Vorig leven

Geloof je in reïncarnatie? Heb je zelf het idee of herinner je vorige leven(s)? En...kan een reïncarnatie in dit leven zelf ook?
Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 09-09-2008 20:53

Hoi Wilm@
Ik heb het ook meegemaakt onder hypnotherapie.net wat Margriet zegt je moet wel een goede therapeut hebben hoor.Want er kan heel wat los komen.Ikzelf vond het niet eng ,want je hoort alles nog hoor wat iemand zegt of doet.Dus je bent niet buiten westen.
Alleen je komt in een ander bewustzijn en dan kunje je dingen herrineren uit een vorig leven .Als je het eng vind kun je het ten allen tijde stoppen. maar je moet inderdaad iemand hebben die dat goed begeleid omdat je soms heftige dingen kunt zien.Hoeft niet ,maar kan wel.
En dan moet iemand wel weten hoe die jou moet opvangen.
Ik zelf heb verschillende levens gezien. In één leven was ik een indiaanse vrouw en had de naam silvermoon.Daarom mijn interesse in alles wat met indianen te maken heeft.
Dus onderzoek het goed en dan kun je altijd besluiten het te doen of niet.De keuze ligt altijd bij jou.
liefs Marianne
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 09-09-2008 21:32

Lieve Margriet en Marianne

Bedakt voor het geruststellen. Ik ga eens rustig rondkijken of ik hier in de buurt een erkende therapeut kan vinden.
Zal wel niet goedkoop zijn, maar ik ga het wel even uitzoeken.
Wordt misschien ook wel door de zorgverzekeraar vergoed.

Thnx ladies
Wilm@
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 16-12-2008 00:34

en al wat gevonden wilma?
heb ook ns zoiets evaren hypnotherapie
liefs van berdien
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 24-06-2010 21:23

wiba schreef:
Ben echt heel benieuwd of ik ook in afrika, suriname, indonesië ofzo geleefd heb? De culturen die mij het meeste aantrekken.

Liefs Wilm@ :?
Ben ook wel eens benieuwd naar mijn vorige levens. heb veel affiniteit met de kelten, maar indianen trekken mij ook erg. En ik ben altijd erg nieuwsgierig geweest naar Boeddha.

Namasté,
Cailen
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

Plaats reactie

Terug naar “Reïncarnatie Vorige Levens”