ervaring met mijn vader

Ervaring met het krijgen van berichten van GENE ZIJDE?
Plaats reactie
harmonie
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 29-03-2010 14:39

ervaring met mijn vader

Bericht door harmonie » 27-08-2010 10:23

dag allemaal,

ik had een paar maanden geleden een bijzondere healing. Ik ging naar iemand op de Paranormaal beurs. Zij vroeg me wat ik wilde en gaf aan dat mijn man of dochter niet zouden doorkomen, maar dat er wel iemand anders met me wilde praten mijn vader! Zeer verbaasd was ik, want hij is al 20 jaar geleden overleden. Die mevrouw doet aan automatisch schrift en vertelde me dat zij 9 kantjes voor me kon volschrijven. Mijn vader had 20 jaar in een harnas gezeten en wilde daar zsm uitkomen, mijn dochter heeft hem voor laten gaan, omdat het zo dringend was. Mijn vader gaf me door hoe het in zijn jeugd was geweest en de rest van zijn verdere leven en vroeg me of ik wist dat ik een opdracht heb! Ja, dat heb ik altijd geweten, maar wist niet van wie ik die zou krijgen. Hij wil graag dat ik hem leer om weer echt te gaan leven, en of ik heb kan vergeven. Hij is niet zo'n makkelijke man geweest, maar jaren geleden heb ik hem al vergeven. Het was voor mij heel emotioneel, ook iedere keer dat ik thuis al die 9 kantjes opnieuw las. Die vrouw gaf aan ga maar schrijven, u krijgt vanzelf wel antwoord, u kunt het. Ze gaf ook aan dat het erg belangrijk is dat we de mensen aan gene zijde moeten helpen, anders kunnen zij niet verder gaan. Dus jullie snappen dit is voor mij erg bijzonder.
hartelijke groeten,
met de hartelijke groetjes van Nynke

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 27-08-2010 10:59

Wat een prachtige ervaring Nynke.Koester dit.En schrijven is inderdaad een mooi middel.

Je schrijft dat je ,je vader al een tijd geleden hebt vergeven.Maar heb je ook jezelf al vergeven?Vooral als hij niet zo gemakkelijk was zijn er koorden die opgelost mogen worden.We hebben allemaal koorden met elkaar ,met ouders. kinderen en andere familieleden ,met vrienden,collega's.zelfs met mensen hier op het forum Door jezelf te vergeven maak je de koorden los van de ander en heb je ,je eigen energie weer terug.
Energetisch is dit heel belangrijk om te doen en essentieel voordat je een ander echt kunt vergeven.
Het is soms nog moeilijker om jezelf te vergeven dan de ander die je een moeilijk leven heeft bezorgd.
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 27-08-2010 11:37

Wat bijzonder Nynke om dit zo mee te mogen maken. Kan me zo voorstellen dat er even een schok door je heen ging toen je vader zich zo plotseling 'melde'. Mooi advies ook die je kreeg om te gaan schrijven.
Schrijven zal zeker helpen om bepaalde dingen helder naar elkaar te krijgen. Soms zal je verbaast staan wat er dan door jou zelf zo al op papier komt te staan, maar na een tijd kan je een en ander verbinden waardoor je op eens antwoorden gaat zien. Het maakt ook lichter van binnen bij jou zelf, ook voor jouw vader dan.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 27-08-2010 16:34

Hallo Nynke

Lijkt me een hele ervaring zoiets te horen te krijgen.
Je hebt een opdracht, schrijf je en die heb je nu van je vader gekregen?
Wist je de inhoud al of heb je die nu gekregen?
Ik begrijp dat die mw voor jou die 9 kantjes heeft volgeschreven of heb je dat zelf gedaan?
Sorry voor al mijn vragen, maar dat zijn voor mij nog dingen die ik onduidelijk vind in wat je geschreven hebt.

En ja dat vergeven is misschien niet makkelijk maar wel nodig om verder te kunnen, lijkt me.

Groetjes Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Plaats reactie

Terug naar “Berichten van GENE ZIJDE”