Ervaringen

Ervaring met het krijgen van berichten van GENE ZIJDE?
wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 18-10-2009 00:26

Wat vind ik dat heerlijk om jullie verhalen te lezen hier.
Zelf ben ik me er niet bewust van dat ik contact heb met Gene Zijde. Heb één keer een hele koude windvlaag langs m'n gezicht gevoeld toen ik aan het koken was. Zeg ineens een klein babytje voor me en dacht dat is de dochter van mijn broer die bij 28 weken zwangerschap levenloos geboren is.
Deze week moest ik mijn autoruiten krabben en zag ik ineens een schaduw achter me weg komen. Ik schrok ervan en aan de andere kant van de auto zag ik plotseling een wit gezicht. Niet herkenbaar voor mij maar ik zag wel een manspersoon erin.
Geen idee wie of wat het was, maar mijn hart zat me in de keel. Toen ik weer keek was hij weg. Daarna overviel me een intense rust. Wetend dat er iemand stond te kijken die achter me vandaan kwam, die de schaduw veroorzaakte. Weet anders ook niet hoe ik een schaduw kon zien er was verder niemand.
Ik vind het daarom fijn dat ik jullie verhalen kan lezen en ben eigenlijk niet bang hierdoor. Ben wel nieuwschierig geworden wie het zou zijn geweest.

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 18-10-2009 14:03

Heel mooi dat jullie dit willen delen, heerlijk om te lezen!
De eerste persoon die in je opkomt Wilma, die zal 't zijn geweest.
Net wat je had met 't kindje van je broer, prachtig.

liefs edith
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 18-10-2009 17:34

Ik dacht eigenlijk niet aan een bepaald persoon. Alleen dat het misschien een gids zou kunnen zijn die me bij staat in mijn onrustige leven op dit moment.
Was ook de eerste werkdag na mijn vakantie waarin ik veel heb nagedacht en echt tot mijn gevoel ben gekomen. Dat alles waar ik mee bezig ben mag en goed is.
Maar herkende en voelde geen bepaald persoon hierin.

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 18-10-2009 19:56

Ja, dat is ook zo, je gids of engel kan natuurlijk ook.
Wat mooi dat hij even langs kwam :D
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 18-10-2009 22:56

Wow Wilma, ook heel mooi wat je dus al meemaakt. Dat mag je zeker zien als contact met gene zijde. Ik denk dat iedereen wel deze ervaringen heeft maar het zich niet altijd realiseert.

Was ook wel apart trouwens met mijn ervaring met Bert zijn vader want Bert had lange tijd geen contact met zijn moeder en zus meer (12 jaar lang) maar nu dus wel. Toen ze allemaal bij ons waren voelden we ineens een enorme windvlaag over ons heenkomen. Bert zijn moeder keek me aan en vroeg of er ergens een deur of raam openstond maar dat was niet zo. Toen wist ik zeker dat Bert zijn vader er weer was. Die was blijkbaar heel blij dat zijn hele gezin weer bij elkaar was. Ik vond dat zeer bijzonder toen. Ze houden ons toch af en toe in de gaten.

En Wilma, misschien was het inderdaad je gids want vaak in wat moeilijker perioden zijn ze bij je om je te helpen.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 19-10-2009 00:23

Dit kan vaak zo gaan Wilma zodat je er bewust van wordt, ook dat je niet zo schrikt als er opeens teveel tegelijk te voelen en/of te zien is.
Zachtjes aan kan het op den duur meer worden omdat je er voor open staat, en er ook gevoelig voor bent denk ik.
Zo ben je eigenlijk beschermt tegen al te heftige ervaringen in een keer.
Wat ontroerend dat je dat kindje zag op dat moment zeg! Dat doet toch heel wat met je he? Zelf onderga ik een bepaald gevoel als ik kontakt voel met hen aan gene zijde, dat kan ik het beste omschrijven als me vereerd voelen,
klinkt misschien een beetje raar, zo iets is het wel.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 19-10-2009 14:07

Soort van vereerd gevoel heb ik ook dan.
In m'n werk overlijden er geregeld mensen, gewoon omdat 't hun tijd is, ouderdom, maar ook ernstig ziek zijn.
Als ik diegene goed kende, dan gebeurd 't wel dat hij/zij nog even langs komt thuis. Raak er gaandeweg steeds meer aan gewend, want gaat heel geleidelijk, 't voelen van de energie, het zien en weten.

En ook met gidsen, heb ervaren dat als je een wat zwaardere periode doormaakt, ze tekens geven, bevestigend van: "Je bent niet alleen, wij zijn er voor je. Vraag maar meer om hulp."
Vind dat ook zo lief hé van ze :wink:
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 19-10-2009 14:24

Zeker herkenbaar Edith, maar ook van te voren 'seintjes' krijgen die niet prettig aanvoelen, waardoor ik weet, zet je schrap, er komt iets naars aan. Is het na een tijd zover dat zich iets ergs voordoet, dan 'pakt'het me niet zo heftig,is er beter mee om te gaan en in evenwicht te blijven meestal dan.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 19-10-2009 16:41

Fijn jullie reacties. Geeft me moed om durven te ervaren.
Ben ook in een stroomversnelling geraakt in het ontwikkelen van mijn gevoelens. Door er niet meer zo van te schrikken en door het beter te kunnen hanteren.
Laat het ook meer toe denk ik. Het mag van mezelf en als er dan veel gebeurd gevoelmatig met me komt het zo maar langs.
Zoals nu dus.
Fijn dat jullie me zo begrijpen, kan het niet zo goed kwijt bij anderen. Een enkeling die ik het toevertrouw luisterd en kan niet antwoorden, maar begrip is er wel voel ik.
Als ik het maar uiten kan dan kan ik er ook beter mee omgaan.

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 19-10-2009 22:11

Heel herkbaar Wilma. Veel mensen begrijpen je vaak niet. Dat is het fijne aan dit forum om te kunnen delen zonder oordeel.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Plaats reactie

Terug naar “Berichten van GENE ZIJDE”