Ervaringen

Ervaring met het krijgen van berichten van GENE ZIJDE?
wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Ervaringen

Bericht door wiba » 15-10-2009 16:43

Hallo allemaal

Heb je ervaring met boodschappen uit Gene Zijde? En wil je het met ons delen? Ik zou ze graag willen horen.

:P Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 15-10-2009 16:56

Op welke wijze bedoel je Wilm@?groetsels Garry
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 15-10-2009 17:03

Heb je behoefte om te delen wat voor soort boodschappen je krijgt.
Ben je er bang voor.
Weet je niet zeker of het een boodschap van Gene Zijde is.
Hoe kan je omgaan met deze boodschappen.
Wat kan je er aan hebben of werkt het je juist tegen.
Hoe herken je wat een boodschap.

Zulke dingen bedoel ik. Gewoon je beleving hiermee. Mocht iemand de behoefte hebben om te delen dan kan dat hier.
Zelf heb ik er niet veel ervaring mee, dus ben ik benieuwd hoe de beleving van anderen hier mee is.

Gr Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 15-10-2009 20:57

Ik kijrg ze wel veel de laatste tijd. Zal even een voorbeeld noemen. Ik heb heel veel contact met mijn opa en oma, de ouders van mijn vader. Mijn oom, mijn vaders ouderste broer is vorig jaar overleden. Ik krijg ook van hem boodschappen. Om het verhaal kort te houden. Mijn vader heeft ook nog een jonge broer. Mijn oma vooral vertelt me dat ze zich zorgen maakt om haar jongste zoon. Ze wil graag dat ik met hem ga praten maar ja ik heb helemaal geen contact met hem. Ze is dus veel bij hem. Nu vertelde mijn moeder dat mijn oom zijn ouders zo erg mist en hij draagt dus ook hun sieraden. Hij houdt ze dus vast op aarde. Dat wist ik al van mijn oma. Heel gek dat ik dit allemaal al wist want mijn moeder weet niet dat ik dit allemaal kan. Mijn oudste oom die overleden is wordt hierdoor niet zo goed ontvangen door zijn ouders omdat ze teveel bezig zijn met zijn jongste broer, ook mijn vaders broer dus. Mijn oom is een beetje eenzaam daar maar gelukkig goed ontvangen door de ouders van zijn moeder en nog een andere oma die ik niet ken. Ben wel blij dat te zien.

Dit is een voorbeeld hoe ik dit allemaal ervaar. Had dit nooit zo maar het laatste jaar is er veel ontwikkeld bij mij hierin. Ik krijg het via beelden maar ook via horen binnen. Er komen dan gedachten binnen die van hun komen. Heel apart maar ook heel mooi. Soms heb ik contact met ze via mijn dromen maar sinds ik het ook zo kan, ervaar ik ze minder in mijn dromen en meer als ik wakker ben.

Nou een heel verhaal toch maar wilde dit wel graag delen.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 16-10-2009 08:27

Lieve Louisa,
mag k je n persoonlijke vraag stellen...waarom deel je je talent niet hierin met je moeder?Liefs Garry
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 16-10-2009 21:41

Dat lijkt me nu zo bijzonder dat je dat zo duidelijk kunt ervaren.
Kan me voorstellen dat dat wel eens beangstigend kan zijn geweest. Al in je dromen, maar ook nu als je gewoon wakker bent.
Lijkt me nu het vaker bij je voorkomt ook wel fijn om op deze manier in contact te kunnen blijven.
Komt het dan zo ineens ergens op de dag voorbij of moet je daar voor gaan zitten en mediteren ofzo?

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 16-10-2009 23:22

Bij mij komt het spontaan Wilma. Net of ze gewoon ineens even bij je langskomen, heel apart. Kan het ook niet verklaren hoor, het gebeurt gewoon. Soms ook wel als ik even niets doe en gewoon voor me uitstaar maar ook als ik achter mijn laptop zit. Het maakt dus niet uit. Ben ook blij dit te mogen ervaren maar ik kan het niet afdwingen. Soms willen ze wel als ik dat wil maar soms ook niet. Het is wel mooi.

Garry, je vraagt of ik dit met mijn moeder kan delen. Hum, ze is wel wat begaafd, kan bijvoorbeeld helen met haar handen maar ze doet er niets mee. Ze vindt het leuk allemaal maar is ook afstandelijk daarin. Weet niet of ze me dan wel serieus neemt. Daar ben ik dan weer bang voor.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 17-10-2009 06:13

Ja ik herken ook dat de directe omgeving er niet altijd open voor staat.
Iedereen lijkt ook dit op eigen tijd en nivo te willen doen. Wel jammer dat je angst heb over hoe je moeder zal gaan reageren, terwijl t juist heel mooi zal kunnen zijn om t juist met haar te kunnen delen. Maar jouw gevoel zal wel gegronden redenen hebben Louisa.

Ik heb vroeger gehad dat als ik op de bank een tukkie lag te doen er aan mn borst gezeten werd, dit von ik een vreselijke ervaring en durfde er met niemand over te praten...vervolgens bleek ik later een knobbeltje te hebben gehad en moest ik voor een mamagrafie naar t zh, bleek overgevoelig klierweefsel te zijn maar kneep em aardig.

Toen mijn zus hoog zwanger was hebben wij een nacht gelijktijdig over ons moeder gedroomd. Bij mij wees mn moeder naar een rood gordijn, toen dacht ik wat bedoelt ze nou :?: Maar inmiddels heb ik een antwoord hierin verkregen, ben nu zelf moeder en heb die rode gordijnen waar zij naar wees. Zij wees mij erop dát ik dus ooit ook moeder zal gaan worden, want ik heb destijds rond men 20e zo met mn zus meegeleefd met haar zwangerschap :lol: Het gevoel als mn moeder contact met me maakt is altijd zo byzonder.

