Alfons Ven

Plaats reactie
wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Alfons Ven

Bericht door wiba » 27-03-2010 17:08

http://www.alfonsven.com/

Zijn er mensen die ervaring hebben met de productien van Alfons Ven?
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 27-03-2010 22:51

Nee ik niet.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

gerrit
Lid
Lid
Berichten: 325
Lid geworden op: 24-10-2008 11:53

Bericht door gerrit » 28-03-2010 00:27

Heb even gekeken.

Zag geen herkenbare punten. artikelen nog nooit gezien,

Komt wel serieus over (?) Lijkt 't
oordeel over gedrag niet over de persoon

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 28-03-2010 10:06

Mijn docente van de reflexologie opleiding gebruikt dit zelf en raad mij aan om de producten te adviseren.
Ik had er ook nog nooit van gehoord. Ben dan ook gaan zoeken en kom ook artikelen tegen dat het een oplichter zou zijn.
Daarom mijn vraag of iemand het kent.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 28-03-2010 10:20

heb n beetje een raar gevoel als ik op die site kijk ik ken het niet maar als ik het zo lees haha is misschien je docente daar in opleiding?
huh joh zit ff tussen door op internet kom ik dit tegen zie link onder tros opgelicht

Intentie Alfons Ven Academie.
Inbreng van de academie om alle beschikbare kennis van Alfons Ven over te dragen. Kennis die moet leiden tot besef en inzicht.
De academie verplicht zich tot een goede structuur in de opleiding.
Kwaliteitsbewaking van het totale leerproces voor de therapeut in opleiding.
Bevordering van (beroeps) professionaliteit
Voordurend afstemmen van leerprocessen en praktijksituaties en zonodig bijstellen van deze processen.
Een succesvolle ontwikkeling en certificering van cursisten.
Aanstellen van geschikte docenten

tros opgelicht

http://www.opgelicht.nl/index.php?id=198
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 28-03-2010 10:28

Juist Berdien dat bedoel ik nu.
Er is veel negatieviteit over vermeld dus ja ik vertrouw het niet zomaar.
Zoek dan ook ervarings deskundigen hiermee.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 28-03-2010 11:14

Wilma ik zou heel voorzichtig zijn hiermee.Ik heb er geen goed gevoel bij.Ik ken het niet.
Trouwens ik vind het niet juist dat jou opleidingsdocente jou advisieert dit aan jou clieënten voor te schrijven.Allen maar omdat zij dit zelf gebruikt. Zij zal daar wel dingen van afnemen en dit klinkt allemaal heel commercieel.Je mag als voetreflex therapeute geen (genees) middelen voorschrijven .Dit mag alleen een arts of een natuurgeneeskundige.Dus ik heb ook vraagtekens bij jou opleiding.Brandt je vingers niet !
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 28-03-2010 11:33

Marianne schreef:Wilma ik zou heel voorzichtig zijn hiermee.Ik heb er geen goed gevoel bij.Ik ken het niet.
Trouwens ik vind het niet juist dat jou opleidingsdocente jou advisieert dit aan jou clieënten voor te schrijven.Allen maar omdat zij dit zelf gebruikt. Zij zal daar wel dingen van afnemen en dit klinkt allemaal heel commercieel.Je mag als voetreflex therapeute geen (genees) middelen voorschrijven .Dit mag alleen een arts of een natuurgeneeskundige.Dus ik heb ook vraagtekens bij jou opleiding.Brandt je vingers niet !
Ze zegt ook niet dat ik het voor moet schrijven, maar dat zij er goede ervaring mee heeft bij die ene klacht. Is dan als advies mee te geven. Geen voorschrift zeker niet.
Iedereen kan het op internet bestellen en zij zegt niet dat we het bij haar kunnen bestellen.
Zo leren we ook voedings adviezen te geven en wat etherische olieën kunnen doen.
Elke cliënt kan dan zelf bekijken wat voor hem/haar zal kunnen werken, geen voorschrift maar advies.
De docente is aangesloten bij de vakgroep Reflextherapeuten "de Wouden" toch een goede stichting lijkt me.

Maar ben blij met je reactie Marianne, want over de Alfons Ven heb ik ook geen gevoel.

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 28-03-2010 16:58

Nee ik ken het niet Wilma....ga op onderzoek uit.....kijkend wat het je brengt voor je iemand er een advies voor geeft.Geloof niet in alle praatjes...wat is jou gevoel hierin daar gaat het om..jou energie stroom.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “(Bach)Bloesemremedies”