Nwe Tijdskidz

Heb jij een kind(eren) die spiritueel is(zijn), wat is dat? Een kind die 'dingen' ziet. Hoe ga je daarmee om? Of weet je niet wat te doen?
Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 14-01-2010 12:03

Er zijn hier wel mensen in bedreven hoor lieve mamadiana... begeleiden van deze kinderen, persoonlijk ken k geen therapeut die met Nwe tijdskidz werkt maar Yvo&Sita kunnen je hierin best wel op weg helpen mocht je daar vraag naar krijgen(?)

Diana kun je concreet voorbeeld benoemen over situatie wat es is voorgekomen wat voor jou zo typisch is wat hen nwe tijdskid maakt?
Er zullen vast óók leuke verhalen tussen zitten afgezien van t feit dat dit nie altijd gemakkelijk zal zijn...

Lof Garry :wink:

Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

mammadiana
Lid
Lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 13-01-2010 10:26

Bericht door mammadiana » 14-01-2010 13:29

hoi
ja om een voorbeeld te noemen
als ze iets zelfstandig doen en ik bied mijn hulp aan worden ze erg boos en zeggen dan: denk je dat ik het niet zelf kan?
en gesprekken die tussen hun gevoerd worden zijn niet kinderlijk maar volwassen en ik laat ze echt kind zijn hoor
of bijvoorbeeld een tijd geleden heb ik een entiteit in huis gehad en glenn sliep opeens niet meer in zijn eigen bed en werd zeer agressief tegenover ons allen heb trouwens het idee dat er weer iemand hier bij ons "woont"
en bezit heeft genomen van mij want een tijd geleden schrok ik opeens dat ikzelf zeer agressief reageerde en vooral tegen de kinderen dat ik ervan schrok opeens en in huilen uitbarstte op een geeven moment heb ik echt geschreeuwd van laat ons met rust het is genoeg geweest schijnbaar heeft dit geholpen want nu heb ik er geen last van moet er wel bij zeggen ten tijde dat ik zo heftig reageerde zat ik ook niet lekker in mijn vel en denk dat ik daardoor zeer vatbaar ben geworden voor die entiteit zie nu wel als ik ga slapen door het raampje van de deur een schaduw en als ik op de bank zit hoor ik iemand bij kyara boven spelen terwijl ze zelf slaapt

lieve groetjes diana

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 15-01-2010 13:17

Goh typisch hé verbaal zo sterk al voor hun leeftijd...hebben onze maatschappij veel te bieden als zij al hun uitdagingen weten te trotseren. Van belang dat jij/jullie de ouders er voor hun zijn op momenten waar nodig is, en idd gelooft waar zij véél waarde aan hechten.

Die kleine van mij wil nu al de fles beet pakken en stuurt mijn handen naar de juiste plekken...volgens mij voelt hij al energietjes...vandaag legde hij heel bewust zijn hand op mijn borst en leek zich te concentreren.

Zou je iets over je kinderen willen vertellen hoe zij als baby waren Diana.

Waardeer heel erg jou openheid hierin, kunnen wij/anderen weer veel van opsteken :wink: Liefs Garry
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 15-01-2010 13:41

Mooooi Diana en Garry wat jullie vertellen,ook zo herkenbaar.
'k Geniet hier echt van,en hoop op meer ervaringen zo van jullie te horen.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 15-01-2010 13:49

:oops: graag gedaan hor Hannie, vin t óók zo leuk van Diana hierover te willen vertellen... bijzonder:wink: Gar
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

mammadiana
Lid
Lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 13-01-2010 10:26

