Ervaringen

Ervaring met het krijgen van berichten van GENE ZIJDE?
karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 17-05-2010 19:23

Prachtig dat jou partner die waarscuwingen krijgt,zo levendig dit schrijven dat het als een film voorbij komt.Jou Moeder een beschermengel voor de kinderen :lol: zeer krachtig.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 17-05-2010 19:30

Inmiddels krijgt ze die berichten niet meer zo door, ze vindt het niet prettig.
En ik denk zeker dat de jongens mijn moeder als beschermengel hebben, maar volgens mij is ze niet de enige.
Mijn gevoel zegt me (en dat is een keer door mijn vrouw bevestigd) dat mijn moeder nooit alleen is. Mijn oma staat altijd schuin achter mijn moeder.
Al was het maar 1 minuut dat ik ze allebei kon knuffelen en mijn kinderen kon laten zien. Tuurlijk ze kennen de jongens, maar er is toch niets mooiers als je eigen moeder je kinderen tonen en voor mij ook niets mooiers als mijn oma haar achterkleinkinderen te tonen....puur uit trotsheid.....

Blessed be,
Cailen
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

carla
Lid
Lid
Berichten: 570
Lid geworden op: 18-03-2008 16:39

Bericht door carla » 18-05-2010 00:20

Prachtig om te lezen, jullie verhaal.
Dank je wel voor het delen, ik kon haast meevoelen zo duidelijk beschreven jullie het.

liefs carla
Het zijn de dingen die we denken te weten, die ons er van weerhouden te leren

Zina
Lid
Lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 09-07-2010 11:30

Bericht door Zina » 15-07-2010 11:54

Ik heb bij vlagen paranormale ervaringen, maar telkens spontaan en het heeft telkens een bepaald onderwerp heel apart.
Puzzelstukjes vallen dan telkens op z'n plaats. B.v wachtend op een telefoontje over een woning, en komt er ineens een vrachtwagen voorbij met de naam van mijn ex (destijds nog vriend) erop en daarachter: 'verhuizingen' :lol: Was echt lachen, vooral omdat op dat exacte moment een gemiste oproep van de woningconsulent op de mobiel stond (we konden niet opnemen omdat we in de auto zaten)..
Of ik visualiseer dat er een engel op m'n schoot zit, die me dan beschermt tijdens de autorit en plots voel ik dat er een ring om m'n vinger wordt geschoven. Heb opgezocht wat dat betekent (op internet), en het betekende dat je beschermd werd door een engel..
Inderdaad knipperende lamp bij het overleden van een oom, als je op je hurken zit aan je broekriem worden getrokken zodat je achterover valt en languit ligt..grappig :roll:
De telefoon waarvan automatisch knopjes worden ingedrukt en gekke getallen op de display komen te staan, spullen die verdwijnen en ineens weer tevoorschijn komen in de zak van m'n jas, terwijl ik deze al die tijd heb gedragen..
berichten op het antwoordapparaat van iemand die me later vertelt helemaal niet gebeld te hebben en zeer zeker niet ingesproken,
terwijl ik vertel over een overleden dierbare, ineens een enorme lichtstraal de kamer in komt, als een schijnwerper, mooier licht dan ooit,
terwijl het buiten gewoon bewolkt was,
dat voorval met die deur die eruit viel, waarvoor ik gewaarschuwd werd door gefrummel aan m'n hand,
ufo's die voorbij vliegen :o . Op een engelensite inloggen en ineens contact krijgen met m'n overleden oma, en zelfs haar stem horen die me van alles vertelt, het onbeschrijflijke vredige gevoel wat ik daarbij voelde,
maandenlang vreselijke rugpijnen gehad hebben en via msn door een paranormale vriend geheald te worden door Lichtmeesters, en de dag erna was de rugpijn volledig verdwenen... en ga zo maar door.
Bij mij komt alles op z'n tijd, altijd precies op het goede moment.
Heb ik ergens een slecht gevoel bij: niet doen. En een heel blij gevoel: wel doen! Als je je hieraan houdt, komt 't vaak helemaal goed,
en loopt alles zoals 't moet lopen. Dat voelt veilig.
Apart en mooi om jullie ervaringen hier ook te lezen!
..music serves to heal the soul..

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 15-07-2010 12:11

Dat met die ring om je vinger, oh, wat mooi zeg!
Bedankt voor 't delen Zina.
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 15-07-2010 15:00

Leuk deze ervaringen die je verteld, ook verschillende zo herkenbaar. Ga'k niet opnoemen nu, verval anders in herhalingen,is niet nodig.
Bijzonder dat met die ring zeg, en die engel op je schoot visualiseren. Wat je als laatste zei dat je bij een slecht gevoel én goed gevoel er echt ook naar luistert doe ik nu ook. Ik zeg nu, is al weer een hele tijd hoor, maar vroeger ging ik nog wel eens twijfelen zie je na er over nagedacht te hebben met "ja maar,stel dat ik toch ongelijk heb".Heb dat echt af moeten leren.
En al hebben we het een keer mis, ook geen man over boord, dat hoort er bij.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Barbara76
Lid
Lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 08-09-2011 11:27

Bericht door Barbara76 » 05-02-2012 21:48

Hoi hoi

Ik ben nog net net verslaafd aan het worden van dit forum whhaaha......erg leuk om dit allemaal te lezen....
Dat met die dromen heb ik ook al heel lang hoor....en wat ik ook heel vaak heb...zeg maar gerust elke dag....dan verteld iemand wat en dan ineens hoor ik de rest van wat iemand nog moet gaan zeggen maar dan weet ik het al.....vind ik ook zo raar....
Ik zou zo graag willen weten wie ik als gids bij me heb.....iemand een idee hoe je daar achter komt?

Groetjes Barbara
"Dat voor iedereen alleen maar de aller allermooiste dromen uit mogen komen"

Plaats reactie

Terug naar “Berichten van GENE ZIJDE”