dochter van 3 zoekt sneeuwklokje en mycena uit!!

Plaats reactie
zilver
Lid
Lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 25-11-2011 02:07

dochter van 3 zoekt sneeuwklokje en mycena uit!!

Bericht door zilver » 25-11-2011 03:07

Hallo,

Nou ik heb mij net aangemeld en ga direct los op dit forum ;-)
Ik kom veel herkenbare topics tegen.

Mijn dochter van 3,5 is een nieuwetijdskind. Ik heb al meerdere wegen met haar bewandeld omdat ik voelde dat er iets meer was dan alleen haar 'lastige' gedrag. Nu ben ik sinds kort bij een natuurgenezer en heldervoelend therapeute beland. Een geweldige vrouw, ik heb voor het eerst het gevoel dat we op de goede weg zijn.

via het consult kwam de behandelmethode uit op bloesemremedies. De benodigde bloesems voor mijn dochter blijken sneeuwklokje en mycena te zijn. Heftig, ik schrok van de kenmerken toen ik deze in de handleiding las. Volgens de therapeut zijn deze heftige emoties veroorzaakt in een vorig leven. Dit vind i nu wel moeilijk te begrijpen. Ik sta voor heel veel dingen open en geloof er van de enekant ook wel in....maar het wordt wel steeds vager! Ze krijgt nu sinds een paar dagen de druppels en ik ben heel benieuwd naar het resultaat

hebben meer forumleden hier ervaring mee of kan iemand mij extra informatie geven.

Dank!
Zilver

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 29-11-2011 09:00

Hoi Zilver

Ik heb een klein beetje kennis van de bachbloesems maar het sneeuwklokje en de mycena ken ik niet hierbij.
Op internet las ik dat het bij de nederlandse bloesemtherapie hoort.
Daarom kan ik je er niet verder over inlichten, ik ken het niet.
Wat ik wel heel mooi vind is dat maar weer blijkt dat we zelf uitzoeken wat we nodig hebben op dat moment. Zo ook je dochtertje, want zij wist zelf niet wat ze koos en wat het met haar zou kunnen doen.

Zie je al resultaat bij haar?

Groetjes Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Yvo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 359
Lid geworden op: 13-02-2008 18:26

Bericht door Yvo » 29-11-2011 13:08

Een mooi bericht van de bachbloesem en denk ook zeker dat het een positief effect heeft op je dochtertje.
Het verhaal van haar vorige leven en de verwerking ervan,,, tja prima denk ik alleen hebben we nu met het rugzakje van dit leven te maken en dat is al genoeg. Laat je het wel weten hoe het gaat met de bloesem? ben heel benieuwd.

zilver
Lid
Lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 25-11-2011 02:07

Vorderingen

Bericht door zilver » 30-11-2011 00:47

Hallo Wiba & Yvo,

Mijn dochter gebruikt de druppels nu ruim een week. De eerste paar dagen was ze heel opstandig en tegendraads. Maar ze lijkt nu meer voor rede vatbaar. Als ik situaties uitleg luisterd ze goed en geeft duidelijke antwoorden. Dus ik merk zeker al verschil. Maar de druppels hebben nog enkele weken nodig om de werking echt te zien... ik houd jullie op de hoogte :-)

Zilver

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 30-11-2011 08:44

Dat is mooi Zilver dat de druppels zo snel werken, ik zie het ook bij de mensen die van mij de bachbloesems gebruiken en merk het zelf ook als ik ze gebruik.
Juist bij kinderen en dieren kan je mooi zien of een gedrag ook veranderd,

Groetjes Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Plaats reactie

Terug naar “(Bach)Bloesemremedies”