf reincarnatie therapeut en heb daar goede evaringen mee.

En ik ben daar zelf ook geweest.

Groeten Hans.
Mijn leven heeft mij gemaakt wat ik nu ben

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 15-08-2013 12:22

Hai Hans

Misschien heb of weet jij een filmpje die voor jou herkenbaarder is, aangezien je naast je beroep ook nog eens ervaringsdeskundige bent.
Die mag je dan gerust hier plaatsen, zodat het toch steeds meer toegankelijk wordt wat het begrip reïncarnatie inhoud.

Liefs Sita


Miracles
Lid
Lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 23-05-2013 13:35

Bericht door Miracles » 16-08-2013 13:34

Ik heb het begrip vorige levens wat uitgebreid.
Parallelle levens en eigenlijk bestaat de tijd niet dus ook de term vorige levens komt dan een beetje in een ander daglicht te staan.
Maar hoe dan ook zie ik het als ervaringen die je opdoet in een ander lijf.
Je ziel blijft dezelfde maar je verschijningsvorm wisselt nog wel eens.

Ken jij het gevoel of ervaring dat je ergens anders ook bewust aanwezig bent in een andere dimensie?
Als energie of ook in een vorm?

Ik ben eigenlijk benieuwd ernaar of anderen dit ook zo ervaren.

Ook is het voor mij vaak een oppakken van energieën vanuit het veld waar alle ervaringen in aanwezig zijn.

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 16-08-2013 16:13

En bedoel je dan ook eventueel andere planeten?


Miracles
Lid
Lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 23-05-2013 13:35

Bericht door Miracles » 17-08-2013 16:18

Ja op andere plaatsen dan de aarde.
Het kan ook op een planeet zijn.
Maar dan in een andere vorm of gewoon ergens in de ruimte zonder specifiek op een planeet te zijn.

Miracles
Lid
Lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 23-05-2013 13:35

Bericht door Miracles » 17-08-2013 16:19

@Hans ik zie net dat je een plaatsgenoot van me bent.
Ik woon ook in Enkhuizen wat een toeval.

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 17-08-2013 16:58

Dat is leuk, en ik heb er ook een tijd met mijn gezin gewoond. Maar dat was geen reïncarnatie hoor :)


Miracles
Lid
Lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 23-05-2013 13:35

Bericht door Miracles » 17-08-2013 18:13

Wat een verschil met waar je nu woont Winterwijk is ook heel mooi daar.
Ja Enkhuizen ik ben er niet geboren maar wel opgegroeid en trek iedere keer weer terug daarnaar...

Hans.
Lid
Lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 06-02-2013 17:12

Bericht door Hans. » 18-08-2013 09:01

Hoi allemaal

Wat mijn ervaring is met reincarnatie en vorige levens.

Vanuit hypnotherapie en daar hoort reincarnatie regressietherapie ook bij is er bij mij veel gebeurd,

Wat mij zelf betreft het een poosje aan genezijde vertoeven is heel mooi bv. ik loop in een steeg en naats mijn staat een kerk. ik zie die kerk en ga dan naar boven en zie die kerk onder mij verdwijnen en steeds kleiner worden tot dat ik op een hele mooie lichte plaats kom met een heel groot wieland voor mij, ik zie in de verte een mooi boom staan en ik ga er naar toe lopen, ik kom zo dicht bij dat ik de nerven in de bladeren zie het is er heel rustig en je kon daar uren rusten.

ik heb ook een film gezien zoals zij dachten dat het daar toe zou gaan.

Die film gaat over en dokter en die wilde alleen maar mensen helpen die konden betalen, op een dag komen er een paar arme mensen en zijn vrouw vraagd of hij die ook wil helpen en hij aarzelt en uit eindelijk helpt hij die mensen en nog wel gratis.

Op en een gegeven moment, maar dan jaren later krijgt hij het aan zijn hart en gaat dood.
Als hij aan bene zijde komt, komt in de duistere gebieden terecht en als hij bij komt uit zijn verdoving ziet hij daat allemaal geesten of zielen lopen de een is nog dronken een ander loopt nog met een strop om zijn nek die hij zelf steeds moet vast houden als straf en meer van die mensen die het niet zo goed hebben gedaan in hun leven op aarde.

Als hij wakker worden en ziet waar hij terecht is gekomen schrikt hij heel erg en roep om hulp en die krijgt hij ook.

Vanuit de schemering ziet hij twee engelen komen geestelijke helpers en die nemen hen mee naar het licht een groot hospitaal waar meerder mensen geholen worden, ook hij zijn zijn problemen met zijn hart worden verholpen na een poosje mag hij daar wat rond lopen en gaat naar een soort school met allemaal pc ook hij krijgt daar les , ook om contakt te maken met de aarde, ook zijn vrouw en kinderen.

Op een gegeven moment krijg hij verlangst naar zijn familie en wil er eens kijken hoe of dat daar gaat, dat mag en gaat terug en je ziet hem door de tuin lopen naar de deur en zijn hond herkent hem enn loopt blij naar hem toe.
In het huis zelf ziet hij zijn vrouw en even later ook haar vriend en wordt hevig jaloers en zelf boos en staat tegen haar te schreeuwen en floep hij is gelijk weer terug in die duistere afdeling, tot dat hij begrijp wat hij heeft gedaan om op die plek terug te komen waar hij ook eerst kwam.

Maar, hij belooft beterschap en mag terug om het beter te doen en dat doet hij ook en en het wordt een mooie ervaring voor hem, ook helpt hij die nieuwe vriend beter worden door het magnetiseren van een karaf drink water en nog veel meer dingen enz.

Aan gene zijde leert hij nederigheid en mag daar ook zielen die daar aan komen mee helpen om die duister periode beter door te komen op weg naar betere sferen en uiteindelijk het licht.

Zomaar een verhaal van eer stukje film naar een veronderstelling hoe het daar toe gaag en geloof ook dat het daar zo toe gaat, nederigheid en leren van je fouten, als een voorbeeld en dat is natuurlijk voor ieder anders.

En in regressieterapie gaat het weer anders, zo heb ik mensen geleerd om op een wolk te gaan zitten en je mee laten drijven naar een leven terug, waar je je leven kan overzien, ook een leven daar voor leven en wat je toe wel en niet goed hebt gedaan en waarom je je nu in dit leven zit en waarom en waarom je nu in dit leven dingen mee maken moet, waar je misschien nu tegen aanschopt en eigelijk bedoelt zijn voor lering voor je ziel om als je weer dood gaat een niveau hoger komt.

Allemaal de groeten en leuk dat jij een stads genood bent Miracles.
Mijn leven heeft mij gemaakt wat ik nu ben

Plaats reactie

Terug naar “Reïncarnatie Vorige Levens”