Bericht door mammadiana » 15-01-2010 14:44

hoi
ja vind het gewoon leuk om dit soort dingen te delen met mensen die er interresse in hebben sommige mensen kijken je aan zo van ja hoor zal wel en dan voel je je toch zo onbegrepen
om te beginnen met jeffrey
die sprak vloeiend toen ie 1 jaar was het woord intellectueel uit hihi
met 4 jaar was ie al heel zelfstandig deed alles zelf, mocht ook niet helpen
glenn en kyara zijn wat dat betreft ook hetzelfde
john is gister bij een spiritueel coach geweest waar hij al meer als een jaar in behandeling is vanwege "clusterhoofdpijn"zoals het ziekenhuis zegt
niet dus zit allemaal veel dieper maar goed ik dwaal weer af
die man zei dat glenn heel gevoelig was omdat hij voor kerst erg ziek was en nu alweer, ben gaan bloedprikken om te kijken of hij allergisch is voor de vogel, ben bang dat ik dan weer voor niks ben geweest nu ik dit gehoord heb maar ja zekerheid voor alles
jeffrey is ook niet zo'n prater helaas want merk vaak dat hem wat dwars zit maar hij praat er dan jammer genoeg niet met me over
op hyves had ik me aangemeld bij regnboogkinderen maar ook daar kreeg ik niet duidelijk een antwoord of glenn en kyara reenboogkinderen waren
ze zijn heel erg leergierig en niet bang voor dingen te doen die ik gevaarlijk vind voor hun ,ja mamma kan ik wel hoor ik dan
zo dat was het weer even ik lees het wel weer als er vragen zijn hahaha
vind dit echt leuk en bijzonder om dit met jullie te delen

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 15-01-2010 15:10

'Cranio Sacraal' wellicht heb je daar iets aan Diana?? Moest daaraan denken toen ik je verhaal las over de 'clusterhoofdpijnen', vorm van migraine neem ik aan(?)
Daar kan therapie gegeven worden doordat iemand weer synchroon gaat worden zoals dat heet. Weer in balans zijn. Bij ons gevoelige mensen is het zenuwstelsel ook gevoeliger, hierdoor worden beelden enzo beter opgenomen door t medium. Maar kan ook overbelast raken, doordat de ontvanger/medium hier nog nie mee weet om te gaan. Dus gebied tussen heiligbeen/sacrum & schedel/cranium wordt behandeld. Dit zijn energiewerkende therapeuten die zo ook een blokkade kunnen opheffen.
En wellicht goede tips en adviezen hierbij weten te geven.
Er zit er 1tje in A'dam.

'Regenboogkinderen' die term zegt mij weer nie zoveel, kun je dit toelichten Diana?

Kan me voorstellen dat je je veelal onbegrepen voelt door de maatschappij. Je kinderen zullen dit misschien ook zo ervaren. Hoop dat Jeffrey tóch zal gaan proberen hierover met je te gaan praten...wellicht kom je nog op ideeen uit via dit forum, wie zal t zeggen...tottemetot Garry
(je zegt Sjarrie trouwens :lol: )
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

mammadiana
Lid
Lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 13-01-2010 10:26

Bericht door mammadiana » 15-01-2010 15:45

Rainbow children
Regenboogkinderen zijn kinderen die deel uitmaken van de groep nieuwetijdskinderen. Gezegd wordt dat sinds 2002 elk kind als NTK geboren wordt, maar niet als Regenboogkind. Wat maakt deze kinderen dan zo wezenlijk anders?

Kenmerken van Regenboogkinderen
Hoog bewustzijn
Regenboogkinderen worden geboren met een zeer hoog intuitief bewustzijn. Ze zien en horen alles van anderen. Ook zijn ze zeer ontvankelijk voor energiëen die anderen vaak niet waarnemen. Regenboogkinderen zijn vaak paranormaal begaafd. Deze begaafdheid zorgt ervoor dat ze andere dingen kunnen waarnemen, zoals geesten.

Voeding
Regenboogkinderen kunnen allergisch reageren op voeding. Eten en drinken kan het best in kleine hoeveelheden worden aangeboden, liefst 6 tot 8 keer per dag. De kinderen drinken vaak water, en kunnen zeer veel baat hebben bij biologisch en/of vegetarisch voedsel.

Zien
Nog een ander opvallend kenmerk van deze kinderen zijn de ogen. Regenboogkinderen worden geboren met uitzonderlijk grote ogen. Vaak zijn de ogen blauw, soms ook bruin. Deze ogen kunnen dwars door je heen kijken, tot recht in je ziel. Mensen die door een Regenboogkind worden bekeken voelen zich soms naakt, omdat ze het gevoel hebben dat het kind alles ziet.

