Fijne en minder fijne dingen

Ervaring met het krijgen van berichten van GENE ZIJDE?
Plaats reactie
Riemie
Lid
Lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 02-02-2009 12:04

Fijne en minder fijne dingen

Bericht door Riemie » 06-01-2010 22:18

Al vanaf mijn 12de ben ik me ervan bewust dat ik dingen doorkrijg.
Ik ga niet alles opnoemen, maar wel 2 dingen die ik in de afgelopen 5 jaar heb meegemaakt.
Aan de ene kant van mij woont een buurvrouw met (toen) 3 kids.
De middelste was het beste vriendje van mijn zoon.
In 1994 heb ik echt maanden geweten dat 1 van mijn buurkids zou overlijden.
Deze jongen had een aangeboren hartafwijking, en zijn organen zaten in spiegelbeeld.
Dus onbewust denk je meteen aan hem.
Alleen kun je op zo'n moment niets met dat gegeven, en heb ik het dus ook aan niemand verteld.
Tot op de eerste dag van de voorjaarsvakantie, toen ik zag dat er nogal wat gaande was bij de buren.
Toen wist ik zeker dat er iets mis was.
Ik bereide mijn kids voorzichtig voor dat er waarschijnlijk iets ernstigs aan de hand was bij de buren.
Maar ja, jullie weten hoe pubers zijn he??
Tot een uur of half 11 toen de toenmalige vriendin van de buurvrouw aan de deur kwam.
En die vertelde dus dat inderdaad M. was overleden.
Later vertelde ze me dat ze dacht dat ik flauw Zou vallen zo stond ik te bibberen.
Natuurlijk in eerste instantie een normale reactie, maar voor mij dubbele schrik omdat ik het gewoon al die tijd geweten heb.
Op de verjaardag van mijn zoon ( 1 mei)was hij ziek geworden, en is een dag daarna overleden aan een kwaadaardige bacterie.
Tot het laatst toe had hij maar steeds tegen de zuster gesproken over mijn zoon, en dat hij z'n beste vriend was.
Dit is dus iets wat je liever niet van te voren wilt weten.
Maar ook dat zal wel een reden hebben.
Nu een leuker verhaaltje.
Aan de andere kant heb ik een leuk pasgetrouwd stel wonen.
Op een dag kwam ik 1 van hun buiten tegen en kreeg ik door dat ze een kleine zouden krijgen.
En ja hoor, op 26 augustus hebben ze en prachtige dochter gekregen.
Dat soort dingen is dan wel weer heel leuk om te weten.
Maar al met al vind ik het wel heel bijzonder dat ik dit mag ervaren.
Zij die dansen worden voor gek verklaard door hen die de muziek niet horen.

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 08-03-2010 21:32

Overspoel je zelf met het leuke wat je ervaart,dan verlicht het je in de minder leuke ervaringen.Heb er last van sluit je af,in gesprekken met je armen overelkaar.Ga je de menigte in,sluit je af met een visuelenkring(wit graag),trek die kring om je heen dat er niets en dan ook niets bij je binnenkomt.Het moet geen last zijn.Vind je dit niet prettig er staan nog meerdere tips op het forum.Bescherm je zelf als je nog niet volledig ontwikkeld bent lieverd.
Veel succer hiermee liefste JIJ!
karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Berichten van GENE ZIJDE”