mandy en een vreemde vrouw van een buitenlandse komaf

Ervaring met het krijgen van berichten van GENE ZIJDE?
Plaats reactie
white-angel
Lid
Lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 04-01-2010 12:59

mandy en een vreemde vrouw van een buitenlandse komaf

Bericht door white-angel » 01-02-2010 20:47

mandy praat al weken over dik en vet zelf eet ze heel weinig telkens proberen we wel wat bij haar naar binnen te krijgen maar dan zegt ze dat ze vol is terwijl ze maar twee a drie hapjes heeft gehad.
we poesen ook niet meer met haar.
wat is het geval vandaag dat ze tegen mijn vriendin zij ik mag niet veel eten anders wordt ik net zo dik als tante jannie dat is mijn tante die overleden is van drie jaar geleden, die was inderdaad ook heel dik.
maar die buitenlandse vrouw zegt dus telkens tegen haar als ze eet dat ze niet teveel mag hebben anders zou ze te dik worden dan wordt die vrouw ook heel boos op haar.
we proberen er achter te komen wie die vrouw is en waarom ze dat tegen mijn dochtertje zegt dus tegen mandy.
we proberen die vrouw weg te krijgen, maar moeten even zien hoe we willen het ook niet forseren voor mandy dat ze er meer last van krijgt. nou dat was het dan wel weer zo komen we steeds meer te weten over bepaalde dingen en leren we er ook mee om te gaan hoe we het beste kunnen behandelen wat postif voor mandy uit pakt.
het is gewoon zielig voor haar.
ze wil wel maar durft gewoon niet
grt white angel
IK KWAM ZOALS IK KOMEN MOEST,
IK LEEF ZOALS HET LEVEN ME LAAT LEVEN,
MAAR IK ZAL ZIJN WAT IK VERLANG TE ZIJN.

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 01-02-2010 20:55

Belachelijk eigenlijk dat een kind al zo vroeg geconfronteerd wordt met het dik zijn en dat haar dat ook nog eens gezegd wordt. Mandie moet gewoon kind kunnen zijn en zich daar niet druk over maken. Zo zie je maar weer dat mensen stomme stappen nemen. Hopelijk kom je erachter wie die vrouw is.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 01-02-2010 21:10

Heb 1 raad voor jou/jullie, ga aub eens naar energetisch therapeut!
Dit meisje kan dit niet alleen, en jij/jullie ook niet is mijn gevoel, niet iets om je voor te schamen! zeer zeker niet, maar begeleiding hier in zal voor allemaal een opluchting kunnen betekenen hoor. Hoe denkt jouw vriendin over dit alles wat je vertelt hebt over oa MANDY?? etc.
Laat je uitleggen hoe een en ander in elkaar zit bij Mandy, en bij ieder van ons he!, modder niet langer zelf door, daar kunnen jullie veel baat bij hebben.
(als jullie het willen en kunnen)
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 01-02-2010 21:19

PS Die (buitenlandse?) mevrouw die zegt dat ze niet DIK mag worden, Herken jij daar je tante in?? Of is het iemand uit Many's vorig leven bijv.? Zie daar eens achter te komen met jouw vriendin. Hoe is jullie oudste meisje hier onder?
Zij moet toch het een en ander merken van dit alles?
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

carla
Lid
Lid
Berichten: 570
Lid geworden op: 18-03-2008 16:39

Bericht door carla » 05-05-2010 12:05

Hoe oud is jouw dochtertje Angel?
Ik las dit net en Louisa heeft hier ooit eens bij een andere topic op dit forum een prachtige beschermingsspreuk gezet.
Je zou die kunnen gebruiken en (afhankelijk van de leeftijd van jouw dochtertje) kunnen zeggen dat je tante jannie weg gaat toveren.
Louisa's spreuk was:
Muur van kristal, sluit om mij heen
En laat niets door dan Licht alleen.


groetjes
carla
Het zijn de dingen die we denken te weten, die ons er van weerhouden te leren

Plaats reactie

Terug naar “Berichten van GENE ZIJDE”