Eigen-wijsheid
Deze kinderen zijn bijzonder wijs. Het zijn vaak middel-oude tot oude zielen die teruggekeerd zijn als Regenboogkind. Deze kinderen laten zich niet zomaar alles zeggen. Hun eigen-wijsheid zegt hen wat ze moeten doen.

Hooggevoeligheid bij Regenboogkinderen
Regenboogkinderen zijn vaak te typeren als hooggevoelig (HSP, HSK). Ze kunnen extreem reageren op prikkels. Bijv.:

etiketjes in de kleding, dat schuurt op de gevoelige huid.
fel licht.
harde geluiden (bijv. in een klas).
drukke omgeving, bijv. een grote mensenmassa.

Ze kunnen zich helemaal in zichzelf terugtrekken, en bouwen een figuurlijke muur om zich heen. Of ze gaan zich afreageren, door zeer druk gedrag te vertonen. Schreeuwen, schoppen, slaan, driftbuien, kunnen dan aan de orde komen.

Samenvattend
Regenboogkinderen worden geboren als bijzonder wijze kinderen die ons heel vaak een spiegel zullen voorhouden. Door hun zeer gevoelige aard moeten ze beschermd worden tegen teveel prikkels van buitenaf. Ze zullen heel veel liefde en respect geven, mits ze zelf ook zo behandeld worden.

Overige
Een Regenboogkind dat zich niet kan ontwikkelen zal qua energielevel terug kunnen vallen.
Een Indigo- of Kristallijnkind kan zich ook ontwikkelen tot een Regenboogkind.
De term kinderen is niet leeftijdsgebonden, een volwassene kan dus ook een nieuwetijdskind zijn.
heb dit even van die hyves afgeplukt
http://rainbowfromheaven.hyves.nl/
voor diegene die hyves hebben en willen neuzen ;)

mammadiana
Lid
Lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 13-01-2010 10:26

Bericht door mammadiana » 15-01-2010 16:15

Garry schreef:'Cranio Sacraal' wellicht heb je daar iets aan Diana?? Moest daaraan denken toen ik je verhaal las over de 'clusterhoofdpijnen', vorm van migraine neem ik aan(?)
Daar kan therapie gegeven worden doordat iemand weer synchroon gaat worden zoals dat heet. Weer in balans zijn. Bij ons gevoelige mensen is het zenuwstelsel ook gevoeliger, hierdoor worden beelden enzo beter opgenomen door t medium. Maar kan ook overbelast raken, doordat de ontvanger/medium hier nog nie mee weet om te gaan. Dus gebied tussen heiligbeen/sacrum & schedel/cranium wordt behandeld. Dit zijn energiewerkende therapeuten die zo ook een blokkade kunnen opheffen.
En wellicht goede tips en adviezen hierbij weten te geven.
Er zit er 1tje in A'dam.

'Regenboogkinderen' die term zegt mij weer nie zoveel, kun je dit toelichten Diana?

Kan me voorstellen dat je je veelal onbegrepen voelt door de maatschappij. Je kinderen zullen dit misschien ook zo ervaren. Hoop dat Jeffrey tóch zal gaan proberen hierover met je te gaan praten...wellicht kom je nog op ideeen uit via dit forum, wie zal t zeggen...tottemetot Garry
(je zegt Sjarrie trouwens :lol: )
hoi Garry (uitgesproken als sjarie) hhahaha
deze behandeling krijgt ie ook bij die man
heeft ie laatst ook bij mij gedaan ik schijn niet op te houden met denken :? en dit helpt mij ook moet ik zeggen heel rustig ben ik dan een dag of 3 en dan begint het weer
en met jeffrey zal wel goed komen heeft ook migraine en de laatste tijd niet zoveel meer gehad gelukkig zal ook mede de puberjaren komen
lieve groetjes uit pinkpopcity :lol:

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 15-01-2010 17:43

Na ik ga ok pleite heine, groetsels uit denHaag :wink:
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Plaats reactie

Terug naar “Kinderen en Spiritualiteit”