Zo heeft ze ook een beeld van haar handen laten zien aan mij...ze heeft altijd zulke mooie vrouwelijke handen gehad in haar leven en helemaal als haar nagels lang en gelakt waren, heel mooi. Zo gaf ze aan er ook voor me te zijn.

En helemaal toen ze mij het liedje van Madonna Little Star liet horen, dit terwijl ik deze cd al jaren had, maar was me nie zo heel bewust van de tekst in dit nummer. Lief van haar hoor een echte moeder...zo zag ik haar voor mij pleiten leek wel bij een geestelijke of zo, bij haar aan gene zijde op de bank, ze hebben mij niet gezien, maar ik mocht observator zijn. Heel bizar........hier kreeg ik kippevel van toen ik wakker werd.


Liefs Garry :wink:
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 17-10-2009 11:27

Mooi om jullie ervaringen te lezen Louisa en Garry, ook heel herkenbaar.
Vind het ook zo geruststellend om op die manier nog eens wat te vernemen van die gene die aan gene zijde zijn. Ben er nu wel aangewend inmiddels, maar toen dit zich op eens achter elkaar voordeed zo,n elf jaar geleden, voelde ik mij daar bepaald niet rustig onder.Griezelig zelfs.
Terwijl ik m'n levenlang al hele sterke voor gevoelens had en later voorspellende dromen, was het horen van 'gebrabbel' met soms herkenbare stem ook, en zinnen/boodschappen/aanwijzingen, alsof er iemand naast me stond, verwarrend de eerste keren en schrikken. In een jaar tijd gebeurde dit in een heel rap tempo. Alles kwam tegelijk in dat jaar, eerste tarot kaarten ,boeken kwamen 'zomaar' op m'n pad die ik juist nodig had om hier wegwijs in te raken, en kreeg later als kado een sessie bij een medium waar ik nooit wat mee had 'zulke'mensen, die doodleuk zei, dit wat ik nu doe kan jij ook, in vorige levens ben je hier ook altijd mee bezig geweest. Ook al had ze alles goed betreffende mijn jeugd, fam, leven etc bleef ik sceptisch.
Ben daar toen weg gegaan met een verbijsterend gevoel, maar ook iets van het zal wel, zoiets, naast me neergelegt dus. Tot ik met Sita in kontakt kwam drie j. geleden, toen geloofde ik het eindelijk wel, was er aan toe ook. :D

Maar zachtjes aan groeide ik daar naar toe en werd het eigen, en ook het gewoon vinden om 'mijn' bevindingen die ik hoorde te vertellen ,waardoor het ook te staven was oa voor de mensen dicht om mij heen die er voor open stonden. Overdag komt het het meest voor dat ik beelden krijg, en in gesprekken duidelijk hoor dit klopt wel of of let op! ga dit na, of die houd iets achter etc. Ook dromen van jaaaren! geleden komen nu heel bizar precies zo uit. Drie jaar geleden vertelde ik ook wat er zou gebeuren in oa de fam vooral, wat niemand toen kon zien/weten, dat is exact zo gegaan.
Jammer dat er nog zo ontieglijk veel mensen uit vaak angst en onwtendheid dit af doen als hocus-pocus, en/of gestoord zijn ergens. :shock:
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 17-10-2009 23:53

Fijn dat jullie dit ook delen en dat ik niet de enige ben die deze ervaringen heb die ik met bijna niemand kan delen. Ben ik jullie erg dankbaar voor. Wat mooi Garry hoe jouw moeder contact met je maakt op die manier. Mooi verhaal hoor. En ja Hannie bij mij gaat het ook zo in een rap tempo, ook al heb ik deze ervaringen mijn hele leven al maar toch altijd stilgehouden en er niets mee gedaan. Zo had ik jaren terug zelfs dat ik bij Bert kwam wonen. Zijn vader die al heel lang dood is staat met een foto op de piano. Echter het lijstje was stuk dus ik dacht, zet hem even in de kast totdat ik een nieuw lijstje heb gekocht. Nou dat heb ik geweten. Ik zat op de stoel en werd ineens geduwd, schrok me echt kapot. Op de zonnebank gebeurde het weer. Normaal is een zonnebank heel warm maar er kwam ineens een kou over me heen en weer werd ik als het ware geduwd, beetje geschud zelfs. Ben doodsbenauwd van de zonnebank afgegaan, aangekleed en naar beneden gestormd. Heb de foto op de piano gezet en daarna dit nooit meer meegemaakt. Bert keek me stomverbaasd aan en vroeg wat er aan de hand was. Hij heeft altijd contact met zijn vader willen hebben maar dat is hem nooit gelukt. Toen keek hij wel raar hoor dat ik nu juist wel contact met hem had. Trouwens heb nog weleens contact met hem, alhoewel ik hem nooit gekend heb. Maar hij duwt me niet meer haha. Dat vond ik wel beangstigend maar hij liet daarmee weten dat hij graag op de piano blijft staan. En zo heb ik wel vaker van dit soort ervaringen. Blijft leuk hoor dat ze op die manier laten weten dat ze er altijd nog zijn. Ook in dromen trouwens. Op die manier krijg ik soms ook antwoorden. Kan er wel uren over praten haha. Gelukkig ben ik er nu ook niet meer bang voor. Dat was ik vroeger wel.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Plaats reactie

Terug naar “Berichten van GENE ZIJDE”