Ervaringen

Ervaring met het krijgen van berichten van GENE ZIJDE?
carla
Lid
Lid
Berichten: 570
Lid geworden op: 18-03-2008 16:39

Bericht door carla » 05-05-2010 12:24

Je hebt het mooi "vertaald" hoor Margriet :wink:
Ik kan me voorstellen dat je overspoeld werd door dankbaarheid.

liefs carla
Het zijn de dingen die we denken te weten, die ons er van weerhouden te leren

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 05-05-2010 12:45

Wat bijzonder Margriet :!:
Fijn dat je jouw ervaring wilde delen, zo'n wonder.
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 05-05-2010 16:21

Wat een prachtig verhaal Margriet ook al ben je vast wel erg geschrokken natuurlijk. Hoe bijzonder ook dat je zo op die manier bent geholpen. Jouw tijd was duidelijk nog niet gekomen he. En toch een hele mooie ervaring zo. Zo voelde ik dat ook toen ik hulp kreeg tijdens het auto ongeluk. Dank je voor het delen.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 16-05-2010 22:32

Zat vanavond met een vriendin op hyves te chatten en ineens werden we allebei vanuit het niets bevangen door hetzelfde gevoel. Een heel rustig gevoel, was eigenlijk niet goed te omschrijven. Zij voelde een heel zelfverzekerde, sterke persoon en ik kreeg ineens een gevoel van herkenning. Ik heb een vraag de kosmos ingestuurd waarvan het antwoord zou laten blijken of ik goed zat met mijn gevoel. Precies op hetzelfde moment kregen we het koud en voelde we allebei rechts een windvlaag. Het was mijn moeder die 12 jaar geleden overleden is. Ik heb zelf niet direct contact met haar mogen hebben en toevallig hadden we het gisteren over haar gehad. We hadden het er ook over gehad dat ik graag zelf dat contact eens wilde, maar dat ik dat misschien wel te graag wilde. Mijn moeder heeft hiervoor altijd een andere weg gevonden. Nu dus via die vriendin die mijn moeder nooit gekend heeft. Die vriendin kreeg een heel warm gevoel aan haar rechterzijde als ze naast haar op de bank zat. Meerdere keren hebben we bevestigd gekregen dat ze het was. Die vriendin kon me mooie dingen vertellen (die ik graag privé wil houden). Prachtig.....emotioneel, maar erg mooi, dat dat zo kan.

Zo ook de avond dat mijn moeder was overleden. Ik lag op bed, half half te slapen, op zo'n dag slaap je niet echt. Ik lag met mijn gezicht naar de muur en voelde ineens heel sterk dat er iemand achter me stond, het voelde zo vertrouwd. Er werden twee armen om me heen geslagen en toen was het weg. Het kan niet anders dan dat mijn moeder is geweest om te vertellen dat ze uit huis wegging. Ik krijg er nog tranen van in mijn ogen als ik eraan terug denk....

Op mijn vorige werkplek zag ik in de nachtdiensten vaak schaduwen in mijn ooghoeken voorbij schieten, mijn gevoel zegt me dat dat patiënten zijn die overleden zijn, maar er zelf nog niet aan toe waren deze wereld te verlaten. Ik ben er nooit bang voor geweest. Op de één of ander manier geeft het me rust.

Ik vind het heel mooi om tekens van gene zijde door te krijgen. Maar ik kan me ook goed voorstellen dat mensen het eng vinden, het ontastbare...

Namasté,
Cailen
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 16-05-2010 22:52

Wat mooi Cailen om dit zo mee te maken allemaal.Ook dat je op zo'n bijzondere wijze contact kreeg met jouw moeder vooral,deed het op haar eigen manier wanneer de tijd daar was.
Prachtig dat je de avond van haar overlijden ook zo duidelijk twee armen om je heen kon voelen,dat vergeet je ook nooit weer he,bijzonder moment om vast te houden voor altijd!

En het is beslist heel erg jammer dat zo velen er de griezels van krijgen als hen dit gebeurd, erg jammer is dat,inherent daaraan zijn ze ook vaak erg bang voor de dood en alles wat daar mee te maken heeft.
Dankjewel voor dit te willen vertellen.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 17-05-2010 06:30

Hoi Cailen

Momenten om te koesteren en van te genieten.
Houd dat gevoel vast en zo mooi dat je het deelt.
De bevestiging vragen en krijgen als je denkt te weten wie het is is een mooie manier om te zien dat je niet de wens van de gedachte laat spreken maar dat het die persoon ook werkenlijk is.

Mooi dit, Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 17-05-2010 11:33

Wat mooi Cailen, die armen om je heen. Heel bijzonder en vergeet je nooit meer he?!
Ook zulke ervaringen gehad met mijn moeder, vooral de eerste maanden na haar overlijden was
ze sterk aanwezig en verschillende bevestigingen van haar gehad.
Soms ook besef ik later pas hoe bijzonder 't was.

Bijvoorbeeld die keer dat ik een lift instapte. Voordien hoorde ik in m'n hoofd een liedje dat we tijdens
haar sterfbed vaak zongen samen. Dat was "ons" liedje.
Toen in de lift ineens zo'n sterke aanwezigheid/energie van m'n moeder, de lift was er helemaal mee gevuld!

Laatst dacht ik hieraan terug, zo'n sterk gevoel kan ik makkelijk weer terugroepen. En ik vroeg me af: "Waarom was
't in de lift eigenlijk?"
Meteen een antwoord in m'n hoofd kwam: "Omdat de energie geconcentreerder is in een kleine ruimte. Zo kon ik haar
aanwezigheid gemakkelijk en duidelijk voelen."
Die middag las ik op 't internet "toevallig" ook zo'n voorbeeld van iemand, en diegene zei ook dat de energie in kleine ruimtes
sterker voelbaar is...."

Ik weet dan niet waar zo'n antwoord vandaan komt, maar maakt niet uit, vind 't een mooie bevestiging en 't sterkt mijn gevoel!

Bedankt voor jouw ervaringen Cailen :D
liefs Edith
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 17-05-2010 16:16

Hoi Edith

Jij kan ook zo levendig vertellen, net als Cailen. Is bijna voelbaar wat jullie voelden.
Vind het wel logisch klinken eigenlijk, van die kleine ruimtes dat de
energie dan beter voelbaar is.

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 17-05-2010 16:42

O, mooi dat 't zo levendig overkomt, bedankt voor compliment Wilma.
Ja, ik weet niet waar die informatie dan vandaan komt, maar vond 't ook heel logisch. :roll:

liefs Edith
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 17-05-2010 16:49

Ik weet ook vaak niet waar de informatie vandaan komt, ik vertrouw er maar op. Maar het zou zomaar door gene zijde ingefluisterd kunnen zijn.
We hebben het ook meegemaakt dat mijn partner ineens hoorde dat ze naar de slaapkamer moest gaan. Dat deed ze, bleek één van onze jongens uit het raam te hangen. Ze kon hem nog net bij zijn shirt pakken anders was hij zo recht naar beneden gevallen. Dat is al 2 keer gebeurt. Toen we nog in het midden des lands woonden, werd partner 's nachts wakker gemaakt. Ze ging bij de kids kijken, had één van hen zijn slaapzak opengeritst en hij zat er helemaal in vastgedraaid (hij was toen 3 maanden).
Maar beide kids voelen ook heel sterk de aanwezigheid van oma-in-de-hemel. Heel vaak kijken ze ineens allebei dezelfde kant op en krijgen dan een glimlach om hun mond, als baby al.

Namasté,
Cailen
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

Plaats reactie

Terug naar “Berichten van GENE ZIJDE”