Tips?

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Tips?

Bericht door wiba » 31-07-2010 12:24

Hoi allemaal

Iemand gaf een tip op een andere topic of bloesem therapie mogelijk zou kunnen helpen.
:oops: Sorry weet even niet wie het was, maar is er iemand die mij een tip kan geven wat geschikt voor mij op dit moment is?
Dit gezien mijn droom en ontwikkeling waar ik nu in zit?

Thanx alvast Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 31-07-2010 17:03

Hoi lieve Wilma,
Ik ben geen bach bloesem experte maar heb dit voor je opgezocht.

Walnut helpt oude banden verbreken en helpt je aan te passen aan een overgangssituatie ,nieuwe levensfase.

Olive helpt bij uitgeput zijn geestelijk en lichamelijke vermoeidheid beroofd zijn van energie.

Cerato (loodkruid) twijfelen aan eigen oordeel veel raad en bevestiging vragen aan anderen.

scleranthus (hardbloem) is voor besluiteloosheid twijfel ,wisselende stemmingen onevenwichtigheid.

Deze lijken me wel goed voor jou.Als ik de dingen zo lees wat je geschreven en beleefd hebt.
Bovenal geloof in jezelf Wilma.Twijfel niet want je bent een mooi persoon met veel kwaliteiten.Juist in een overgangsfase waar je nu inzit is dit moeilijk.Misschien een troost voorjou maar het merendeel van de wereldbevolking zit nu in deze zelfde fase.Door de nieuwe energieën die op de wereld zijn gekomen en nog steeds komen.Is het voor iedereen moelijk dit bij te houden.Veel vermoeidheid ,veel technische uitval (computers, telefoons,kassa's)
Iedereen beleeft dit op zijn of haar eigen manier en alles is goed.
Ga dus mee met de stroom en laat je angst varen.Want angst blokkeerd alleen maar.
Weet dat je beschermt bent.Nu en voor altijd.
leef in het Nu want dat is alles wat we hebben het NU.
Als je constant maar bezig bent met wat er morgen of straks kan gebeuren dan leef je niet echt in het Nu.
Dan wordt je meer geleefd.
Geniet van het pad ,jouw levenspad.Leer .Leef ,Groei.
liefs Marianne XX
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 31-07-2010 22:11

Dank je wel Marianne voor je antwoord.
Iemand benoemde het, daarom dacht ik er aan wat dan geschikt zou kunnen zijn.
Bedoel om mijn onzekerheid wat los te laten.
Ben niet bang hoor, geniet er wel van. Maar zou eigenlijk wel graag wat zekerder zijn. Leef zeker in het nu en zit niet te wachten wat er nu weer op mijn pad zal komen. Het is er ineens of niet. Zo laat ik het ook allemaal maar gebeuren.
Ben wel heel snel moe, maar moet mezelf gewoon goed in acht nemen dat ik voldoende slaap krijg, dan kan ik alles veel beter aan en wat er als vervelend op me afkomt, makkelijker verwerken.
Ik ben er ook niet de hele dag mee bezig hoor.
Ben geinteresseerd in bach bloesems en dacht es kijken wat mogelijk zou kunnen zijn.
Ik zal het in gedachten houden wat je hier schrijft voor tips.
Neem het nog niet direct hoor, dat vind ik nog niet echt nodig, maar mocht ik er meer last van krijgen dan weet ik wat ik event gebruiken kan.

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 31-07-2010 23:12

ik heb dr de ballen geen verstand van maar dacht ineens aan deze op de een of andere mannier

http://www.plantaardigheden.nl/bloesemr ... nkruid.htm
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 01-08-2010 07:24

Dank je Berdien, is een mooie site.
Lover heeft er ook al veel over geschreven, maar omdat ik er zelf ook geen verstand van heb, denk ik ik vraag iemand die er ervaring mee heeft iets kan bedenken wat precies bij mij zou passen.
Er zijn er ook zo veel die op elkaar lijken en hoeveel moet je dan mengen en waarom juist die combi?
Ik weet het zelf ook niet.
Ik ben niet moedeloos hoor, echt niet alleen nieuwschierig wat er in dit geval voor geschreven zou kunnen worden en waarom.
Of ik het dan ook neem is nog helemaal niet zeker.
Tot nu toe doe en kan ik het allemaal zelf, denk ik. Hihi ja weer die onzekerheid :wink:
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 01-08-2010 10:47

whahaha nou hier kan je ze gemengd en al krijgen deze zijn voor onzekerheid

http://www.spiritualgarden.nl/webwinkel ... l/d67.html
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 01-08-2010 10:50

whahahaha deuk en als je geen keuze kan maken dan is 6 :wink: misschien iets hihi
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Zina
Lid
Lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 09-07-2010 11:30

Bericht door Zina » 01-08-2010 11:09

Je kunt Bachbloesems toch niet zomaar uit de losse pols aanschaffen?
Ik dacht dat je eerst moest laten uittesten welke het best bij jou hoort op dit moment, ik heb het nl. wél zelf 's gekocht en toen kreeg ik van een Bachbloesem expert te horen dat ik die niet had moeten nemen.
Misschien's bij Sonia Pereira informeren, die weet er heel veel van.
Ik heb haar er toendertijd ook over geinformeerd en een Bachbloesemflesje ontvangen, met een mix erin.
..music serves to heal the soul..

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 01-08-2010 12:25

Waarom beginnen met bachbloesems Wilma?
Vertrouw op je zelf, zelfs nu met de transformatie.
Je intuïtie komt op mij heel sterk over....laat je zelfvertrouwen net zo groot zijn......
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 01-08-2010 13:31

Zina daarom informeer ik ook, ik weet dat er mensen op het forum zijn die er iets meer van weten dan ik zelf.
En wil daarom ook niet zomaar iets nemen. Kan op internet veel vinden, maar wil niet zelf aan het mixen slaan.
Ja Sonia weet er veel van heb haar wel eens op tv er over gehoord.

Cailen, ja je hebt ook wel gelijk hoor, ik neem het ook niet zomaar.
Maar ben alleen nieuwschierig of er iets is, dat wellicht wat verlichting zal kunnen geven.
Ik zie ook wel dat wat ik toesta in mijn intuitie dat het goed overkomt en ik er op vertrouwen kan. Maar ja aard van het beesie en het gaat zo snel allemaal dusssssssss.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Plaats reactie

Terug naar “(Bach)Bloesemremedies”