graag tips

Heb jij een kind(eren) die spiritueel is(zijn), wat is dat? Een kind die 'dingen' ziet. Hoe ga je daarmee om? Of weet je niet wat te doen?
Plaats reactie
mammadiana
Lid
Lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 13-01-2010 10:26

graag tips

Bericht door mammadiana » 11-12-2010 21:12

hallo,
mijn kinderen kyara 6 jaar en glenn 4 jaar zien 'dingen' mensen
hoe moet ik hiermee omgaan ikzelf zie sinds kort ook orbs vliegen maar weet hier prima mee overweg maar hoe leg je een kind dit uit?
telkens als glenn naar het toilet gaat vraagt ie mamma komt er iets van boven? hij is er niet echt bang voor maar vind het eerder vreemd laatst kreeg ie bezoek van een meneer op zijn kamer terwijl de kleine vent in bed tv lag te kijken
kyara heeft het er heel moeilijk mee en is er erg bang voor zeg haar ook duidelijk dat er niks engs aan is maar eerder mooi en dat ze speciaal is omdat ze dat juist ervaart .
maar door deze frustratie reageren ze met boos zijn soms heel erg kwaad en schreeuwen
en aangezien ik ook nog 2 papegaaien heb is het hier heel vaak luidruchtig
ik zit gewoon met mijn handen in het haar weet het niet meer ben al van plan om de vogels weg te doen dan heb ik wat meer rust maar die kunnen er net zoals de kindjes niks aan doen.

ik weet het dus echt ff niet meer wat het juiste is
en graag hoor ik van jullie misschien wat tips want ben aan het einde van mijn latijn op het moment

veel liefs diana

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 11-12-2010 21:29

Hallo Diana,

Dat is ook niet zo makkelijk als ze er bang voor zijn. Je probeert ze gerust te stellen maar het werkt averechts. Misschien een idee met ze naar een professioneel medium of paragnost te gaan die misschien hun wel gerust kan stellen of tips kan geven waardoor ze zich beter kunnen afsluiten. Of dat het medium bij jullie kan langskomen om te praten en ook te kijkenwat voor aanwezigheden zich in jullie huis bevindt. Hoop dat je er iets mee kan. Succes.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 11-12-2010 21:44

heehee
ik vind het zowiso heel goed dat je je kinderen wel verteld dat het echt is en dat het niet iets is om bang voor te zijn.
Ken je het programma paranormale kinderen? misschien kun je daar eens naar kijken? Is best interessant en liesbeth, die vrouw van dat programma geeft ook vaak adviezen aan ouders/kinderen.
groetjes!
xx annoes
frozen eyes can't cry

mammadiana
Lid
Lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 13-01-2010 10:26

Bericht door mammadiana » 12-12-2010 12:15

dank je zal ik doen john is in behandeling bij een spiritueel genezer zal hem eens vragen of ie langs kan komen hij heeft ook een foto van de kids dus ga er wel mee aan de slag want dit is zo frustrerend soms en niet iedereen gelooft me als ik erover praat want bij mij is dit iets wat normaal is het hoort bij ons

Plaats reactie

Terug naar “Kinderen en Spiritualiteit”